Ik heb het ook vrij frisjesquote:
Watvoor een is het?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht nog meningen, wat vind je van de auto die ik als omslag heb?
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
Is het een Peugeot? Dan altijd pluspunten.
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus120 km gereden vandaag op de motor, prima weertje
Waar ben je in de tussentijd naartoe geweest?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Yreal het volgende:
Dik 100km op de motor gezeten vandaag, ben echt helemaal kapot.
naar de macquote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je in de tussentijd naartoe geweest?Of kun je FOK!ken onder het rijden?
Je snapt toch wel dat die nieuwe aflevering pas vannacht Nederlandse tijd in Amerika ge-aired wordt he?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef Yreal het volgende:
Kut comedy central, start nou met californicaton![]()
Toen ze net starte bedacht ik dat inderdaad...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat die nieuwe aflevering pas vannacht Nederlandse tijd in Amerika ge-aired wordt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry Pax, it's nothing personal. You know that don't you!
lawlquote:Op zondag 13 januari 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck?Studenten halen een zieke grap uit met willekeurige mensen door ze mysterieuze CD's, rouwkaarten en haren en nagels te sturen
http://www.powned.tv/nieu(...)wkaart_voor_stu.html
Het design is nice maar de motorisaties zijn saai.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef omelette het volgende:
[..]
RCZ is wel mooi, maar daar blijft het bij.
Wat was nou je omslagfoto-auto?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
Niets tegen Peugeot, maar hoe je daar echt fan van kan zijn snap ik ook niet helemaal.
Je hebt geen auto op je omslag staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht nog meningen, wat vind je van de auto die ik als omslag heb?
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt geen auto op je omslag staan.
Lolquote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen, het is een still uit een muziekvideo.
Wauw zo'n witte is wel supertofquote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef omelette het volgende:
[..]
Jij kent Tchock ook dus?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt geen auto op je omslag staan.
Nee, hij wacht net zo lang tot ik het zeg om vervolgens te antwoorden.quote:
Ah hij is dus niet een van je beste vrienden.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, hij wacht net zo lang tot ik het zeg om vervolgens te antwoorden.Tenzij hij me kan vertellen wat er wel staat natuurlijk.
Vervelende bak om in te rijden. Heeft de nare (FWD) karaktertrekjes dat dat ding als een malle trekt op de voorwielen, vooral als je gas geeft dus. Niet fijn in een auto met vermogen.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:45 schreef omelette het volgende:
[..]
Wel mooi, dat wel. Nare ding (2.0) is ook best vlot, hield mijn BMW bij (ook op de autobahn). Sprintje won ik met een haarlengte.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het design is nice maar de motorisaties zijn saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |