SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
tr gemachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Beach kaklulll backstabber grafharsen poepnerd kaasklatskutgezwel hoerendochterkansarmekenkerkruimeldief pisnicht vriespeniskleinegraslucht anusworm
hahahahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Beach kaklulll backstabber grafharsen poepnerd kaasklatskutgezwel hoerendochterkansarmekenkerkruimeldief pisnicht vriespeniskleinegraslucht anusworm
jaaaquote:
watquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stop met naaktfoto's sturen pls
Maar er is ook airhockey en racegames met stuurtje en en een 2 vs 2 robotvoetbalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
Niet, ik vind het daar saai. Na 15min ben ik dat poolen zat.
ik heb daar ook gepooledquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
Niet, ik vind het daar saai. Na 15min ben ik dat poolen zat.
jan jelly nu loloslo hihi xdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb daar ook gepooledpoolen gepoold gpoels
weet ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar er is ook airhockey en racegames met stuurtje en en een 2 vs 2 robotvoetbal
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Peter R de vries report gemaakt
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb daar ook gepooledpoolen gepoold gpoels
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.
Vergeet je geen volwassen luier aan te doen voor er weer ongelukken gebeurenquote:
Omg sorry :c een keertje hier thuis op de bank dan ? :$ wil wel zien met je maar geen geld aan die poep uitgeven bebe ;__;quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ben je nu blij jan asdgasdg
beide niet gekeken noch gelezenquote:
die wilt ze niet zienquote:
waarschijnlijk wel jaquote:
danger fappinquote:
quote:
Ej man dit is wel spanned straks komt er nog iemand binnenlopenquote:
gewoon je tas op schoot leggenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ej man dit is wel spanned straks komt er nog iemand binnenlopen
Puccaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]hoe kom je daar nou bij
2 kjaartjes gewonnen voor de motorbeurs ga je mee :SSSquote:
ok ik maakte me al zogrenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]hoe kom je daar nou bij
de leukste asianquote:
neem iellll meequote:Op zondag 13 januari 2013 12:27 schreef Beach het volgende:
[..]
2 kjaartjes gewonnen voor de motorbeurs ga je mee :SSS
Over uurtje verjaardag van mn omaquote:
quote:
wrm zo emo battieboyquote:Vaarwel en tot ziens
Ik heb zelfs ook nog de vakantie en huisdierenuitbreidingquote:
quote:
je ben zelf een kinesioquote:Op zondag 13 januari 2013 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga huilen, wat een kutvak is kinesiologie ook
wat denk je zelfquote:Op zondag 13 januari 2013 16:18 schreef Dastan het volgende:
een taart van de kaart of een taart zelf gemaakt
in huis roken is zooooo 2003quote:Op zondag 13 januari 2013 15:56 schreef leeell het volgende:
snel gevlucht van de verjaardag, zat iemand naast meMarlboro
walmen te spuien richting mij
behalve studentenhuizen, daar hoort het.quote:
geen idee, daarom vraag ik het. nee niet in mijn huisjequote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat denk je zelf
....
TENZIJ WE HET IN JOUW HUISJE VIERNE
eens , behalve bij dikke wijven dan ehquote:
Ja is goed waar?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wil iemand donderdag (dan ben ik jarig) naar utrecht komen voor een stukje taart?
dikke vrouwen met een pijpquote:Op zondag 13 januari 2013 16:37 schreef leeell het volgende:
[..]
eens , behalve bij dikke wijven dan eh
haha wtfquote:Op zondag 13 januari 2013 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat ik meer fan van Purk ben.
is dat weer zo'n jolig idee dat donderdagochtend om 11.00 uur verworpen wordt?quote:
pardonquote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
is dat weer zo'n jolig idee dat donderdagochtend om 11.00 uur verworpen wordt?
zo nee, dan kom ik graag even langs
quote:
drmquote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BIERTJES KLAPPEN MET BIETSJESLS EN DE DAKGOOT EN PLESTIK SAK
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
oke gezellg
is hoog katterijwbalbalaen in dat kutstation?
jaquote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
oke gezellg
is hoog katterijwbalbalaen in dat kutstation?
alleen simpele zielen verdwalen daarquote:Op zondag 13 januari 2013 16:49 schreef Dastan het volgende:
toch niet dat idiote winkelcentrum waar iedere ziel in verdwaalt
die hebben de halve wereld!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen simpele zielen verdwalen daar
ook sochtonds?quote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef leeell het volgende:
ik moet werken helaas, anders sowieso aanwezig geweest
we zullen een minuut stilte huouden voor jequote:Op zondag 13 januari 2013 16:50 schreef leeell het volgende:
ik moet werken helaas, anders sowieso aanwezig geweest
net als idiotenquote:
nja ik vertrek om 13:30 van huis richting werk. dus in 11:45 in utrecht geeft me welgeteld een half uur voordat ik terug moet....quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BIERTJES KLAPPEN MET BIETSJESLS EN DE DAKGOOT EN PLESTIK SAK
halfuur taartenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef leeell het volgende:
[..]
nja ik vertrek om 13:30 van huis richting werk. dus in 11:45 in utrecht geeft me welgeteld een half uur voordat ik terug moet....
::@quote:
oh ja, op die manier, jammer. ik geef klinker wel twee verjaardagskussen ook een van jou in ruil voor de verjaardagskus die je namens mij hebt gegevenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:51 schreef leeell het volgende:
[..]
nja ik vertrek om 13:30 van huis richting werk. dus in 11:45 in utrecht geeft me welgeteld een half uur voordat ik terug moet....
hmm ja deal.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
oh ja, op die manier, jammer. ik geef klinker wel twee verjaardagskussen ook een van jou in ruil voor de verjaardagskus die je namens mij hebt gegeven
quote:
jij en je antipathie voor wit spul, gewoon slikkenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat witte spul dat erin zit, wat een horror
wat weet jij er nou vanquote:Op zondag 13 januari 2013 16:55 schreef leeell het volgende:
[..]
jij en je antipathie voor wit spul, gewoon slikken
ja en hoe je het ook eet, het ziet er niet uit!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat witte spul dat erin zit, wat een horror
doe lekker zelf normaalquote:
turkse pizza's? gewoon haphaphap wegquote:Op zondag 13 januari 2013 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en hoe je het ook eet, het ziet er niet uit!
net als tompoezen en turkse pizzaas en een ijsje en een banaan en een beschuit en
staat hier weer trouw naast mequote:
tomboys en stoeipoezenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
turkse pizza's? gewoon haphaphap weg
tompoezen zijn wel lastig inderdaadmaar wel altijd leuk om mee te stoeien enzo
niks mis mee.quote:
The prodigal son has returnedquote:
Is geen troll zijn gewoon feiten. Samsung is leuk voor eerste 3 maanden daarna wordt de samsung sloom en moet je weer een nieuwe hebbenquote:
Waar heb je het over? Mijne was jarenlang snel, maar toen viel ie in het water.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is geen troll zijn gewoon feiten. Samsung is leuk voor eerste 3 maanden daarna wordt de samsung sloom en moet je weer een nieuwe hebben
Niet herkenbaarquote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is geen troll zijn gewoon feiten. Samsung is leuk voor eerste 3 maanden daarna wordt de samsung sloom en moet je weer een nieuwe hebben
Ja dat waren de niet smartphones. Die konden idd jaren meegaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Mijne was jarenlang snel, maar toen viel ie in het water.
Nou enquote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Niet herkenbaar
Gepost op mn razendsnelle SGSII
Ja, maar wie koopt er dan ook een slimme telefoon. Alsjeblieft.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:41 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja dat waren de niet smartphones. Die konden idd jaren meegaan.
Ja dat is voor domme mensen zoals ikquote:Op zondag 13 januari 2013 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar wie koopt er dan ook een slimme telefoon. Alsjeblieft.
Ja, prinsessen zoals jij moeten Apple producten hebben!!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geloof niet dat deze Samsung ooit traag kan wordenik ben Samsung gewoon niet gewend en krijg pijn in mn hoofd van dot schermpje
nee overpriced plastic en glasquote:Op zondag 13 januari 2013 22:54 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ja, prinsessen zoals jij moeten Apple producten hebben!!
klopt, ik kom niet meer zo vaak hierquote:
flauw hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, ik kom niet meer zo vaak hier
hoe ist met klinkie?
voor een maandagmorgen ben ik best fitquote:Op maandag 14 januari 2013 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
flauw hoor
Gaar asdfg hoe is het met jouuu dan?
constant jeweet à mattiequote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef leeell het volgende:
heppie a ginger, ben je nog rockchicks aan het aandouwen ofwat
hoiquote:Op zondag 13 januari 2013 22:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ah kermit, nooit gedacht jou weer op fok te zien
naast de terminale kanker maakt ze het goed ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Kermit. het volgende:
[..]
hoi
Alles gaat goed met je als ik je fb check
nu je het zegt ook wel jaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef leeell het volgende:
is praktijkexamen een eufemisme voor het moment supreme of zitten we niet op 1 lijn
ik overmorgen ripquote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
constant jeweet à mattie
Volgende week praktijk examen
best a battiequote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nu je het zegt ook wel ja
Moet weer gaan xoxoxox
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
naast de terminale kanker maakt ze het goed ja.
haha wtfquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
praat je nu over jezelf? Je bent soms een lul maar ik zou je geen kanker noemenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef leeell het volgende:
[..]
Mooii, en goed!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
lekkaahh
Met u? Heb je al een mooie still gekocht uit de film Saw 2? De put met injectienaalden is wel heel kunstig !
bij dat stuk drukte ik de film uit en ben ik niet verder gekomen dan saw 1 en 2 tot de helft. Bah ontzettend e nachtmerries van gehad fmlquote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
lekkaahh
Met u? Heb je al een mooie still gekocht uit de film Saw 2? De put met injectienaalden is wel heel kunstig !
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bij dat stuk drukte ik de film uit en ben ik niet verder gekomen dan saw 1 en 2 tot de helft. Bah ontzettend e nachtmerries van gehad fml
saaiquote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]nachtmerries had ik dan weer niet, deel 1 vond ik nog wel te doen. Maar daarna werd het saai
Vond er niet zoveel aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mag geen nagellak op stage
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:39 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks! Kijk hoe hip!veel werk ohmahgahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mag geen nagellak op stage
Je mag mijn nagels wel lakken ok?
Insidiousquote:
Oke is goed. Doe jij al die kleurtjes kopen?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
veel werk ohmahgah
Je mag mijn nagels wel lakken ok?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Insidious
EN
ENLes Miserables
Geen horror, nee. Bohh, eergister gezienliefde
je kan ook met mn huidife kleurtjes dat maken . lekker hipquote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke is goed. Doe jij al die kleurtjes kopen?
Saw is tot deel 3 best goed te doen. Daarna werd het zuivere bagger.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vond er niet zoveel aanWel vies en bah allemaal, maar niet spannend ofzo. Iedereen gaat toch ongeveer dood.
En de sawfans: jaja blalba, goed verhaal als je alles gezien hebt. Kanmenieschelen. Ik vind er geen bal aan
Ik heb na 2 niet gezienquote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Saw is tot deel 3 best goed te doen. Daarna werd het zuivere bagger.
Die varkensslachterij in deel 3quote:Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb na 2 niet gezieneen heel klein stukje van 4 ooit geloof ik.
blijft hij wel met zijn takken van je af?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wekelijks een afspraak met een oudere man,
meteen vooroordelenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
blijft hij wel met zijn takken van je af?
Ik met een jong jongetje.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb wekelijks een afspraak met een oudere man,
Opa wolfquote:
Klaverjassenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Opa wolfwat deden jullie vroeger toen het wiel nog niet was uitgevonden voor betekenisvolle activiteiten ?
sterktequote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
slaaptijd
geluksvogel die ik ben mag ik morgen om 5:35 uur uit bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |