Ik zie door de visjes de zee niet meer ome Splashquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
'Teruggesmst' geeft een indicatie dat jij hem al hebt gesmst. Spannend, maar het klinkt niet echt 'hotel de botel' als je zegt 'leuker dan de rest' en 'zijn profiel was leuk'. Ik neem aan dat je nog een date wilt om hem 'beter te leren kennen'?
Drie zoenen doe ik standaard.... maar dat is gewoon een beleefdheids iets. Als het iets voor moet stellen dan ga ik niet voor de wang.
[..]
Jammer Eef! Wel een goed besluit. Zee, visjes, je kent het.
Dan vind ik je gewoon een enorme zeikstraalquote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Ik doe het ook, maar ik probeer me wel in te houden of het in te kleden met een grapje. Ik ga niet élke spelfout lopen verbeteren.
Laatste mailde een date: "Ik zie er naar uit", dus daar moest ik natuurlijk wat van zeggen.
Anders probeer je Paiq eens. Lijkt me sterk dat je alleen weer op datingsites bent gaan staan om je gedachtegang van de vorige keer te bevestigen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mijn abonnement op RP verlopen is, kap ik daar ook weer mee. Tot op heden is het veel berichtjes sturen, zonder dat er verder contact uit voortvloeit. Ik weet nu dus ook weer waarom ik er de vorige keer mee gestopt ben: het is gewoon tijdverspilling.
Veel matches van nu herken ik overigens nog van de vorige keer dat ik er ingeschreven stond in 2010.
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Silenus het volgende:
Zeikstraal? Stel je effe aan zeg, het is gewoon een 'grappige' taalfout. Ik neem tenminste aan dat Viking niet heel boos werd hierover maar gewoon een geintje maakte, daar is toch niks mis mee.
Niemand wil er naar uitzien op een eerste date toch?
Ik zie nu pas wat er grappig isquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Silenus het volgende:
Zeikstraal? Stel je effe aan zeg, het is gewoon een 'grappige' taalfout. Ik neem tenminste aan dat Viking niet heel boos werd hierover maar gewoon een geintje maakte, daar is toch niks mis mee.
Paiq heb ik alquote:Op maandag 14 januari 2013 10:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Anders probeer je Paiq eens. Lijkt me sterk dat je alleen weer op datingsites bent gaan staan om je gedachtegang van de vorige keer te bevestigen.
Het is ook geen magische relatiemixer hé? Kan zijn natuurlijk dat het voor jou niet de manier is. Heb het misschien niet helemaal meegekregen maar heb je er al een paar dates op zitten?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paiq heb ik al![]()
.
En ik heb me aangemeld omdat ik het single zijn weer zat werd, maar ik constateer nu dat er eigenlijk weinig veranderd is. Maar goed, ik heb nog ruim 2 maanden een abonnement, dus die periode ga ik wel gebruiken om nog wat berichtjes te sturen. Statistisch gezien moet met elk berichtje dat ik stuur de kans toenemen dat er een keer iemand leuk reageert.
Als je niks stuurd, ga je zeker geen leuk berichtje terug krijgenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Paiq heb ik al![]()
.
En ik heb me aangemeld omdat ik het single zijn weer zat werd, maar ik constateer nu dat er eigenlijk weinig veranderd is. Maar goed, ik heb nog ruim 2 maanden een abonnement, dus die periode ga ik wel gebruiken om nog wat berichtjes te sturen. Statistisch gezien moet met elk berichtje dat ik stuur de kans toenemen dat er een keer iemand leuk reageert.
In het verleden ben ik vanaf 2004 ongeveer meerdere keren op RP en Lexa actief geweest. Alleen RP heeft me in het verleden 6 dates of zo opgeleverd, waarvan ik met 2 vrouwen tot meerdere dates kwam. Dat is ook mijn complete dategeschiedenis meteenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is ook geen magische relatiemixer hé? Kan zijn natuurlijk dat het voor jou niet de manier is. Heb het misschien niet helemaal meegekregen maar heb je er al een paar dates op zitten?
Ik zei er alleen wat van omdat wat ze wilde zeggen iets héél anders was dan ze bedoelde en dat was grappigquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik moest 3x kijken voor ik de fout zag. zo 'natuurlijk' vind ik het niet tbh.
Hier gaan de datingsites ook de deur weer uit. Hopelijk kan ik nu wel onthouden dat het echt niks voor me is.
Klopt, daarom stuur ik dus wel wat zolang dat kan. Maar ik voorzie dat ik op een gegeven moment door de interessante profielen heen raakquote:Op maandag 14 januari 2013 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je niks stuurd, ga je zeker geen leuk berichtje terug krijgen
Ha, iemand die het snaptquote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef Silenus het volgende:
Ik had er ook een grappige opmerking over gemaakt hoor. Als je het leuk brengt, kunnen de meeste mensen dat soort opmerkingen prima hebben, is mijn ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zei er alleen wat van omdat wat ze wilde zeggen iets héél anders was dan ze bedoelde en dat was grappig.
Ik heb er zin in vs. ik zie er niet uit.
Normaal gesproken val ik ook echt niet over spatiefouten hoor.
Zes mensen aangeschreven, vier hebben het al gelezen en drie zijn nog aan het nadenken? Huh?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, daarom stuur ik dus wel wat zolang dat kan. Maar ik voorzie dat ik op een gegeven moment door de interessante profielen heen raak.
Gisteren heb ik zes mensen aangeschreven op RP, waarvan vier mijn bericht al hebben gelezen en drie daarvan blijkbaar nog hard aan het nadenken zijn over hun leuke reactie.
En anders past die persoon niet bij mijquote:Op maandag 14 januari 2013 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had er ook een grappige opmerking over gemaakt hoor. Als je het leuk brengt, kunnen de meeste mensen dat soort opmerkingen prima hebben, is mijn ervaring.
Drie van de vier die het hebben gelezen... nummer vier heeft netjes aangegeven geen interesse te hebben, de anderen hebben nog niet gereageerdquote:Op maandag 14 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zes mensen aangeschreven, vier hebben het al gelezen en drie zijn nog aan het nadenken? Huh?.
Er moet een koffieslot op fok, eerst koffie dan pas reageren. anders krijg je dit :pquote:
Vind het wel knap dat je al een paar jaar op Paiq rondzwerft en dat je geen ene date heeft opgeleverd. Zit je er dan voornamelijk om te chatten? Ik persoonlijk denk dat je veel sneller een date moet voorstellen op zo'n site als Paiq. En als je er vrij negatief over denkt, ook in RL helpt dat niet zo mee. Beetje losser zien? Het leuk vinden?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het verleden ben ik vanaf 2004 ongeveer meerdere keren op RP en Lexa actief geweest. Alleen RP heeft me in het verleden 6 dates of zo opgeleverd, waarvan ik met 2 vrouwen tot meerdere dates kwam. Dat is ook mijn complete dategeschiedenis meteen.
Op Paiq zit ik ook alweer een paar jaar, maar dat heeft nog geen dates opgeleverd. Nu ben ik er zelf wat actiever, maar sinds ik heb bedacht dat ik eens een date moet voorstellen, zijn de vrouwen met wie ik zou willen daten, niet meer online geweest,
In het verleden heb ik al vaak geroepen dat online daten niets voor mij is trouwens, maar af en toe probeer ik het toch maar weer, omdat het offline al helemaal niks wordt.
http://www.dutchgrammar.com/forum/viewtopic.php?p=29116quote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Er moet een koffieslot op fok, eerst koffie dan pas reageren. anders krijg je dit :p
is het niet "ik KIJK er naar/ernaar uit" btw?
In het begin had ik Paiq omdat een goede vriendin me uitnodigde zodat ze extra credits kreegquote:Op maandag 14 januari 2013 10:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind het wel knap dat je al een paar jaar op Paiq rondzwerft en dat je geen ene date heeft opgeleverd. Zit je er dan voornamelijk om te chatten? Ik persoonlijk denk dat je veel sneller een date moet voorstellen op zo'n site als Paiq. En als je er vrij negatief over denkt, ook in RL helpt dat niet zo mee. Beetje losser zien? Het leuk vinden?
Ja dit. En als het dan niet lukt, dan wordt de schuld gegeven aan de verkeerde manier van voorstellen, hoihoi's, ik vind jouw leuk, de heup aanraken en andere shit. Mooi man, goed leesvoer. Ik houw van jullie!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb vaak het idee dat de mensen waarbij daten niet "lukt" gewoon verkeerd op zoek zijn. Lijkt alsof ze specifiek een relatie zoeken ipv gewoon dates. met die insteek gaat het gewoon (vaak) mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |