SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
tr gemachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Beach kaklulll backstabber grafharsen poepnerd kaasklatskutgezwel hoerendochterkansarmekenkerkruimeldief pisnicht vriespeniskleinegraslucht anusworm
hahahahahahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
Beach kaklulll backstabber grafharsen poepnerd kaasklatskutgezwel hoerendochterkansarmekenkerkruimeldief pisnicht vriespeniskleinegraslucht anusworm
jaaaquote:
watquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stop met naaktfoto's sturen pls
Maar er is ook airhockey en racegames met stuurtje en en een 2 vs 2 robotvoetbalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
Niet, ik vind het daar saai. Na 15min ben ik dat poolen zat.
ik heb daar ook gepooledquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
Niet, ik vind het daar saai. Na 15min ben ik dat poolen zat.
jan jelly nu loloslo hihi xdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb daar ook gepooledpoolen gepoold gpoels
weet ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar er is ook airhockey en racegames met stuurtje en en een 2 vs 2 robotvoetbal
Yesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Peter R de vries report gemaakt
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb daar ook gepooledpoolen gepoold gpoels
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
KNakworsttt met zn chemorooie kaaskutkopp ik maak hem met de grond gelijk als we een potje 9ball doen en ook met elke andere activiteit zal ik hem overtreffen tenzij de activiteit is om zo slecht mogelijk te zijn in iets is, dan zal ik helaas verliezen van deze mafkaas eerste klas.
Vergeet je geen volwassen luier aan te doen voor er weer ongelukken gebeurenquote:
Omg sorry :c een keertje hier thuis op de bank dan ? :$ wil wel zien met je maar geen geld aan die poep uitgeven bebe ;__;quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ben je nu blij jan asdgasdg
beide niet gekeken noch gelezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |