Nee man, ik vind het leuk om hier vanalles neer te kalkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Drizzt je kan op Manutd.nl een eigen novelle maken
bij mij is ijsselmeervogels gelijk weer gedegradeerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch leuk dat er een keer 3 teams promoveren/degraderen, normaal is het alleen de nummer 18/nummer 1. Heb nu Almere City, FC Emmen en Helmond Sport in de ere. RKC, Heracles (dat nog wel de EL in mag doordat ze in de bekerfinale stonden en even later 9-0 van de tegenstander in de EL wonnen) en Excelsior zijn gedegradeerd.
Verder is Dordt de JL uit en staan de IJsselmeervogels daar ineens heel aardig te ballenHad liever Spakenburg daar gezien, maargoed...
Bij mij is IJsselmeervogels nu een middenmoter/degradatiekandidaat in de JL. WKE is dit jaar nieuwquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bij mij is ijsselmeervogels gelijk weer gedegradeerd
PSP versie ooit gehad. Best leuk om 's avonds lekker in bed te FM'en hoor. Maar veel meer basic en veel minder mogelijkhedenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand de ipad versie van FM2013 al eens geprobeerd? Schijnt heel anders te zijn dan de uitgebreide computerversie, maar is het wat ?
Ik heb de 2012 versie. 1 Keer gespeeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand de ipad versie van FM2013 al eens geprobeerd? Schijnt heel anders te zijn dan de uitgebreide computerversie, maar is het wat ?
Ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de 2012 versie. 1 Keer gespeeld.
Zuur zijn die dipjes he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Stond 10 punten los, maar na een interlandweekend besloot mijn spits dat hij tijd was om te stoppen met open kansen te scoren, wat de eerste nederlaag van het seizoen inluidde. Meteen is heel de boel naar de tering dus nederlaag nummer 2 volgde direct
Ditto, ik vond het na 1 keer spelen niet leuk vanwege alle dingen die je niet kan doen tov het volledige spel. Zelfs tijdens een 13 uur durende vliegreis niet...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb de 2012 versie. 1 Keer gespeeld.
Jou verhaal kan ik mij compleet in vinden. Heb ook vaak zoiets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:00 schreef jeroen1976 het volgende:
Voor een nieuwe game 'besluit' ik altijd om te beginnen met een kleine club en dan van club naar club naar de top, maar ik kan gewoon nooit mijn begin club loslaten.
Zit nog steeds bij Almere City na 6 seizoenen en heb vele aanbiedingen gehad van semi-topclubs, maar dan kijk ik naar mijn talentjes in de Under 19 squad die ik overal ter wereld vandaan gehaald heb en dan kan ik ze gewoon niet verlaten...
Dit terwijl nog steeds een van mijn leukste games (FM11) was toen ik begon bij Athlone Town (Ierland), daarna Leeds (destijds teruggevallen naar League 2, weer naar de Championship geloodst), toen een aantal jaartjes AZ (2x kampioen achterelkaar) en daarna naar Independiente Medellín in Columbia, waar ik een 'zoon' kreeg die half-columbiaans was!. Super slechte stats maar toch maar in het team gehouden.
Enfin, misschien dat ik na de komende FM update met transfers weer zo'n spel begin en dus niet al te clubtrouw moet zijn...
Ja mijn 'FM' zoon, een newgen speler die in m'n jeugd zat en mijn achternaam had (die vrij uniek is). Het blijkt dat de kans op een zoon erg klein is, maar dus in FM11 gehad en nu heb ik er ook eentje in FM13. Weer een erg slechte speler met de voornaam Muhammad, terwijl mijn achternaam zeer Nederlands isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |