Vind ik niet. Vond 12 zeker in het begin ook erg matig.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is het niet alleen, op elk vlak vind ik 12 stukken beter.
Ik speel het al vanaf CM 03/04 en ik vond de nieuwe telkens beter maar daar is nu dus een eind aan gekomen
Bij mij stopt Ronaldo na dit seizoen, dus over 2 jaar ben ik ook van die dwerg afquote:Op maandag 14 januari 2013 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Messi is trouwens zwaar gescript in het spel
Dit viel me al een aantal FM's op en nu helemaal
Barçelona staat 7de, Messi scoorde 7 goals en 5 assists met een gemiddelde van bijna een 9!
Wint de gouden bal.
Wat er ook gebeurd, hij blijft maar hoge cijfers halen en die gouden bal winnen.
In FM 09, 10, 11 en 12 ook al zo. Terwijl Barça er niks van bakt.
Met wie speel je, Spurs?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
City met 0-2 verslagen, 9 puntjes los
Neymar
Yep, best mooi. Voor het het laatst kampioen worden in het mooie stadion en een maand later kan ik al in de nieuwe spelen van 49.000 manquote:
Dat is niet helemaal Falcao die nu bij mijn Arsenal speelt is wereldvoetballer van het jaar 2014 geworden!!quote:Op maandag 14 januari 2013 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Messi is trouwens zwaar gescript in het spel
Dit viel me al een aantal FM's op en nu helemaal
Barçelona staat 7de, Messi scoorde 7 goals en 5 assists met een gemiddelde van bijna een 9!
Wint de gouden bal.
Wat er ook gebeurd, hij blijft maar hoge cijfers halen en die gouden bal winnen.
In FM 09, 10, 11 en 12 ook al zo. Terwijl Barça er niks van bakt.
Daar ben ik ook elke keer bang voor als Douglas bij de scheids moet komenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Top, na 22 minuten al 2 keer rood gepakt
Uiteindelijk 2-1 verloren, dus viel nog meequote:Op maandag 14 januari 2013 12:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar ben ik ook elke keer bang voor als Douglas bij de scheids moet komen
Leuk is dat als je de backups van je backups op moet stellenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige probleem ligt nu bij de volgende wedstrijd. Het waren allebei mijn MC's die rood pakten. En die ene was al een reserve omdat de basis-MC de wedstrijd ervoor rood pakte en 3 wedstrijden geschorst is
Ik denk ik ik Djuricic iets terug haal en zijn back-up op AMC laat spelen. Die andere positie had sowieso al een back-upquote:Op maandag 14 januari 2013 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuk is dat als je de backups van je backups op moet stellen
Is Djuricic net zo multi-inzetbaar als Chadli?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik denk ik ik Djuricic iets terug haal en zijn back-up op AMC laat spelen. Die andere positie had sowieso al een back-up
En Pele van Anholt is op zich ook niet slecht, dus die mag lekker op de bank plaatsnemen.
AMC is zijn enige natuurlijke positie, maar hij is op AML, MC of ML gevorderd. ML heb ik alleen niet, maar hij is dus wel erg handig ja.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is Djuricic net zo multi-inzetbaar als Chadli?
Ik gebruik hem als AML en/of AMC vooruitgeschoven spelmaker, als Luukinho, Benayoun of Falk geblesseerd is. Soms staat 'ie op rechts als Femenia niet kan spelen en ik Bajrami of John eens op links wil zien.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had Chadli trouwens met een Bosman binnen kunnen halen. Vroeg niet eens superveel salaris. Ik heb er hard over nagedacht, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan, want ik had hem toch nooit kwijt gekund. Nu is ie naar Hannover.
McGeadyquote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Revontulet het volgende:
Iemand een goeie suggestie voor een AM(R)? of een "gewone" rechter middenvelder. Speel nu met Juventus, maar last van blessures over de gehele rechter kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |