kakhielquote:
ja welke variatie wil je zien?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet ook aan de slag als ik hierbij wil horen
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Eensch.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Courtney Love is een bitchElke Nirvana-fan haat haar
Bizar fenomeen is dat he. Ik heb zon vreemd voorgevoel dat Lady Gaga er ook bij komt.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik moet ook aan de slag als ik hierbij wil horen
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
heeeuj gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha boks mijn vader ook
Gefeliciteerd
goed zoquote:
ja ze heeft hem niet vermoord. Hij was zwaar depressed, en bang dat Nirvana te commercieel zou worden als hij door zou gaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eensch.
Maar zelfmoord zeg jij ja?
awesomequote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heeeuj gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Het verhaal klopt van geen kant, maar ze heeft hem niet vermoord nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ze heeft hem niet vermoord. Hij was zwaar depressed, en bang dat Nirvana te commercieel zou worden als hij door zou gaan.
slapen.quote:
quote:
And I swear that I dont have a gun..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het verhaal klopt van geen kant, maar ze heeft hem niet vermoord nee.
yesssssquote:
haahah ja met sinterklaasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh ja, de kinderen voor de gek houden.
Poep voor de deur leggen, op de ramen kloppen en dan rennen de kinderen vol vreugde en blijheid naar de deur en met een grote smile en springend openen ze de deur en zien ze een drol liggen..
En dan roepen ze maahaam er ligt poep voor de deur
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
And I swear that I dont have a gun..
Kudos voor Hypoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
come as you are was het eerste liedje op gitaar wat ik helemaal kon spelen. Sentiment.
Baasquote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
come as you are was het eerste liedje op gitaar wat ik helemaal kon spelen. Sentiment.
ik wil dat ie dat echt gaat doenquote:
ok. doeiquote:
ja dat sowiesoquote:Op maandag 14 januari 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ook en dan gaat filmen
ja tog swsquote:Op maandag 14 januari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso wordt het een youtube hit
nicequote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het meeste welvan nirvana tenminste.
omstemmen?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar die klootzak stemt z'n gitaar steeds om. Stomme Kurt. Dat is zoveel werk.
Ik zit nog eens naar die 27 club te kijken. Als je al die Offcial Cause of death ziet. echt zo raarquote:Op maandag 14 januari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
Ik speel helaas geen gitaar. Zou het best willen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |