Heel veel verder dan ongeveer de navel kom ik nooitquote:Op zondag 13 januari 2013 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit iets anders dan het gezicht van mensen?
Bijzonder. Het is niet zo dat iedereen de hele tijd naar de grond loopt te turen, maar ik ken niemand die verder niet op kleding let.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heel veel verder dan ongeveer de navel kom ik nooit
Vanaf welke richting kijk jij dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Schoenen kunnen best veel over mensen zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vast, maar mij nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Schoenen kunnen best veel over mensen zeggen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Schoenen kunnen best veel over mensen zeggen.
Wat is er hipster aan mijn facebookprofiel?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hipster. Maar ik ben vooringenomen sinds het zien van je fb profiel
Kun je gitaar spelen?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er hipster aan mijn facebookprofiel?
Niet voor burgerlijk recht 2.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goedzo
weet je ook het arrest wat erfdienstbaarheid en verkrijgende verjaring betreft?
Niet jouw ding?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Maharbal het volgende:
Erik, las ik nou dat je Monks hebt gekocht?
Hint: het was de vorige TT; De Bomenrij, maar volgens mij is het wel degenlijk onderdeel van de stof (geweest)quote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Kan me zo geen arrest bedenken die over verkrijgende verjaring van een erfdienstbaarheid gaat.
oke okequote:Op zondag 13 januari 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar die profielfoto is meer omdat ik geen fatsoenlijke andere kon vinden.
Maar goed dat er geen vraag met betrekking tot dat arrest op het tentamen was dan ;Dquote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hint: het was de vorige TT; De Bomenrij, maar volgens mij is het wel degenlijk onderdeel van de stof (geweest)
Ik heb 3paar van. Het pakt wel leuk uit vind ik persoonlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Kunnen erg mooi staan, maar kunnen een persoon ook erg dandy maken.
Misschien in de 2e kansquote:Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Maar goed dat er geen vraag met betrekking tot dat arrest op het tentamen was dan ;D
Ja, misschien moet ik het eens in z'n geheel zien. M'n eerstvolgende paar zal geen Monks worden, maar wellicht eens een paar of 2 erna. Ik wil eerst m'n garderobe aanvullen met een paar 'gewone' schoenen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb 3paar van. Het pakt wel leuk uit vind ik persoonlijk.
Probeer het gewoon eens uit anders.
Nou dat is dan wel weer een aardig punt. Ze kunnen niet àltijd. Maar wel leuk om te hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ik het eens in z'n geheel zien. M'n eerstvolgende paar zal geen Monks worden, maar wellicht eens een paar of 2 erna. Ik wil eerst m'n garderobe aanvullen met een paar 'gewone' schoenen.
Eerst nog een paar zwarte erbij, dan (donker)bruine. Heb een erg mooi paar zwarte Santoni's (Oxford) gezienquote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou dat is dan wel weer een aardig punt. Ze kunnen niet àltijd. Maar wel leuk om te hebben
Wil je blauwe/bruine/zwarte/suede?
Ik bedoelde welke kleur monks je wilt als je die gaat halenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerst nog een paar zwarte erbij, dan (donker)bruine. Heb een erg mooi paar zwarte Santoni's (Oxford) gezien
O, werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik bedoelde welke kleur monks je wilt als je die gaat halen
Zwart is altijd goed!
Omdat Ties een rebel for a cause is. Het mag hier dus alleen gaan over hoe cool het is dat je om 3.00 's nachts nog leert omdat je een soort nachtbrakende bosuil bent.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
Waarom kan het hier nooit meer dan 10 posts over een onderwerp gaan voordat iemand begint te zeiken? Als we daar naar luisterden mogen we niet meer over fiscaal, strafrecht, kleding, elektronica, muziek, voetbal of iets anders praten
Ja, Yreal heeft me blijkbaar gevonden op Facebook. Voor de rest heeft geen enkele FOK!ker mijn profiel.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Oh dacht ik, het ging ineens over jouw profielfoto ofzo
Oh gaan we hatelijk doen..quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat Ties een rebel for a cause is. Het mag hier dus alleen gaan over hoe cool het is dat je om 3.00 's nachts nog leert omdat je een soort nachtbrakende bosuil bent.
Je vriendin ook niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Yreal heeft me blijkbaar gevonden op Facebook. Voor de rest heeft geen enkele FOK!ker mijn profiel.
Telt niet als FOK!ker. En toen ze dat nog wel deed had ze 'm ook nietquote:
Welnee, ik houd allemaal van jullie novietjes.quote:
Ja, Noviet Erik.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welnee, ik houd allemaal van jullie novietjes.
Disclaimer: noviet ben je voor mij tijdens je gehele studieperiode![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |