quote:Op zondag 13 januari 2013 18:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Wut![]()
Heb een Turkse nationaliteit en 5 Turkse spelers maar Dinamo een Turkse team?
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Wut![]()
Heb een Turkse nationaliteit en 5 Turkse spelers maar Dinamo een Turkse team?
Best raar dit, kan werkelijk geen trainer vinden op dit moment. Hopelijk fixen ze ditquote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen idee, maar je ziet wel vaak dat jeugdtrainers niet als jeugdtrainer willen werken en de stap omhoog (naar trainer/ trainer 1e elftal) wel zien zitten.
Misschien kan je Pastore proberenquote:Op zondag 13 januari 2013 20:34 schreef Niek92 het volgende:
Nee, hypermodern is het maximale.
Ik zoek nog een AMC, nadat ik Wijnaldum heb verkocht. Beschikbare budget is 20 miljoen, met een maximaal jaarsalaris van maximaal 2 miljoen. Liefst ook een beetje een ervaren speler, de enige andere AMC die ik heb is net 18 en heeft een half seizoen ervaring.
Iemand tips?
Idd, er zitten afgrijselijke fouten inquote:Op zondag 13 januari 2013 20:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nederlandse vertalingen in welke FM dan ook
En waarom wordt mijn jeugdaccommodatie dan weer uitgebreid?quote:
Honda!quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Niek92 het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat dat het maximale niveau was.
Iemand die wel een serieuze optie weet? Een speler die bijvoorbeeld ook naar Nederland wil? Pastore kan ik misschien wel betalen ja. Zuid-Amerikaanse onontdekte parel ofzo?
Dzagoevquote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Niek92 het volgende:
Iemand die wel een serieuze optie weet? Een speler die bijvoorbeeld ook naar Nederland wil? Pastore kan ik misschien wel betalen ja. Zuid-Amerikaanse onontdekte parel ofzo?
Ander Herrerra ?quote:Op zondag 13 januari 2013 22:40 schreef Niek92 het volgende:
quote:Op zondag 13 januari 2013 23:34 schreef Lange_Lans het volgende:
VVV kampioen in het eerste seizoen.
Ben zelf met Blackburn gepromoveerd. Kijk ik in de eredivisie en zie dat VVV kampioen is. Apart.
Hier vanmiddag hetzelfdequote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb FM13 weer eens opgestart maar ik vind de interface stukken minder prettig werken dan die van 12. Ik ga dus weer terug
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb FM13 weer eens opgestart maar ik vind de interface stukken minder prettig werken dan die van 12. Ik ga dus weer terug
Dat is gewoon wennen natuurlijk. Even werken met de interface, en je weet alles weer te vinden.quote:
Dat is het niet alleen, op elk vlak vind ik 12 stukken beter.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:53 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
[..]
Dat is gewoon wennen natuurlijk. Even werken met de interface, en je weet alles weer te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |