abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121499103

Of zoiets, dat de bewoners geparkeerd staan en de buren niet, dan zet ik de auto bij de buren, zwaai naar de buren als ik ze zie en loop naar de bewoners van het adres waar ik heen moet, nooit gezeik mee, behalve dus gisteren.
Rustig aan.
pi_121499305
Waarom parkeer je niet op de weg?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_121499807
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:41 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom parkeer je niet op de weg?
In dit geval was dat een geasfalteerde weg, waarom niet? Omdat het niet nodig was om in de weg te staan en ik heel makkelijk kon parkeren aldaar.
Maarja ik vind dat gewoon netter dus om een doorgaande weg vrij te houden, daar ben ik misschien iets te ijdel in wel.
Rustig aan.
pi_121500215
Nou ja, om eerlijk te zijn vind ik het netter om de auto gewoon op de weg te zetten dan op de oprit van iemand, zeker nu je weet dat ze het dus niet op prijs stelt.
Maar goed, als ik haar was zou ik niet de politie bellen maar je werkgever, grote kans dat je dan daarna je auto daar niet meer neer mag zetten.
Hebben we hier ook al geregeld gehad, dat mensen gingen klagen dat er een postauto op hun oprit kwam (en dat was dan nog wel voor hun eigen post, niet voor de buren) of zelfs dat ze niet willen dat er gefietst wordt op de oprit. Dat kun je dan zeuren noemen, maar 9 van de 10 keer wordt het je dan wel verboden door je werkgever de volgende keer.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:08:37 #41
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_121500430
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, om eerlijk te zijn vind ik het netter om de auto gewoon op de weg te zetten dan op de oprit van iemand, zeker nu je weet dat ze het dus niet op prijs stelt.
Maar goed, als ik haar was zou ik niet de politie bellen maar je werkgever, grote kans dat je dan daarna je auto daar niet meer neer mag zetten.
Hebben we hier ook al geregeld gehad, dat mensen gingen klagen dat er een postauto op hun oprit kwam (en dat was dan nog wel voor hun eigen post, niet voor de buren) of zelfs dat ze niet willen dat er gefietst wordt op de oprit. Dat kun je dan zeuren noemen, maar 9 van de 10 keer wordt het je dan wel verboden door je werkgever de volgende keer.
In en in diep triest dat soort mensen, dat meen ik. In en in triest.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_121500490
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

In en in diep triest dat soort mensen, dat meen ik. In en in triest.
Ja, op zich wel, maar aan de andere kant, in dit geval is het ook niet echt een moeite om je auto dan maar even ergens anders neer te zetten.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:13:10 #43
110987 ErwinRommel
pi_121500583
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:10 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, op zich wel, maar aan de andere kant, in dit geval is het ook niet echt een moeite om je auto dan maar even ergens anders neer te zetten.
Nou, ze kunnen me wat, als ik door een of ander bewoner aangesproken ga worden omdat ik op hun erf de auto ff neerzet, mooi, post retour. Mag niet, maar dat soort types heb ik de pest aan.
En wat is er veiliger? auto op de openbare weg zetten zodat tegenliggers moeten stoppen, of even op de oprit zetten, kost minder dan 1 minuut tijd. Kies ik voor dat laatste, en als verweer zal ik aangeven "verkeersveiligheid" ;)
pi_121500857
Als jij de post retour stuurt alleen maar omdat de houding van een bepaalde persoon je niet aanstaat lijkt me dat wel een goede reden voor ontslag, want dat slaat natuurlijk nergens op.
  zondag 13 januari 2013 @ 13:27:47 #45
110987 ErwinRommel
pi_121501126
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef gelestipjes het volgende:
Als jij de post retour stuurt alleen maar omdat de houding van een bepaalde persoon je niet aanstaat lijkt me dat wel een goede reden voor ontslag, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel ;)
pi_121501162
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:20 schreef gelestipjes het volgende:
Haha

Echt niet, daar zijn ze op het depot heel makkelijk in hoor.
''mevrouw stuurde me weg, ik mocht niet op haar terrein komen''

Klaar, geweigerd.
Rustig aan.
pi_121501537
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haha

Klaar, geweigerd.
Dat is echter niet het geval, je mocht immers wel op het terrein komen, alleen willen ze dat je de auto gewoon aan de weg zet.
pi_121501717
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:38 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat is echter niet het geval, je mocht immers wel op het terrein komen, alleen willen ze dat je de auto gewoon aan de weg zet.
Als de auto er niet op mag word ik van hun terrein geweigerd.

Dat ze dat niet doen onder bepaalde voorwaarden daargelaten, maar ik bezorg pakketjes dus ik werk met de auto, niet met de auto op het terrein? Dan ben ik daar weg, heel makkelijk.

En ik ken de depot houder etc wel, die doen niet moeilijk om een stomme tante die normaal moet doen.

Ik ben overigens normaal gesproken heel beleeft en behulpzaam ;)
Rustig aan.
pi_121501803
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als de auto er niet op mag word ik van hun terrein geweigerd.

Dat ze dat niet doen onder bepaalde voorwaarden daargelaten, maar ik bezorg pakketjes dus ik werk met de auto, niet met de auto op het terrein? Dan ben ik daar weg, heel makkelijk.

En ik ken de depot houder etc wel, die doen niet moeilijk om een stomme tante die normaal moet doen.

Ik ben overigens normaal gesproken heel beleeft en behulpzaam ;)
Maar het is natuurlijk een beetje onzin wat je nu zegt, aangezien je de auto gewoon op de weg kunt laten staan, moet je misschien 3 meter extra lopen, maar dat lijkt me niet bepaald een probleem. En in jouw geval zette je de auto ook nog eens op de oprit van de buren, dus niet op de oprit van de mensen voor wie het pakje was.
pi_121501930
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haha

Klaar, geweigerd.
Tja, dan kan ik ook wel bij allerlei adressen gaan weigeren te bezorgen omdat ik niet met mijn scooter over het tuinpad mag rijden. Sterker nog: Dan hoef ik in het winkelcentrum (voetgangersgebied) helemaal niet te bezorgen!

Maar even serieus: Ik ben met je eens dat het zeikerig is van die mevrouw dat ze niet wil dat je je auto even op haar oprit zet (en dan nog wel om een pakje bij haarzelf te bezorgen), maar je hebt hier ook niet echt handig op gereageerd door haar "achterlijk" te noemen. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_121502086
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, echt zo een staanplaats voor de auto recht voor het huis. Niet op de weg maar wel op ''haar gebied'' zogezegd.
ze kunnen misschien niet op goede voet met de buren staan,dat kan ook een van de redenen van haar gedrag zijn,je hebt eenmaal van die mensen
pi_121503635
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:54 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ze kunnen misschien niet op goede voet met de buren staan,dat kan ook een van de redenen van haar gedrag zijn,je hebt eenmaal van die mensen
Die mensen kaarten dat vaak gewoon beleefd aan eerlijk gezegd.
Rustig aan.
pi_121503677
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Tja, dan kan ik ook wel bij allerlei adressen gaan weigeren te bezorgen omdat ik niet met mijn scooter over het tuinpad mag rijden. Sterker nog: Dan hoef ik in het winkelcentrum (voetgangersgebied) helemaal niet te bezorgen!

Maar even serieus: Ik ben met je eens dat het zeikerig is van die mevrouw dat ze niet wil dat je je auto even op haar oprit zet (en dan nog wel om een pakje bij haarzelf te bezorgen), maar je hebt hier ook niet echt handig op gereageerd door haar "achterlijk" te noemen. Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Oh, dat kwam meer door haar gedrag hoor.
Toen reed ik alweer weg toen ze aan het dreigen was met politie en alles en niet 30 tellen kon wachten.
Rustig aan.
pi_121503693
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk een beetje onzin wat je nu zegt, aangezien je de auto gewoon op de weg kunt laten staan, moet je misschien 3 meter extra lopen, maar dat lijkt me niet bepaald een probleem. En in jouw geval zette je de auto ook nog eens op de oprit van de buren, dus niet op de oprit van de mensen voor wie het pakje was.
Daar valt dan wel wat van te zeggen natuurlijk, als ik niet bij de buren mag parkeren betekent niet dat ik het pakje niet bij de geadresseerde aflever natuurlijk, zo is dat niet.

Alleen allerlei ridicule eisen stellen aan mij daar ben ik niet van gediend, ik wil rekening met mensen houden, maar alleen als mensen dat ook met mij doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door kingtoppie op 13-01-2013 14:54:11 ]
Rustig aan.
pi_121504886
Hier begint het gezeur al over de nieuwe WTR :

http://www.bvpp.nl/index.(...)le&id=291&Itemid=132

op reactie 2,3,4, hebben ze nog niet gereageerd,dat is vreemd.
pi_121505490
Heeft iemand hier trouwens die VVV bon die we voor kerst zouden krijgen nog gehad?

Ik in ieder geval niet, maar ik was dan ook 6 december pas een jaar in dienst.. XD
pi_121506210
Ik weet niet meer precies wanneer ik die VVV bon heb ontvangen, maar ik heb 'm wel al lang binnen. Hij werd op een zaterdag bezorgd.
Volgens mij gold dat iedereen die in december een jaar in dienst was er een zou krijgen. Dan had je 'm ook al moeten ontvangen dus.
pi_121506458
Hier heb ik nog niks gehoord over toepassing van de nieuwe WTR zoals op het forum van de bvpp staat. Wat ze wel hebben gedaan is de starttijd van de lopen zo aangepast dat de post officieel zelden nog te laat kan komen. Op deze manier hoeven ze geen wachttijden meer uit te betalen.
pi_121507094
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:55 schreef Rafierafie het volgende:
Ik weet niet meer precies wanneer ik die VVV bon heb ontvangen, maar ik heb 'm wel al lang binnen. Hij werd op een zaterdag bezorgd.
Volgens mij gold dat iedereen die in december een jaar in dienst was er een zou krijgen. Dan had je 'm ook al moeten ontvangen dus.
Iedereen die er op 1 december een jaar op had zitten ja. Selestha was dus een paar dagen te laat.. zuur :(
Was volgens mij nog iemand die er net naast greep...

Hier ook op een zaterdag binnen gekregen idd :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121507513
Precies 1 december? Da's knap lullig dan.
Toen die dingen nog werden uitgereikt door de TC hadden ze er vaak een paar over en had je er naar kunnen vragen.
pi_121507792
Ja, al heb je dat natuurlijk altijd als je een grens stelt. Zijn er altijd mensen die er net naast zitten... helaas. Was met het kerstpakket geloof ik ook, dat er een bepaalde datum was dat je in dienst moest zijn. Maar als je er dan net buiten valt is dat wel even heel erg balen ja... zeker als je het goed had kunnen gebruiken.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:36:24 #62
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_121507897
quote:
Iedereen die er op 1 december een jaar op had zitten ja. Selestha was dus een paar dagen te laat.. zuur :(
Was volgens mij nog iemand die er net naast greep...
Ik, begonnen op 5 december en niks gekregen. Vind het niet erg netjes.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_121508186
Ik ben zelf ook vlak voor december begonnen lang lang geleden. Baalde toen ook flink toen ik iedereen weg zag lopen met kerstpakketten enzo.
Maar met het verloop van bezorgers vind ik het niet zo gek dat ze grens stellen op één jaar vanaf 1 december.
pi_121508688
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen eindelijk in staat weer te werken na een week koorts, griep etc :)
Succes morgen!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_121508872
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:43 schreef Rafierafie het volgende:
Ik ben zelf ook vlak voor december begonnen lang lang geleden. Baalde toen ook flink toen ik iedereen weg zag lopen met kerstpakketten enzo.
Maar met het verloop van bezorgers vind ik het niet zo gek dat ze grens stellen op één jaar vanaf 1 december.
Bij ons hadden de TC's vorig jaar zelf voor kerstpakketten gezorgd voor de nieuwe voorbereiders die op 6 dec. begonnen waren. Erg aardig hoor!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_121509116
Oh hier kreeg iedereen gewoon een kerstpakket, het had alleen wel heel weinig waarde.
Rustig aan.
pi_121510045
quote:
12s.gif Op zondag 13 januari 2013 16:36 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik, begonnen op 5 december en niks gekregen. Vind het niet erg netjes.
Aan de andere kant, waar ze de grens ook leggen, er zullen altijd wel mensen net buiten vallen. Dit was gewoon een extraatje voor de mensen die er al zo lang werken. Ik vind het op zich niet vreemd dat ze het niet aan iedereen geven, gezien het hoge verloop.
  zondag 13 januari 2013 @ 17:39:16 #68
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_121510773
quote:
Aan de andere kant, waar ze de grens ook leggen, er zullen altijd wel mensen net buiten vallen. Dit was gewoon een extraatje voor de mensen die er al zo lang werken. Ik vind het op zich niet vreemd dat ze het niet aan iedereen geven, gezien het hoge verloop.
Vind je het erg als ik dat onzin vind? Die 4 dagen langer werken maken op een jaar niks uit. Iedereen zou voor de kerst iets extra's krijgen. Sorteerders en dergelijke geld, postbezorgers een bon.
Bovendien is dat onderscheid alleen gemaakt bij bezorgers. Collega's die binnen werken en tegelijk of net na mij zijn begonnen hebben wel geld ontvangen.
Ik werk zo tussen de 13 en 25 uur per week voor ze. Beetje sociaal gedrag zou ze niet mistaan.
Verder heb ik vorig jaar wel een bon gehad en een kerstpakken, toen kon het er blijkbaar wel vanaf.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_121511653
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik dat onzin vind? Die 4 dagen langer werken maken op een jaar niks uit. Iedereen zou voor de kerst iets extra's krijgen. Sorteerders en dergelijke geld, postbezorgers een bon.
Bovendien is dat onderscheid alleen gemaakt bij bezorgers. Collega's die binnen werken en tegelijk of net na mij zijn begonnen hebben wel geld ontvangen.
Ik werk zo tussen de 13 en 25 uur per week voor ze. Beetje sociaal gedrag zou ze niet mistaan.
Verder heb ik vorig jaar wel een bon gehad en een kerstpakken, toen kon het er blijkbaar wel vanaf.
Dat vind ik iig wel heel erg oneerlijk ja :X schandalig..
pi_121512199
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Hoezo is dat onzin? Je kan niet even veel geven aan iemand die er net werkt tegenover iemand die er al jaren werkt.
En de collega's die binnen werken krijgen ook dat extraatje naar rato.
pi_121512412
nog meer onrust bij een collega forum:

http://www.postbezorgers.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=1022
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 januari 2013 @ 18:39:25 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121513476
mijn VBG wordt genoemd _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: