quote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond het op mijn 15 wel welletjes geweest, pakte mijn rollerskates en pleurde op. Nooit meer teruggegaan.
Ja ik wil onderhand wel eens wegquote:
Wat wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hier heb je voor 150.000 een appartement, dat kan ik niet betalen
Waarom niet? omdat het niet binnen de algemeen bekende standaarden valt?quote:
Nee dat niet, dat je niet bent terug gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom niet? omdat het niet binnen de algemeen bekende standaarden valt?
ach in de garage is het net zo slecht, dan maar iets wat leuk isquote:Op zondag 13 januari 2013 22:04 schreef daNpy het volgende:
Lekker verdienen dan bij de WW
Daar kun je idd net een garage van kopen
Lekker rustig, zie bijna niemand meer van familie, weet je hoeveel verplichte kringgesprekken dat scheelt op jaarbasis?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee dat niet, dat je niet bent terug gaan.
dat is wel een feit, maar ik bedoel, je broer/zus wat ever niet meer spreken. Ik kan mn broertje wel achter het behang plakken af en toe, maar tochquote:Op zondag 13 januari 2013 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker rustig, zie bijna niemand meer van familie, weet je hoeveel verplichte kringgesprekken dat scheelt op jaarbasis?
Mwoah, ik kreeg per ongeluk mijn lieve zusje (sinds 10 jaar ofzo) weer aan de wazzap rond de kerst, en na 4 berichtjes was ik d'r alweer zat, en zij mij ook denk ik.. houwe zo; lekker rustig.. boeit me echt niks ..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat is wel een feit, maar ik bedoel, je broer/zus wat ever niet meer spreken. Ik kan mn broertje wel achter het behang plakken af en toe, maar toch
Dit type TRANSRIEVER zit op het CAN Comfort netwerk. welke werk met een snelheid van 256kb/sec. De TRANSRIEVER zend berichten op het can netwerk en ontvangt berichten, vandaar ook het master/master principe. Elke moduul (node) mag een opdracht geven maar kan deze ook ontvangenquote:
bv het verzoek van inschakelen van de aircopomp.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:24 schreef daNpy het volgende:
Ondanks dat ik over de typfouten heen kan lezen weet ik nog niet wat dat ding doet behalve 'berichten' van/op de CANbus halen/pleuren (Cpt. Obvious), maar waarvoor?
Om irritatie op te wekken bij de gebruiker van het voertuigquote:Op zondag 13 januari 2013 22:24 schreef daNpy het volgende:
Ondanks dat ik over de typfouten heen kan lezen weet ik nog niet wat dat ding doet behalve 'berichten' van/op de CANbus halen/pleuren (Cpt. Obvious), maar waarvoor?
Om die reden ben ik ermee gestopt als tweede studiequote:Op zondag 13 januari 2013 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een kameraad van mij doet een leraren opleiding voor geschiedenis. Hij mag als ie klaar is dan iemand opleiden tot geschiedenis leraar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |