neehoor.. dat kloptquote:Op maandag 14 januari 2013 22:39 schreef laziness het volgende:
Ik heb altijd begrepen dat je direct moet starten met hypoallergeen of helemaal niet maar later overstappen zou geen nut meer hebben, maar dit kan een gevalletje klok klepel zijn hoor...
Bijvoorbeeld als je stopt met bv omdat dit dichter bij elkaar in de buurt ligt dan standaard.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef danic het volgende:
Nee dat snap ik. Bij kma heb je idd pepti nodig.
Maar waarom zou je hypoallergeen geven als er geen allergieën bij de ouders voorkomen?
Omdat een pasgeboren baby gevoelige darmen heeft, ook zonder allergien in de familie. Bovendien kun je een allergie triggeren, en ik zou de darmen niet al op die manier willen belasten.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef danic het volgende:
Nee dat snap ik. Bij kma heb je idd pepti nodig.
Maar waarom zou je hypoallergeen geven als er geen allergieën bij de ouders voorkomen?
Beeb zit heerlijk warm binnen ja. Vanmiddag naar de vk, kijken hoe nu verder.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:27 schreef Suikertante het volgende:
En Eliis, hoe gaat t daar? Nog steeds te koud buiten voor je mini?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |