kakhielquote:
ja welke variatie wil je zien?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet ook aan de slag als ik hierbij wil horen
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Eensch.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Courtney Love is een bitchElke Nirvana-fan haat haar
Bizar fenomeen is dat he. Ik heb zon vreemd voorgevoel dat Lady Gaga er ook bij komt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet ook aan de slag als ik hierbij wil horen
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
heeeuj gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha boks mijn vader ook
Gefeliciteerd
goed zoquote:
ja ze heeft hem niet vermoord. Hij was zwaar depressed, en bang dat Nirvana te commercieel zou worden als hij door zou gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eensch.
Maar zelfmoord zeg jij ja?
awesomequote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heeeuj gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Het verhaal klopt van geen kant, maar ze heeft hem niet vermoord nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ze heeft hem niet vermoord. Hij was zwaar depressed, en bang dat Nirvana te commercieel zou worden als hij door zou gaan.
slapen.quote:
quote:
And I swear that I dont have a gun..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het verhaal klopt van geen kant, maar ze heeft hem niet vermoord nee.
yesssssquote:
haahah ja met sinterklaasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.
Poep voor de deur leggen, op de ramen kloppen en dan rennen de kinderen vol vreugde en blijheid naar de deur en met een grote smile en springend openen ze de deur en zien ze een drol liggen..
En dan roepen ze maahaam er ligt poep voor de deur
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
And I swear that I dont have a gun..
Kudos voor Hypoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
come as you are was het eerste liedje op gitaar wat ik helemaal kon spelen. Sentiment.
Baasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
come as you are was het eerste liedje op gitaar wat ik helemaal kon spelen. Sentiment.
ik wil dat ie dat echt gaat doenquote:
ok. doeiquote:
ja dat sowiesoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook en dan gaat filmen
ja tog swsquote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso wordt het een youtube hit
nicequote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het meeste welvan nirvana tenminste.
omstemmen?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar die klootzak stemt z'n gitaar steeds om. Stomme Kurt. Dat is zoveel werk.
Ik zit nog eens naar die 27 club te kijken. Als je al die Offcial Cause of death ziet. echt zo raarquote:Op maandag 14 januari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
Ik speel helaas geen gitaar. Zou het best willen eigenlijk
Jep. Dus de bovenste snaar klinkt eerst als E, maar je kan hem een halve of hele toon hoger of lager stemmen. Dus dan is het geen E meer. En dat is veel gedoe.quote:
Waarom zou je dat willen doen dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep. Dus de bovenste snaar klinkt eerst als E, maar je kan hem een halve of hele toon hoger of lager stemmen. Dus dan is het geen E meer. En dat is veel gedoe.
omdat dat bij het liedje hoort denk ik?quote:
Omdat Kurt dat deed en anders klinkt het dus nét niet als het origineel. Dat is enorm frustrerend.quote:
Ja ok. Ik snap hemquote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat Kurt dat deed en anders klinkt het dus nét niet als het origineel. Dat is enorm frustrerend.
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 00:28 schreef Zweetteef het volgende:
moeten jullie van dit nummer ook altijd een traantje pinken?
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 00:28 schreef Zweetteef het volgende:
moeten jullie van dit nummer ook altijd een traantje pinken?
Mee eens!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit nog eens naar die 27 club te kijken. Als je al die Offcial Cause of death ziet. echt zo raar
wel mooi nummer hoorquote:
Ik heb dat soms wel. maar weet nu niet eens meer om welke nummers dat dan gingquote:Op maandag 14 januari 2013 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wel maar ik hoef er niet om te grienen
ja ik zit ook te denkenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel. maar weet nu niet eens meer om welke nummers dat dan ging
Ik ook. Ik vind sommige liedjes wel moeilijk om naar te luisteren om persoonlijke redenenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb dat ook wel met bepaalde nummers maar niet met dezequote:Op maandag 14 januari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is mooi inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind sommige liedjes wel moeilijk om naar te luisteren om persoonlijke redenen
Zoals:
oh ja dit is er zo een. die moesten we zingen met muziek. kei zielig was dat altijd.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind sommige liedjes wel moeilijk om naar te luisteren om persoonlijke redenen
Zoals:
Is ook een heel gevoelig nummer, weinig mensen weten ook de reden er achter.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoals:
quote:
Ja Jar of Heartsquote:
Zoontje verloren (uit het raam gevallen).quote:Op maandag 14 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is ook een heel gevoelig nummer, weinig mensen weten ook de reden er achter.
dat weet bijna iedereen toch wel?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is ook een heel gevoelig nummer, weinig mensen weten ook de reden er achter.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoontje verloren (uit het raam gevallen).
Inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat weet bijna iedereen toch wel?
Yes..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van vroeger wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat weet bijna iedereen toch wel?
Ik moet van jou huilenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
daar moet ik van huilen omdat die zzoooo slecht is
zo zieligquote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij kreeg een paar dagen nadat dat zoontje overleden was nog een tekening per post van dat kind.quote:
ahquote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
dat hoor je gewoon te weten wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Van vroeger wel.
Veel jongere die hem nu horen vinden hem 'mooi' of 'rustig'.
Vind ik ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat hoor je gewoon te weten wel.
als je je jong voelt mag je hier zijn.quote:
Ik voel me oud, maar ben nog jong, mag ik hier zijn?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
als je je jong voelt mag je hier zijn.
als jij dat wiltquote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, maar ben nog jong, mag ik hier zijn?
pimmutjuhhhhhhhhquote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ok, al geeft het een dubbel gevoelquote:Op maandag 14 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
als je je jong voelt mag je hier zijn.
Oh mij maakt het niet uit hoorquote:
Ja omdat Deadmau5quote:Op maandag 14 januari 2013 00:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 14 januari 2013 00:42 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ook nog maar paar maanden moet nog wennen![]()
Sweet dreamsquote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, trusten sjatties
quote:
je had op mij gestemd toen ik al een jaar een ban hadquote:Op dinsdag 20 november 2012 01:13 schreef Rockiejj het volgende:
1. Leukste nieuwkomer:
vaatwastablet
2. Slechtste Nieuwkomer:
-
3. User die je niet wilt tegenkomen in een donker steegje:
Monopoly
4. De Jan Steen award voor de meest bazige painter:
HaJee
5. Mr. ONZ (Allround leukste mannelijke user)
-
6. Mrs. ONZ (Allround leukste vrouwelijke user)
-
7. Gaarste trolluser:
-
8. Best geslaagde trolluser:
-
9. De zich meest inlikkende user:
zweetteef
10. Allround meest gehate ONZ user:
zweetteef
11. Wannabe-mod:
Ieelll
12. Beste mod:
Monopoly
13. Irritantste kutmod:
Oerbeer
14. Meest overduidelijke zolderkamerbewoner:
Tong80
15. Mentaal zwak begaafdste user:
Tong80
16. De castaignos award voor de user waar je hoge verwachtingen van had maar faalt:
-
17. Beste topic 2012:
ONZ / [Winnen met Fopje] Schimmelpot
Zo chillquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste meiskequote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga van FOK! af, trusten sjatties
Ja, omdat ik je gewoon niet kan uitstaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
[..]
je had op mij gestemd toen ik al een jaar een ban had
trustequote:
haahahquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, omdat ik je gewoon niet kan uitstaan.
dat is eerlijke taalquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, omdat ik je gewoon niet kan uitstaan.
nee stagequote:Op maandag 14 januari 2013 00:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Moeten jullie morgen niet naar school?
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
Moeten jullie morgen niet naar school?
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:46 schreef Hypocriet het volgende:
Niet kunnen slapen en morgen om half 9 een SE moeten maken.
dierenwinkel en winkelmedewerker/management maar ik ga slapenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bij wat voor een bedrijf?
Wat voor studie doe je?
Veel succes morgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dierenwinkel en winkelmedewerker/management maar ik ga slapen
Trustenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Trustesquote:Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
![]()
Slaap lekker stuquote:Op maandag 14 januari 2013 00:50 schreef Stuart het volgende:
![]()
jaaa tuurlijk !!!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik moet woensdag weer aan de slag.
Doe je nog steeds die studie die je een jaar geleden deed?
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 januari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen![]()
Slaap lekker
Truste!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen![]()
Slaap lekker
of jou ontwijkenquote:
hahahah ja kut hequote:
geeft ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahahah ja kut heAch, ken beuren man
Ik ken je verder niet dus weet nietquote:
haha ik ken jou ook niet, maar vroeger haatte iedereen mijquote:Op maandag 14 januari 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus weet niet
Hoezo dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:15 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha ik ken jou ook niet, maar vroeger haatte iedereen mij![]()
Ben je niet gewoon een forum-bitch?quote:
ik was soms wel een beetje irritant jaquote:Op maandag 14 januari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een forum-bitch?Was ik vroeger op een ander forum ook hoor
Als je een ban van een jaar krijgt ben je heul irritantquote:Op maandag 14 januari 2013 01:26 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik was soms wel een beetje irritant ja
ahaha ja dat was omdat ik iemand een mislukte abortus had genoemd dat was de druppelquote:Op maandag 14 januari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een ban van een jaar krijgt ben je heul irritant
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahaha ja dat was omdat ik iemand een mislukte abortus had genoemd dat was de druppel![]()
quote:Op maandag 14 januari 2013 01:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ahaha ja dat was omdat ik iemand een mislukte abortus had genoemd dat was de druppel![]()
Dientjequote:
ja hoorquote:
Ja mooizo, ik ben al op werk, het liefste blijf je nog warm onder de dekensquote:Op maandag 14 januari 2013 08:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorgeen zin in werk alleen. Maar als ik er eenmaal ben is het wel leuk
jaa ik wil er ook niet uit nuquote:Op maandag 14 januari 2013 08:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja mooizo, ik ben al op werk, het liefste blijf je nog warm onder de dekens
neee, kan helaas niet he.quote:
vind hem nog niet eens zo interessant hoor. En hoezo dat 3Dquote:
goedemorgen promquote:
ja hoor en jij?quote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel, heb alleen geen zin
ja true true, hoe laat moet je?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ook nietmaar als ik er ben dan valt het wel mee.
10.15-17.00 dus valt wel mee. en jij?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja true true, hoe laat moet je?
van 12:00:16:30 ongeveer dus valt ook wel mee maar ik heb geen zinquote:Op maandag 14 januari 2013 09:08 schreef supersof het volgende:
[..]
10.15-17.00 dus valt wel mee. en jij?
Boeit nietquote:Op maandag 14 januari 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
[..]
vind hem nog niet eens zo interessant hoor. En hoezo dat 3D
luister jij hem maar een paar xquote:Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Boeit niet
Ik vind 'm wel tegenvallen, maar toch niet slecht ofzo :p
Na een paar x luisteren
Als je d'r bent valt t wel mee zul je zienquote:Op maandag 14 januari 2013 09:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 12:00:16:30 ongeveer dus valt ook wel mee maar ik heb geen zin
ja maar ik zie niks 3d ofzo hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Boeit niet
Ik vind 'm wel tegenvallen, maar toch niet slecht ofzo :p
Na een paar x luisteren
Luister m nu voor de 10e keer.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
luister jij hem maar een paar x
ha watquote:Op maandag 14 januari 2013 09:22 schreef supersof het volgende:
in mijn contract staat dat ik 4 uur werk verdeeld over 4 weken. mooi dat ik die niet ga tekenen hoor
en er staat ook niet in hoeveel ik verdienquote:
doeiquote:
WGR / AH-Medewerkerstopic [Deel 110] Discussiërend over verbouwingenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:24 schreef supersof het volgende:
[..]
en er staat ook niet in hoeveel ik verdien
Okquote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef EliteJ het volgende:
Tjah, ik zit op school, alweer na te denken over mijn ex.
wat moet ik toch met mijn leven haha.
mja, van 08.30 tot 15.30 moet ik, en dan nog werken ;p
het leven is zwaar ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef EliteJ het volgende:
op school moet je niet aan je ex denken maar aan schoolquote:Op maandag 14 januari 2013 09:32 schreef EliteJ het volgende:
jij ookquote:
meestal wel, maar vandaag naar school enzo he, dan is dat niet netjes..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht dat jij altijd zonder broek rondliep
ja zit wat in inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
meestal wel, maar vandaag naar school enzo he, dan is dat niet netjes..
knappe vrouwen in bed zijn toch altijd geilquote:Op maandag 14 januari 2013 11:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee,maar is een knap iemand djie net wakkerword geil?
eeuuuh neequote:Op maandag 14 januari 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
knappe vrouwen in bed zijn toch altijd geil
gezelligggg allesquote:Op maandag 14 januari 2013 13:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Normaal gesproken beveiliging maar nu tijdelijk magazijnwerk
Onder andere.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe komt het? Te lang met heppie zitten praten?
aawh sterkte alvastquote:Op maandag 14 januari 2013 14:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Onder andere.
Morgen bloed laten prikkenhopen dat ze nu wel iets kunnen vinden dan.
het lijkt mij ook vrij kut om je bloed te laten prikkenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb daar altijd zo'n hekel aan![]()
pussy alles
en het is al de derde keer in minder dan een jaar tijdquote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het lijkt mij ook vrij kut om je bloed te laten prikkentegen bloed van andere mensen kan ik wel maar mn eigen bloed vind ik smerig
![]()
Awhh, maar bloed prikken om te zien waarom je zo moe bent of een ander reden?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Onder andere.
Morgen bloed laten prikkenhopen dat ze nu wel iets kunnen vinden dan.
oh bahquote:Op maandag 14 januari 2013 14:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en het is al de derde keer in minder dan een jaar tijd_! meh. Ik vind het niet smerig of zo, maar ik kan niet tegen bloed prikken
weet niet waarom.
ja omdat snel moequote:Op maandag 14 januari 2013 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh, maar bloed prikken om te zien waarom je zo moe bent of een ander reden?
Hypo, je bent wel slim, wat is 't verschil tussen representatie en representativiteit?
Volgens Google. Maatschappijleer?quote:Het verschil tussen representatie en representativiteit;
de bevolking is niet rechtstreeks betrokken bij belangrijke overheidsbeslissingen, maar indirect
via een gekozen volksvertegenwoordiging en als de standpunten van de gekozen
vertegenwoordigers exact overeenkomen met de standpunten van de kiezers ( wat NIET altijd het
geval is), is er sprake van representativiteit.
Niet gemaakt, moest naar dokter opeens.quote:
Pfeiffer een optie?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja omdat snel moe![]()
Ik citeer:
[..]
Volgens Google. Maatschappijleer?
lijkt me wel gezien je een geldige reden hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 14:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet gemaakt, moest naar dokter opeens.
Weet iemand trouwens of je een SE in mag halen zonder dat dat van je herkansingen af gaat als je een briefje hebt van de dokter?
Ja daar gaan ze nu voor het eerst ook op testenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pfeiffer een optie?
Ik snap er nog steeds geen bal van, maatschappelijke wetenschappen.
Ja zeker,en jij?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primalekker weekend gehad?
Nouja, komt goedquote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze nu voor het eerst ook op testenzou wel heel stom zijn dan
Heb ik niet
ja ging welquote:
uhuquote:Op maandag 14 januari 2013 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, komt goed
Gewoon aan heppie denken ja toch
Ik ga dood met de toetsweek
Samen gecremeerd worden dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik wil gecremeerd worden geloof ik
weeniequote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Heppie niet jaloers
gewoon heppie meenemen tochquote:Op maandag 14 januari 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Heppie niet jaloers
wat voor werk?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef Ro-ald het volgende:
De 22ste eindelijk een sollicitatiegesprek voor werk dat met mijn oude opleiding te maken heeft
heppie ook doot?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon heppie meenemen toch
Goed idee.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon heppie meenemen toch
ah leuk, heb ik ook ooit gedaan maar vond 7,50 per keer voeren toen te weinig omdat ik alleen maar afgezeken werd dat ik het niet goed deed terwijl ik zeker wist dat het wel goed gingquote:
Thanksquote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah leuk, heb ik ook ooit gedaan maar vond 7,50 per keer voeren toen te weinig omdat ik alleen maar afgezeken werd dat ik het niet goed deed terwijl ik zeker wist dat het wel goed ging
Succes alvast
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heppie kan niet leven zonder jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |