Ja zeg zeker in de KNJ periode is dat natuurlijk geen stijlquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef sbientje het volgende:
Nog even inhakend op het vorige topic, wij hebben ook geen HSM meer staan. Een kleinere vestiging is bij ons ingetrokken haha, en de HSMpost komt nu volgens mij uit Rotterdam?
Pff, man die ik heb opgeleid begin december is alweer weg. Ze waren zijn contract kwijtgeraakt en nu kreeg ie dus december geen salaris omdat het allemaal niet rondwas. TC had wel een voorschot aangevraagd voor hem, maar afgewezen. Toen heeft ie per direct ontslag genomen. Groot gelijk..
Had 'ie zelf ook geen kopietje gekregen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:59 schreef sbientje het volgende:
Ze waren zijn contract kwijtgeraakt en nu kreeg ie dus december geen salaris omdat het allemaal niet rondwas.
Succes morgen!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen eindelijk in staat weer te werken na een week koorts, griep etc
nice. Eindelijk weer aan de slagquote:Op zondag 13 januari 2013 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen eindelijk in staat weer te werken na een week koorts, griep etc
Yep, al heb ik zelf wel de pest aan maandagdiensten. Dat zijn nl. gebroken diensten. Eerst een haalrit, daarna in opleiding voor depots die ik al ken plus een autobestellingquote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nice. Eindelijk weer aan de slag
jahoor, mits alarmverlichting aanstaat wel.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje, mag je stilstaan op de oprit van een buurvrouw/buurman om een pakje af te leveren bij de buren?
Bij wet?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jahoor, mits alarmverlichting aanstaat wel.
Mag gewoon hoor, het is "laden en lossen"quote:Op zondag 13 januari 2013 11:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij wet?
Er kwam een vrouw naar me toe die begon over ''prive gebied'' ''Ik wil je nu weg hebben''
Ik heb haar genegeerd en achterlijk genoemd omdat ze niet 30 tellen kon wachten.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor, het is "laden en lossen"
Dat mens moet niet zeiken.
Als je 'oprit' bedoelt als in de weg naar de garage over eigen terrein dan niet. Ze mag je er dan wegsturen. Op de openbare weg mag je uiteraard wél overal staan om te laden en lossen (behalve dan natuurlijk voor een uitrit, kruispunten enz).quote:Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje, mag je stilstaan op de oprit van een buurvrouw/buurman om een pakje af te leveren bij de buren?
Wat moet ik anders als oprit bedoelen?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:03 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Als je 'oprit' bedoelt als in de weg naar de garage over eigen terrein dan niet. Ze mag je er dan wegsturen. Op de openbare weg mag je uiteraard wél overal staan om te laden en lossen (behalve dan natuurlijk voor een uitrit, kruispunten enz).
Zo'n ding naar een snelweg, een omhoog lopende lopende weg, zo'n verkeersdrempelding in een stoep..quote:Op zondag 13 januari 2013 12:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik anders als oprit bedoelen?
Nee, echt zo een staanplaats voor de auto recht voor het huis. Niet op de weg maar wel op ''haar gebied'' zogezegd.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:07 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Zo'n ding naar een snelweg, een omhoog lopende lopende weg, zo'n verkeersdrempelding in een stoep..
Indien er voor het huis van de klant geen plek is, en je je wagen daar neerzet en daarmee dus het verkeer belemmerd mag je gewoon gebruik maken van die oprit.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, daar mag ze je volgens mij gewoon wegsturen.
Je mag het wel gebruiken om te keren in ieder geval, dat heb ik zo geleerd met rijlessen... Dus waarom niet stilstaan zou ik denken.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, daar mag ze je volgens mij gewoon wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |