bronquote:Vrouw mist bestemming op 1300 kilometer
Bizar hoe sommige mensen blindelings op hun gps vertrouwen. Een vrouw van 67 uit het Belgische Henegouwen was vorig weekend onderweg naar Brussel om een vriendin op te halen, maar kreeg het voor elkaar om uiteindelijk 1300 kilometer verder in Zagreb in Kroatië uit te komen. Dat meldt De Standaard vandaag.
De vrouw vertelt: "Ik had mijn gps opgezet en het adres ingevoerd. En toen begon ik te rijden. Mijn gps deed wat moeilijk en gaf verschillende omleidingen die ik moest volgen. En toen ging het mis. Ik zag allerlei verkeersborden passeren. Eerst in het Frans, daarna in het Duits. Köln, Aachen, Frankfurt ... Maar ik stelde me er geen vragen bij. Ik bleef maar gewoon gas geven." Ook veroorzaakte ze nog een licht ongeval tijdens haar ritje.
Pas toen de vrouw in Zagreb aankwam besefte ze dat ze wellicht wat om was gereden. "Ik was gewoon verstrooid en in gedachten verzonken", aldus het volgzame type.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Tevens vraag ik mij af hoe seniel je bent als je dit overkomt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef 2thmx het volgende:
Vraag me altijd of hoe dit soort verhalen uiteindelijk de krant bereiken.
Nooit meer alleen achter het stuur kruipen lijkt me een betere.quote:Van haar zoon mag Sabine Moreau nooit meer alleen de gps volgen.
En dat kan niet? Brussel heeft een behoorlijke ring hequote:Op zondag 13 januari 2013 15:52 schreef Tchock het volgende:
Als ik mijn eigen kaartje mag geloven is ze door Jette gereden (een buitenwijk van Brussel) om vervolgens door Brussel heen naar Aken te rijden.Geloof er geen fuck van.
Maar als je naar Brussel moet is dat wel het toppunt van debielheid, vind je niet? Om door de plaats van je bestemming te rijden, waar overal RING BRUSSEL staat, om vervolgens 1400 kilometer in twee dagen door te karren? Ik weiger te geloven dat iemand die zo debiel is auto kan rijden.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat kan niet? Brussel heeft een behoorlijke ring he
In ieder geval geen enkel gevoel voor oriëntatie.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:06 schreef Nielsch het volgende:
Als dit echt waar is, moet er iets mis zijn met die vrouw. Dementie ofzo.
deze oma is dus, om jouw geval aan te halen, door gereden via Kopenhagen en Stockholm tot aan de Noordkaap en daar pas tot inzicht gekomen dat ze wellicht verkeerd was? ik geloof er geen zak van. ze zal wel ergens ene vriendje hebben en daar 2 dagen gebleven zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef 75020 het volgende:
Doet me denken aan mijn oma. Die presteerden het om met een ritje in Amsterdam dat hooguit tien minuten zou duren in Heerenveen te eindigen. Daar belde ze in paniek mijn vader.
behalve dat ze 2x getankt heeft zoals in het 2de bericht staat zijn er genoeg auto's die dat kunnenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:31 schreef Resistor het volgende:
Wat voor auto heeft ze dan als je daar 1300km mee kan rijden zonder te tanken?
Wat lul jij nou weer stom? Lijm snuiven?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Alleskids het volgende:
[..]
deze oma is dus, om jouw geval aan te halen, door gereden via Kopenhagen en Stockholm tot aan de Noordkaap en daar pas tot inzicht gekomen dat ze wellicht verkeerd was? ik geloof er geen zak van. ze zal wel ergens ene vriendje hebben en daar 2 dagen gebleven zijn
wil je een snuifje, misschien dat je dan rustig wordt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:30 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer stom? Lijm snuiven?
Dit dus, ik geloof geen zak van dit verhaal...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:38 schreef Pepersaus het volgende:
Kroatië is geen lid van het Schengen-verdrag. Ze was dus zo verstrooid dat ze zelfs de grenscontrole niet door had? Erg geloofwaardig.
Dat is toch anders dan achter je stuur slapen omdat je 2 dagen onderweg bent ipv een uurtjequote:Op maandag 14 januari 2013 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn ex is weleens 250 km verkeerd gereden voor hij doorhad dat hij verkeerd reed![]()
Ik geloof het dus wel
Over dom gesproken. Jij bent wel domste van allemaalquote:Op zondag 13 januari 2013 16:03 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe dom kun je zijn![]()
Je snapt toch wel dat Franse en Duitse verkeersborden betekenen dat je de grens over gaat.
Domme belgen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:25 schreef misteriks het volgende:
[..]
Over dom gesproken. Jij bent wel domste van allemaaleen domme arrogante sukkel. Ik ga je moeder vragen je wat meer te controleren op de interwebz, want je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
Nog nooit gehoord dat er 3 landstalen zijn in Belgie ??????? Zelfs een mongool is nog niet in staat jouw onzin uit te kramen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ook nog een onderbouwing ben je gewoon in de stemming voor onzin
Weet ik maar jij alleen nog maar Franse of Duitse verkeersborden tegenkomt behoor je door te hebben dat je niet goed zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:29 schreef misteriks het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat er 3 landstalen zijn in Belgie ??????? Zelfs een mongool is nog niet in staat jouw onzin uit te kramen.
ja, idd, met een grote boog rondom users zoals jijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik maar jij alleen nog maar Franse of Duitse verkeersborden tegenkomt behoor je door te hebben dat je niet goed zit.
En pleur verder maar weer een eind op met je beoordelingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |