Jeroens vrouw kan Rashida heten. En van wat ik heb begrepen is Jeroen bekeerd tot de islam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jeroen en Muhammad, vader en zoon
Zijn dat echt de 'voorwaarden'? Volgens mij klopt dat niet, bij Almere City heb ik alle oudere spelers gereleased in de eerste seizoenen, en er was volgens mij niemand die met pensioen is gegaan. Er zijn sowieso geen spelers die al 10 jaar bij de club waren/zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja je kan er een krijgen als je een speler hebt die 10 jaar bij je club heeft gespeeld (terwijl jij manager bent) en die dan bij die club met pensioen gaat.
Dat had in princiepe gekund ja, maar dan had ik mn zoon nog steeds een westerse naam gegeven.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Jeroens vrouw kan Rashida heten. En van wat ik heb begrepen is Jeroen bekeerd tot de islam.
Wie is daar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog 15 wedstrijden te gaan en 16 punten voorsprong (eigenlijk 19, maar concurrent moet er nog eentje meer). Dit moet te doen zijn.
Klop klop klop
Ki wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ki wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De bazen uit Borehamwood staat 10 wedstrijden voor het eind met 22 punten voor
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jeroen en Muhammad, vader en zoon
Dat had ik tegen RB Salzburg, uit 3-0 verloren, thuis 5-2 gewonnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:18 schreef Niek92 het volgende:
Fuck, op uitdoelpunten uit de CL gevlogen tegen Olympique Marseille. Uitwedstrijd 4-0 verloren, thuiswedstrijd met 5-1 gewonnen. Tweede seizoen trouwens.
Gouweleeuw is een goeie aanwinst jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Niek92 het volgende:
Zo zuur is dat![]()
Wel 2 fijne spelers vastgelegd afgelopen transferperiode, Gouweleeuw gekocht en Marin gehuurd van Chelsea!
Countertactiekje zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dik kampioen, FA Trophy gewonnen en niet eens Manager van het jaar
Ook geen enkele speler van mij genomineerd voor speler van het seizoen
Ik ben met Blackburn zo gepromoveerd. In de PL werkt die tactiek minder goed. 1ste seizoen tegen degradatie gevochten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FM13 ja. Speel op de counter, maar ben wel het meest scorende team van de competitie.
Platte 4-4-2 met wingers, deep lying playmaker en target man voorin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |