Ik had Engels op de HTS. En filosofie ook trouwens.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:42 schreef Anne het volgende:
Ik had trouwens ook gewoon wiskunde tijdens m'n MBO. En kunstgeschiedenis (![]()
).
Zo oud ben ik nietquote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij ging zeker met Jochem Myer op schoolreisje vroeger?
Pret studie hequote:Op zondag 13 januari 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wow, lijkt me een flitsende en vooral ook nuttige carrière
Ik wel, ouder zelfsquote:
Ken mij het rotte!quote:
Neh, da's past timequote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
whut, hoe oud ben je dan wel niet? 40
Ik ging op m'n 23e werken, was ook wel mooi, achteraf misschien door moeten studeren, maar goed, heb desondanks goed werk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb na mijn MAVO-D geen (serieuze) schoolbank meer gezien, behalve dan die 6 weken in Harderwijk om mijn TCVT te halen. Op mijn 15e gaan werken zonder diploma gehaald te hebben, en nog nooit echt spijt van gehad.
Planning was bij mij iets anders, maar ja, soms grijpt het leven in heahquote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ging op m'n 23e werken, was ook wel mooi, achteraf misschien door moeten studeren, maar goed, heb desondanks goed werk.
Welnee man, onkruid jonguh, onkruidquote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
whut, dan heb je bekant al wel het meeste brood gegeten
Ja, ik ging een beetje vroeg samenwonen eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Planning was bij mij iets anders, maar ja, soms grijpt het leven in heah
ik woon nog steeds thuisquote:Op zondag 13 januari 2013 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ging een beetje vroeg het huis uit..
die heb ik ook gehad, maar daar praten ze tegenwoordig maar zeer weinig over grammatica.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat voor een MBO-opleiding heb je gedaan dan? Ik heb tijdens het MBO ook gewoon Nederlandse en Engelse lessen gehad, vier jaar lang.
Ik vond het op mijn 15 wel welletjes geweest, pakte mijn rollerskates en pleurde op. Nooit meer teruggegaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik woon nog steeds thuiswou eerst een vaste aanstelling hebben (wat gelukt is), dus nu aan het zoeken, maar ik val letterlijk buiten elke regeling. Geen maatschappelijke binding, geen economische binding. verdien te veel voor een hoersubsidie, te weinig voor een hypotheek
Appartement kopen?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik woon nog steeds thuiswou eerst een vaste aanstelling hebben (wat gelukt is), dus nu aan het zoeken, maar ik val letterlijk buiten elke regeling. Geen maatschappelijke binding, geen economische binding. verdien te veel voor een hoersubsidie, te weinig voor een hypotheek
Okay, ik weet eigenlijk niet meer waar de lessen over gingen. Veel mondelinge shit kan ik mij herinneren. De rest van de opleiding heb ik uit mijn hoofd verbannen. Geen leuke tijd enzoquote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die heb ik ook gehad, maar daar praten ze tegenwoordig maar zeer weinig over grammatica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |