Zouden ze te koop zijn? lekker zelf een stichting oprichten, stichting Beneluxtrein ofzoquote:Op zondag 13 januari 2013 22:24 schreef James1988 het volgende:
Herinnert u zich deze nog... nog... nog...?
[ afbeelding ]
Foto: Bert Van Herck
Staan allemaal terzijde.
¤32,50 entree volgens efteling.nl, had het zelfs even nagekekenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dagje Efteling kost je 100 balle vriend. Of ga je lopend erheen en dan met de duiven en de meeuwen vechten om wat frietjes bij de vuilnisbak?
Het lijken me wel interessante locs voor een private vervoerder die een trein Brussel-Den Haag wil opzetten o.i.d.. Hoewel ik vrees dat NMBS ze liever naar de sloper stuurt (net als NS met de 1200'en destijds).quote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zouden ze te koop zijn? lekker zelf een stichting oprichten, stichting Beneluxtrein ofzo
Er is er nog 1tje toegelaten in Nederland toch? Daar zal je al met veel geld over de brug moeten komen..quote:Op zondag 13 januari 2013 22:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het lijken me wel interessante locs voor een private vervoerder die een trein Brussel-Den Haag wil opzetten o.i.d.. Hoewel ik vrees dat NMBS ze liever naar de sloper stuurt (net als NS met de 1200'en destijds).
Ja dat weet ik ook welquote:Op zondag 13 januari 2013 22:25 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deze trouwens nooit is doorgevoerd..
[..]
¤32,50 entree volgens efteling.nl, had het zelfs even nagekeken
Volgens mij heeft dat vooral te maken met het feit dat er geen ATB-controlemetingen meer hebben plaatsgevonden. Dat lijkt me nou geen probleem van tonnen ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Er is er nog 1tje toegelaten in Nederland toch? Daar zal je al met veel geld over de brug moeten komen..
Ik denk dat een 25.5 met wat donkerblauwe rijtuigen met tulpen erop waarschijnlijker isquote:Op zondag 13 januari 2013 22:28 schreef James1988 het volgende:
Als er al een vervangende Beneluxtrein zou komen verwacht ik eerder een treinstel of iets met een Traxx of ES64F4 ervoor te zien.
Tsja ach, dat zijn van die dingen daar droom je van als je 14 bent of zoquote:
Geen lidquote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef dennistd het volgende:
Daar staat trouwens nog stuk over in de Op de Rails van deze maand, leuk om te lezen
Ik neem aan dat iedereen hier al NVBS-lid is?
Ga je schamen...quote:
Geen behoefte aan eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 22:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ga je schamen...http://nvbs.com/toon.php?pag=Lid_worden
Er moet ook nog ergens een aanbieding zijn om het eerste jaar voor 25 euro lid te worden, maar die kan ik even niet vinden op de site. Als jongere (t/m 25 jaar) betaal je zelfs maar de helft!
Natuurlijk niet. ANWB, NTFU en daar houdt het wel weer mee op qua lidmaatschappen...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:35 schreef dennistd het volgende:
Daar staat trouwens nog stuk over in de Op de Rails van deze maand, leuk om te lezen
Ik neem aan dat iedereen hier al NVBS-lid is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |