Wel of geen moslims, Europa blijft gewoon nog bestaan.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef AlexJones het volgende:
Tja, Frankrijk heeft echt een heleboel moslims...verbaast mij dus niet...blijkbaar wordt Frankrijk binnen 23 jaar een volledig geïslamiseerd land als de huidige demografische trends blijven doorgaan...en niemand in de Franse regering die er wat aan gaat doen.
Zeg maar dag dag Europa![]()
En? Dus?quote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Graslul het volgende:
[..]
Een huwelijk is voor velen in de praktijk veelal dé voorbereiding op de inrichting van een babykamer. Het adoptierecht is het recht op het ontvangen van een kind waarin de ouders uiteraard met exact dezelfde rechten en plichten te maken krijgen. Een adoptiekind kun je echt niet zomaar weggooien hoor als je er geen zin meer in hebt.
Wat doet dat er toe in een discussie over adoptie? Het gaat bij adoptie per definitie om kinderen waarvan al vaststaat dat ze nooit (verder) grootgebracht zullen worden door de biologische ouders die hen ter wereld hebben gebracht.quote:Op zondag 28 april 2013 21:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie wel het verschil dat 2 mannen geen kind kunnen voortbrengen, en als je dat geval naarmate van de ongelijkheid gaat beoordelen, kom je wel eens tot een oordeel dat ook niet gelijk luidt.
Homo- en lesboparen onderaan de lijst voor adoptie-ouders wat mij betreft. Het is veel gezonder voor een kind op te groeien met een mannelijke vader en een vrouwelijke moeder. Ik erken dat homo's en lesbo's prima in staat zijn kinderen op te voeden, maar in het belang van het kind dienen hetero-stellen die kinderen willen adopteren voorrang te krijgen.quote:Op maandag 29 april 2013 17:37 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe in een discussie over adoptie? Het gaat bij adoptie per definitie om kinderen waarvan al vaststaat dat ze nooit (verder) grootgebracht zullen worden door de biologische ouders die hen ter wereld hebben gebracht.
Die natuurlijke situatie waar jij steeds op terugvalt is op adoptiekinderen daarmee per definitie niet meer van toepassing.
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op maandag 29 april 2013 17:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Homo- en lesboparen onderaan de lijst voor adoptie-ouders wat mij betreft. Het is veel gezonder voor een kind op te groeien met een mannelijke vader en een vrouwelijke moeder. Ik erken dat homo's en lesbo's prima in staat zijn kinderen op te voeden, maar in het belang van het kind dienen hetero-stellen die kinderen willen adopteren voorrang te krijgen.
Wat, dat het voor een kind gezonder is input te hebben van een vader en input van een moeder? Lijkt me biologisch voldoende bewezen. Naast dat het de natuurlijke situatie is voor een kind. Daarnaast het pesten wat kinderen sowieso doen, maar extra hard bij een kind met 2 papa's of 2 mama's.quote:Op maandag 29 april 2013 17:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen?
En waarom mogen alleenstaanden dan kinderen adopteren of als pleegouder optreden?
Het is bewezen dat kinderen gebaat zijn bij rolmodellen van beide geslachten. Daar sluit ik me bij aan. Het is ook bewezen dat die rol voor het geslacht wat thuis 'ontbreekt' opgenomen kan worden door een oom, tante, opa, oma, vaste oppas, vriend(in) van de ouders etc.quote:Op maandag 29 april 2013 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, dat het voor een kind gezonder is input te hebben van een vader en input van een moeder? Lijkt me biologisch voldoende bewezen. Naast dat het de natuurlijke situatie is voor een kind. Daarnaast het pesten wat kinderen sowieso doen, maar extra hard bij een kind met 2 papa's of 2 mama's.
Ik ben ook niet voor adoptie door alleenstaanden, die komen w.m.b. nog onder de homoparen op de adoptielijst.
Nee, natuurlijk niet. Wat snap je niet aan het woord zekerheidquote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Graslul het volgende:
[..]
Een huwelijk is voor velen in de praktijk veelal dé voorbereiding op de inrichting van een babykamer. Het adoptierecht is het recht op het ontvangen van een kind waarin de ouders uiteraard met exact dezelfde rechten en plichten te maken krijgen. Een adoptiekind kun je echt niet zomaar weggooien hoor als je er geen zin meer in hebt.
Dat is geen antwoord.quote:
Eens. Het is echter een welvaartsrolmodel.quote:Op maandag 29 april 2013 18:04 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Het is bewezen dat kinderen gebaat zijn bij rolmodellen van beide geslachten. Daar sluit ik me bij aan.
Frankrijk heeft vooral een bevolking die snel de straat op gaat en groot gedeelte daarvan is extreem rechts. Extreem rechts heeft zowat het hele zuiden. Logisch is gezien de hoeveelheid allochtonen, statistisch dan. Dus zout effe op met die stormfrontpaniek aub.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef AlexJones het volgende:
Tja, Frankrijk heeft echt een heleboel moslims...verbaast mij dus niet...blijkbaar wordt Frankrijk binnen 23 jaar een volledig geïslamiseerd land als de huidige demografische trends blijven doorgaan...en niemand in de Franse regering die er wat aan gaat doen.
Zeg maar dag dag Europa![]()
Een kind laten opvoeden door twee pappa's of mamma's is geen zekerheid voor het kind maar een experiment. Jij verward het kunnen geven van liefde met zekerheid en die gedachte is veel te simpel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:07 schreef Manono het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat snap je niet aan het woord zekerheid
[..]
Dat is geen antwoord.
En welk punt wil je precies met deze opmerking maken?quote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Graslul het volgende:
Een adoptiekind kun je echt niet zomaar weggooien hoor als je er geen zin meer in hebt.
Fransen kunnen pas demonstreren!Kunnen wij Nederlanders nog veel leren van deze Franse vechtslust..Zouden wij ook eens moeten doen als er weer extra bezuinigd gaat worden ipv ja en amen te roepen.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:57 schreef StarmanFR het volgende:
In Parijs hebben zich vele duizenden mensen verzameld om deel te nemen aan een grote betoging tegen het plan van de overheid het huwelijk open te stellen voor homoseksuelen. Ook zijn de betogers tegen het voornemen van de regering om homo-paren kinderen te laten adopteren.
Volgens de Franse nieuwszender France 24 hebben zich al tienduizenden betogers verzameld in de straten van Parijs. De demonstranten komen met bussen en treinen vanuit het hele land naar de hoofdstad. De demonstratie moet een van de grootste worden in Parijs sinds jaren.
Aan de betoging doen allerlei verschillen groepen mee, zoals katholieke groeperingen, conservatieve politici, leden van het extreem-rechts Nationaal Front en diverse moslimgroepen.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2013/01_januari/13/buitenland/Duizenden_fransen_bij_protest_homohuwelijk.xml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |