quote:Spotted: UB Groningen
"Toen je vanmorgen vroeg op de tweede wat voorover boog, en ik voor de zekerheid maar loog, dat ik niets van je naad kon zien, sloeg de vonk toen over misschien? Wat dom, ik vroeg niet naar je naam, ben als versteend daar blijven staan. Heel vreemd is dat natuurlijk niet, als je zulke billen ziet. Toen je je omdraaide kreeg ik nog wat mee, van je enorme decolleté. Hopelijk zul je van dit akkefietje leren, de UB is er immers om te studeren. Mocht je willen weten wie ik ben, 'k noem jou wel Barbie, ik ben Ken.."
Het klinkt echt als jou.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit ook op een donkerblauw (nouja, iets meer richting de lichte kant. Niet heel erg navy donker, maar ook niet heel erg KLM-piloot blauw). Knalrode voering, Italiaanse stijl (Napoli).
Ik wilde zelf straight side pockets, iets conservatiever. Slanted komt nog wel 's. Initialen aan de binnenkant inderdaad. Matte knopen. Ik wilde eigenlijk nog knopen in plaats van een rits, maar dat was niet te doen bij de Napoli lijn, dan zou ik richting een andere lijn moeten.
Verder heb ik m'n knoopsgat nog extra laten verlagen, vind ik mooier staan.
Los van alle andere aanpassingen mbt je postuur.
Gaafquote:Op zondag 13 januari 2013 17:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zit ook op een donkerblauw (nouja, iets meer richting de lichte kant. Niet heel erg navy donker, maar ook niet heel erg KLM-piloot blauw). Knalrode voering, Italiaanse stijl (Napoli).
Ik wilde zelf straight side pockets, iets conservatiever. Slanted komt nog wel 's. Initialen aan de binnenkant inderdaad. Matte knopen. Ik wilde eigenlijk nog knopen in plaats van een rits, maar dat was niet te doen bij de Napoli lijn, dan zou ik richting een andere lijn moeten.
Verder heb ik m'n knoopsgat nog extra laten verlagen, vind ik mooier staan.
Los van alle andere aanpassingen mbt je postuur.
Ik heb ook weleens iets laten maken in zwart met een hele donkere dieprode voering dat staat ook erg mooi. Het is toch ietsjes anders dan normaal maar ook wel weer ingetogen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaaf
Ik heb er zelf ook even over gedacht om een wat meer gedurfde voering te kiezen, bijvoorbeeld rood of een bloemetjesmotiefOmdat het pas m'n tweede pak is heb ik er toch maar voor gekozen om het redelijk safe te spelen en heb ik lichtblauw genomen. Wellicht de volgende keer.
Er zullen vast nog vele volgenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaaf
Ik heb er zelf ook even over gedacht om een wat meer gedurfde voering te kiezen, bijvoorbeeld rood of een bloemetjesmotiefOmdat het pas m'n tweede pak is heb ik er toch maar voor gekozen om het redelijk safe te spelen en heb ik lichtblauw genomen. Wellicht de volgende keer.
Hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt echt als jou.
Mijn SuitUp jasje heeft trouwens ook een knalrode voering en ziet er eigenlijk best leuk uitis ook in Napoli stijl btw.
Het klinkt heel strak en Italiaans qua stijl en for some reason denk ik dat lichter blauw beter past dan het traditionele navy donkerblauw bij jou. En sowieso denk ik dat de algehele stijl van SuitSupply wel aardig (goed) aansluit bij je smaak?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zullen vast nog vele volgen
[..]
Hoezo?
Denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt heel strak en Italiaans qua stijl en for some reason denk ik dat lichter blauw beter past dan het traditionele navy donkerblauw bij jou. En sowieso denk ik dat de algehele stijl van SuitSupply wel aardig (goed) aansluit bij je smaak?
Klopt het?
heb je ook smalle pijpen?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Ik neig erg naar het Italiaanse, inclusief schoenen.
Als ik bij een bank had gewerkt, had ik waarschijnlijk deze kleur blauw niet gekozen.
haha ik heb jouw facebook gevonden nu. pic?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
Haha, er wordt een facebookgroep opgericht voor ons jaar en binnen een paar uur tijd 108 leden. Waarom heeft niemand dit eerder gedaan
Je hebt gelijk, maar doe maar even niet op FOK! svp.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
haha ik heb jouw facebook gevonden nu.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, iets. Niet zo smal als jij though.
Wie maakt even een post op die FB gespot pagina waarbij je eindigt met een jongensnaam?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan wordt er wel mooi over je gepraat
Bij ons is er sinds gister ook eenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
Haha, er wordt een facebookgroep opgericht voor ons jaar en binnen een paar uur tijd 108 leden. Waarom heeft niemand dit eerder gedaan
Fijne mode wel. Althans, als ik hier iets aan heb komende tentamenperiode.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons is er sinds gister ook een280 leden nu
Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wie maakt even een post op die FB gespot pagina waarbij je eindigt met een jongensnaam?
'Ik beeld me in dat ik met mijn frivole handjes zo door jouw zachte kuithaar woel, net als een poesje dat een wollen trui kopjes geeft. Alleen houden wij niet van poesjesquote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.
- Patrick
*proest*quote:Op zondag 13 januari 2013 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ik beeld me in dat ik met mijn frivole handjes zo door jouw zachte kuithaar woel, net als een poesje dat een wollen trui kopjes geeft. Alleen houden wij niet van poesjes'.
Ik kon mijn ogen niet van je afhouden. De symboliek van de nauwe doch rekbare schacht en de uitbundige ring van weelderig haar er om heen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuiten. Oh, jouw kuiten. In die mooie harige Uggs. Grr. Kaas.
- Patrick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |