In dit geval was dat een geasfalteerde weg, waarom niet? Omdat het niet nodig was om in de weg te staan en ik heel makkelijk kon parkeren aldaar.quote:
In en in diep triest dat soort mensen, dat meen ik. In en in triest.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, om eerlijk te zijn vind ik het netter om de auto gewoon op de weg te zetten dan op de oprit van iemand, zeker nu je weet dat ze het dus niet op prijs stelt.
Maar goed, als ik haar was zou ik niet de politie bellen maar je werkgever, grote kans dat je dan daarna je auto daar niet meer neer mag zetten.
Hebben we hier ook al geregeld gehad, dat mensen gingen klagen dat er een postauto op hun oprit kwam (en dat was dan nog wel voor hun eigen post, niet voor de buren) of zelfs dat ze niet willen dat er gefietst wordt op de oprit. Dat kun je dan zeuren noemen, maar 9 van de 10 keer wordt het je dan wel verboden door je werkgever de volgende keer.
Ja, op zich wel, maar aan de andere kant, in dit geval is het ook niet echt een moeite om je auto dan maar even ergens anders neer te zetten.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In en in diep triest dat soort mensen, dat meen ik. In en in triest.
Nou, ze kunnen me wat, als ik door een of ander bewoner aangesproken ga worden omdat ik op hun erf de auto ff neerzet, mooi, post retour. Mag niet, maar dat soort types heb ik de pest aan.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:10 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, op zich wel, maar aan de andere kant, in dit geval is het ook niet echt een moeite om je auto dan maar even ergens anders neer te zetten.
Je snapt denk ik wel wat ik bedoelquote:Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef gelestipjes het volgende:
Als jij de post retour stuurt alleen maar omdat de houding van een bepaalde persoon je niet aanstaat lijkt me dat wel een goede reden voor ontslag, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef gelestipjes het volgende:
Als jij de post retour stuurt alleen maar omdat de houding van een bepaalde persoon je niet aanstaat lijkt me dat wel een goede reden voor ontslag, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Dat is echter niet het geval, je mocht immers wel op het terrein komen, alleen willen ze dat je de auto gewoon aan de weg zet.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha
Echt niet, daar zijn ze op het depot heel makkelijk in hoor.
''mevrouw stuurde me weg, ik mocht niet op haar terrein komen''
Klaar, geweigerd.
Als de auto er niet op mag word ik van hun terrein geweigerd.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is echter niet het geval, je mocht immers wel op het terrein komen, alleen willen ze dat je de auto gewoon aan de weg zet.
Maar het is natuurlijk een beetje onzin wat je nu zegt, aangezien je de auto gewoon op de weg kunt laten staan, moet je misschien 3 meter extra lopen, maar dat lijkt me niet bepaald een probleem. En in jouw geval zette je de auto ook nog eens op de oprit van de buren, dus niet op de oprit van de mensen voor wie het pakje was.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als de auto er niet op mag word ik van hun terrein geweigerd.
Dat ze dat niet doen onder bepaalde voorwaarden daargelaten, maar ik bezorg pakketjes dus ik werk met de auto, niet met de auto op het terrein? Dan ben ik daar weg, heel makkelijk.
En ik ken de depot houder etc wel, die doen niet moeilijk om een stomme tante die normaal moet doen.
Ik ben overigens normaal gesproken heel beleeft en behulpzaam![]()
Tja, dan kan ik ook wel bij allerlei adressen gaan weigeren te bezorgen omdat ik niet met mijn scooter over het tuinpad mag rijden. Sterker nog: Dan hoef ik in het winkelcentrum (voetgangersgebied) helemaal niet te bezorgen!quote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha
Echt niet, daar zijn ze op het depot heel makkelijk in hoor.
''mevrouw stuurde me weg, ik mocht niet op haar terrein komen''
Klaar, geweigerd.
ze kunnen misschien niet op goede voet met de buren staan,dat kan ook een van de redenen van haar gedrag zijn,je hebt eenmaal van die mensenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, echt zo een staanplaats voor de auto recht voor het huis. Niet op de weg maar wel op ''haar gebied'' zogezegd.
Die mensen kaarten dat vaak gewoon beleefd aan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze kunnen misschien niet op goede voet met de buren staan,dat kan ook een van de redenen van haar gedrag zijn,je hebt eenmaal van die mensen
Oh, dat kwam meer door haar gedrag hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik ook wel bij allerlei adressen gaan weigeren te bezorgen omdat ik niet met mijn scooter over het tuinpad mag rijden. Sterker nog: Dan hoef ik in het winkelcentrum (voetgangersgebied) helemaal niet te bezorgen!
Maar even serieus: Ik ben met je eens dat het zeikerig is van die mevrouw dat ze niet wil dat je je auto even op haar oprit zet (en dan nog wel om een pakje bij haarzelf te bezorgen), maar je hebt hier ook niet echt handig op gereageerd door haar "achterlijk" te noemen. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Daar valt dan wel wat van te zeggen natuurlijk, als ik niet bij de buren mag parkeren betekent niet dat ik het pakje niet bij de geadresseerde aflever natuurlijk, zo is dat niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk een beetje onzin wat je nu zegt, aangezien je de auto gewoon op de weg kunt laten staan, moet je misschien 3 meter extra lopen, maar dat lijkt me niet bepaald een probleem. En in jouw geval zette je de auto ook nog eens op de oprit van de buren, dus niet op de oprit van de mensen voor wie het pakje was.
Iedereen die er op 1 december een jaar op had zitten ja. Selestha was dus een paar dagen te laat.. zuurquote:Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef Rafierafie het volgende:
Ik weet niet meer precies wanneer ik die VVV bon heb ontvangen, maar ik heb 'm wel al lang binnen. Hij werd op een zaterdag bezorgd.
Volgens mij gold dat iedereen die in december een jaar in dienst was er een zou krijgen. Dan had je 'm ook al moeten ontvangen dus.
Ik, begonnen op 5 december en niks gekregen. Vind het niet erg netjes.quote:Iedereen die er op 1 december een jaar op had zitten ja. Selestha was dus een paar dagen te laat.. zuur
Was volgens mij nog iemand die er net naast greep...
Succes morgen!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen eindelijk in staat weer te werken na een week koorts, griep etc
Bij ons hadden de TC's vorig jaar zelf voor kerstpakketten gezorgd voor de nieuwe voorbereiders die op 6 dec. begonnen waren. Erg aardig hoor!quote:Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef Rafierafie het volgende:
Ik ben zelf ook vlak voor december begonnen lang lang geleden. Baalde toen ook flink toen ik iedereen weg zag lopen met kerstpakketten enzo.
Maar met het verloop van bezorgers vind ik het niet zo gek dat ze grens stellen op één jaar vanaf 1 december.
Aan de andere kant, waar ze de grens ook leggen, er zullen altijd wel mensen net buiten vallen. Dit was gewoon een extraatje voor de mensen die er al zo lang werken. Ik vind het op zich niet vreemd dat ze het niet aan iedereen geven, gezien het hoge verloop.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik, begonnen op 5 december en niks gekregen. Vind het niet erg netjes.
Vind je het erg als ik dat onzin vind? Die 4 dagen langer werken maken op een jaar niks uit. Iedereen zou voor de kerst iets extra's krijgen. Sorteerders en dergelijke geld, postbezorgers een bon.quote:Aan de andere kant, waar ze de grens ook leggen, er zullen altijd wel mensen net buiten vallen. Dit was gewoon een extraatje voor de mensen die er al zo lang werken. Ik vind het op zich niet vreemd dat ze het niet aan iedereen geven, gezien het hoge verloop.
Dat vind ik iig wel heel erg oneerlijk jaquote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat onzin vind? Die 4 dagen langer werken maken op een jaar niks uit. Iedereen zou voor de kerst iets extra's krijgen. Sorteerders en dergelijke geld, postbezorgers een bon.
Bovendien is dat onderscheid alleen gemaakt bij bezorgers. Collega's die binnen werken en tegelijk of net na mij zijn begonnen hebben wel geld ontvangen.
Ik werk zo tussen de 13 en 25 uur per week voor ze. Beetje sociaal gedrag zou ze niet mistaan.
Verder heb ik vorig jaar wel een bon gehad en een kerstpakken, toen kon het er blijkbaar wel vanaf.
Hoezo is dat onzin? Je kan niet even veel geven aan iemand die er net werkt tegenover iemand die er al jaren werkt.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat onzin vind? Die 4 dagen langer werken maken op een jaar niks uit. Iedereen zou voor de kerst iets extra's krijgen. Sorteerders en dergelijke geld, postbezorgers een bon.
Bovendien is dat onderscheid alleen gemaakt bij bezorgers. Collega's die binnen werken en tegelijk of net na mij zijn begonnen hebben wel geld ontvangen.
Ik werk zo tussen de 13 en 25 uur per week voor ze. Beetje sociaal gedrag zou ze niet mistaan.
Verder heb ik vorig jaar wel een bon gehad en een kerstpakken, toen kon het er blijkbaar wel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |