quote:Op zondag 13 januari 2013 05:39 schreef Giku het volgende:
[..]
Ja.
Tip van de dag trouwens:
Doe dit aan: http://www.rainymood.com/
samen met dit: http://endlessvideo.com/watch?v=HMnrl0tmd3k
of dit: http://www.solopianoradio.com/
Nah, ik snap wel dat dat vak moeilijk kan zijn als je nog vrijwel geen belastingrecht hebt gehad. Het is van heel veel onderwerpen een beetje, waardoor je het overzicht nog wel eens kwijt kunt zijn en waardoor je er niet echt heel erg diep in kunt duiken.quote:Op zondag 13 januari 2013 05:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vak is ontzettend moeilijk (Maharbal zal wel weer vinden van niet lol)
ik verwachtte van te voren dat ik beter niet nakijken op kon schrijven maar uiteindelijk viel het nog redelijk mee, nog wat nabesproken met een maat en op wat IB dingen na (eigen woning regeling) kon ik overal wel een redelijk verhaaltje opschrijven.
Maar slagingspercentage is daar ook niet hoog, afwachten dus
Wel erg leuk hoor belastingrecht (op dingen als loon en IB na)
Zie je wel Ties, ik had gelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben hardcore oefententamens aan het doornemen met burgerlijk wetboek erbij, boel aan het onderstrepen.
Ondertussen muziekjes luisteren, maar ben eigenlijk best lekker bezig, bevestigt nogmaals mijn nachtritme
jij?
Maar is zeker ook niet de bedoeling dan dat je er diep in duikt? Want het is een 'Inleiding' toch? Meer een soort oriëntatievak ofzo bij de RUG?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nah, ik snap wel dat dat vak moeilijk kan zijn als je nog vrijwel geen belastingrecht hebt gehad. Het is van heel veel onderwerpen een beetje, waardoor je het overzicht nog wel eens kwijt kunt zijn en waardoor je er niet echt heel erg diep in kunt duiken.
[..]
Zie je wel Ties, ik had gelijk.
Belastingrecht 1 is iets minder inleidend dan Elementair Belastingrecht, maar nog steeds aardig oppervlakkig. Ze proberen vooral het grootste gedeelte van de IB erdoorheen te knallen, zonder er echt heel erg diep op in te gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar is zeker ook niet de bedoeling dan dat je er diep in duikt? Want het is een 'Inleiding' toch? Meer een soort oriëntatievak ofzo bij de RUG?
Oh oke.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Belastingrecht 1 is iets minder inleidend dan Elementair Belastingrecht, maar nog steeds aardig oppervlakkig. Ze proberen vooral het grootste gedeelte van de IB erdoorheen te knallen, zonder er echt heel erg diep op in te gaan.
Yes, in het eerste jaar. Is tevens een MC toets, terwijl Belastingrecht 1 normaal schriftelijk is.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh oke.Elementair is dus de grote inleiding waarin alles voorbij schiet?
Duidelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes, in het eerste jaar. Is tevens een MC toets, terwijl Belastingrecht 1 normaal schriftelijk is.
Elementair belastingrecht is een 'keuzevak' (die voor sommige richtingen verplicht is).quote:Op zondag 13 januari 2013 11:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Duidelijk.
Hier komt er trouwens niks fiscaals voorbij in het P-jaar. Begint voor rechtsgeleerdheid pas in het 2e jaar als je het kiest dacht ik.
Hier is Inleiding Belastingrecht volgens mij een keuzevak in het tweede jaar voor 'gewoon' rechtsgeleerdheid.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Elementair belastingrecht is een 'keuzevak' (die voor sommige richtingen verplicht is).
Arresten?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:26 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Straks maar weer EIP leren, wat arresten doorspitten en markeren en dan hopen op het beste.
Ik vind het knap als je dit ritme de rest van je studententijd vol gaat houdenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jawel, rond die tijd ben ik gaan slapen. Nu maar eens aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |