Er zullen vast nog vele volgenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gaaf
Ik heb er zelf ook even over gedacht om een wat meer gedurfde voering te kiezen, bijvoorbeeld rood of een bloemetjesmotiefOmdat het pas m'n tweede pak is heb ik er toch maar voor gekozen om het redelijk safe te spelen en heb ik lichtblauw genomen. Wellicht de volgende keer.
Hoezo?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt echt als jou.
Mijn SuitUp jasje heeft trouwens ook een knalrode voering en ziet er eigenlijk best leuk uitis ook in Napoli stijl btw.
Het klinkt heel strak en Italiaans qua stijl en for some reason denk ik dat lichter blauw beter past dan het traditionele navy donkerblauw bij jou. En sowieso denk ik dat de algehele stijl van SuitSupply wel aardig (goed) aansluit bij je smaak?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er zullen vast nog vele volgen
[..]
Hoezo?
Denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt heel strak en Italiaans qua stijl en for some reason denk ik dat lichter blauw beter past dan het traditionele navy donkerblauw bij jou. En sowieso denk ik dat de algehele stijl van SuitSupply wel aardig (goed) aansluit bij je smaak?
Klopt het?
heb je ook smalle pijpen?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Ik neig erg naar het Italiaanse, inclusief schoenen.
Als ik bij een bank had gewerkt, had ik waarschijnlijk deze kleur blauw niet gekozen.
haha ik heb jouw facebook gevonden nu. pic?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
Haha, er wordt een facebookgroep opgericht voor ons jaar en binnen een paar uur tijd 108 leden. Waarom heeft niemand dit eerder gedaan
Je hebt gelijk, maar doe maar even niet op FOK! svp.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
haha ik heb jouw facebook gevonden nu.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, iets. Niet zo smal als jij though.
Wie maakt even een post op die FB gespot pagina waarbij je eindigt met een jongensnaam?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dan wordt er wel mooi over je gepraat
Bij ons is er sinds gister ook eenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef Tchock het volgende:
Haha, er wordt een facebookgroep opgericht voor ons jaar en binnen een paar uur tijd 108 leden. Waarom heeft niemand dit eerder gedaan
Fijne mode wel. Althans, als ik hier iets aan heb komende tentamenperiode.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons is er sinds gister ook een280 leden nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |