Had ik kunnen zien inderdaad, had over effective heen gelezen.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Thx. Nee, ik gebruikte even de Engelse spelling
"Maar, papa, ik lijk steeds meer op jouuuu"quote:Op zondag 13 januari 2013 18:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Fixed. Verder scherp geanalyseerd.
Nee. Maar ik moet bekennen dat ik ook niet gezocht heb.quote:
Dank!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:50 schreef Yreal het volgende:
T heeft wel een goede muzieksmaak trouwens
Beter dan dit wordt het niet, of wel?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja voor een hippie is het best wel een toffe gozer
Please, Please, Please, Let Me Get What I Want vind ik een van de beste nummers ooit. Voor de rest ken ik niet veel van Morrisey en co.quote:
Je ziet heel weinig ja. Als je mijn volledige naam weet ben ik ook niet zoekbaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neuh, zoveel kan ik nou ook weer niet zien. T profiel zit aardig dicht.
Verjaardag. Hehe.quote:Vraag me af waar T sowieso heen is nu?
Hahahahquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Ties02 het volgende:
Waarschijnlijk is ie Uggs aan het bestellen
De rekening voor het overmatig gebruik van de server zal binnenkort op je deurmat vallen.quote:
Dat zal dan een stevige wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
De rekening voor het overmatig gebruik van de server zal binnenkort op je deurmat vallen.
Inderdaad, al jouw posts zijn overmatigquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat zal dan een stevige worden
Spotless weet best dat ik niet in staat ben tot het menen van dingen.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef eriksd het volgende:
Nou, het zal je maar gezegd worden Spotless.
Bij zo'n pak passen Italiaanse schoenen natuurlijk wel het beste inderdaad. En het is ook gewoon mooi, zeker als je figuur het kan hebben. Ik neig zelf veel meer naar het Engelse maar dat had je vast wel al lang doorquote:Op zondag 13 januari 2013 18:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Ik neig erg naar het Italiaanse, inclusief schoenen.
Als ik bij een bank had gewerkt, had ik waarschijnlijk deze kleur blauw niet gekozen.
Ja Notariswet dat vak krijg ik komend semester! Wel zin inquote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zag trouwens net iets over de Wet op het notarisambt voorbij komen...mooi vak en mooie materie is dat.
Yup.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij zo'n pak passen Italiaanse schoenen natuurlijk wel het beste inderdaad. En het is ook gewoon mooi, zeker als je figuur het kan hebben. Ik neig zelf veel meer naar het Engelse maar dat had je vast wel al lang door
Ik zag trouwens net iets over de Wet op het notarisambt voorbij komen...mooi vak en mooie materie is dat.
Wie was dat ook alweer? Ter Haar? Kolkman?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja Notariswet dat vak krijg ik komend semester! Wel zin inOok een leuke docent dus dat scheelt
Had ik ook inderdaad en bij zo'n vak scheelt dat echt gigantisch. Want het kan ook vrij saai zijn denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja Notariswet dat vak krijg ik komend semester! Wel zin inOok een leuke docent dus dat scheelt
Precies, hij is ook mede de reden dat ik de notariële richting heb gekozen, tijdens de voorlichting erover kon ie er zo goed over vertellen. Terwijl ik er een heel saai beeld van had.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kolkman is een baas inderdaad. Die vent kan echt goed uitleggen, en houdt het ook boeiend.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef eriksd het volgende:
Ik hoorde dat Notarieel echt enorm saai is.
Het is verschrikkelijk. Net als fiscaal.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Net als fiscaal.
Ja grappig hè?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yup.
Maar toch heb je bijvoorbeeld een Napoli jasje. Neig je bij pakken dan ook erg naar het Engelse? Dus smallere revers, meer schoudervulling, minder getailleerd etc?
Soort stomme rekenkutopleiding. Maar dan nòg erger.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:27 schreef eriksd het volgende:
Beetje aktes opstellen de hele dag.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Soort stomme rekenkutopleiding. Maar dan nòg erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |