Dat is altijd het probleem hè? Dat je als je er dan weer mee bezig gaat en er overna denkt je op allemaal dingen komt die ook nog wel wilt.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O, werkelijk waar geen idee. Duurt nog wel even, er zijn nog zoveel dingen die ik eerst wil halen. Verlanglijstje wordt steeds groter
Je bedoelt die bromsnor, natuurlijk wel. Ook ik kijk wel eens VI.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
daar kan de rest dan weer niet over meepraten
Kan jij mijn dm's zien?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verspreiden van persoonlijke informatie, terwijl gevraagd is dat niet te doen.
Hanteert men op FOK! ook juridische grondslagen of zijn we hier overgeleverd aan de grillen van Danny en consorten?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verspreiden van persoonlijke informatie, terwijl gevraagd is dat niet te doen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je bedoelt die bromsnor, natuurlijk wel. Ook ik kijk wel eens VI.
Het nederlandse rechtquote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hanteertt men op FOK! ook juridische grondslagen of zijn we hier overgeleverd aan de grillen van Danny en consorten?
Als je de AV's accepteert ben je pretty much een dicatuurslaaf tot het de wet overtreedt.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hanteertt men op FOK! ook juridische grondslagen of zijn we hier overgeleverd aan de grillen van Danny en consorten?
Hoe weet je dat ik een grapje maakquote:Op zondag 13 januari 2013 21:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik je niet noten om een grapje, dropveter.
of de termen onredelijk bezwarend zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je de AV's accepteert ben je pretty much een dicatuurslaaf tot het de wet overtreedt.
Het vriest man.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Zal ik toch maar de verwarming aanzetten? Aardig koud.
mooiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht nog meningen, wat vind je van de auto die ik als omslag heb?
Dus dan is het normaal dat je de verwarming aan doet?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus120 km gereden vandaag op de motor, prima weertje
Ik heb het ook vrij frisjesquote:
Watvoor een is het?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht nog meningen, wat vind je van de auto die ik als omslag heb?
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Is het een Peugeot? Dan altijd pluspunten.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus120 km gereden vandaag op de motor, prima weertje
Waar ben je in de tussentijd naartoe geweest?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Dik 100km op de motor gezeten vandaag, ben echt helemaal kapot.
naar de macquote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je in de tussentijd naartoe geweest?Of kun je FOK!ken onder het rijden?
Je snapt toch wel dat die nieuwe aflevering pas vannacht Nederlandse tijd in Amerika ge-aired wordt he?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Kut comedy central, start nou met californicaton![]()
Toen ze net starte bedacht ik dat inderdaad...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die nieuwe aflevering pas vannacht Nederlandse tijd in Amerika ge-aired wordt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry Pax, it's nothing personal. You know that don't you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |