Inderdaad, aan een gemiddelde World Cup doen zo'n 16-17 landen mee vaak.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:39 schreef franklop het volgende:
[..]
top 30 gister bij wereldbeker;
- Noren
- Polen
- Duitsland
- Tsjechië
-Japan
- Oostenrijk
- Slovenie
- Rusland
- Bulgarije
- Zwitserland
- Italie
Valt dus ook best mee
Geweldig item en mooie beelden.quote:
Dat is ook het mooie van Heerenveenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee neuriën met het Russisch volkslied
En lekker rokenquote:
Ik gok die docu van een overvol Thialf waar ze nog even een provisorische tribune bouwenquote:Op zondag 13 januari 2013 13:35 schreef Felagund het volgende:
Welke docu is het? (Stream werkt bij mij nog niet).
Ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok die docu van een overvol Thialf waar ze nog even een provisorische tribune bouwen
Jaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
Je bedoelt de aflevering van Andere tijden Sport?
En dat is waarom iedereen graag in Nederland schaatste; de fansquote:Op zondag 13 januari 2013 13:45 schreef Remzz het volgende:
Mooiste schaatsmoment van Gunda Niemann was dat Thialf het Duitse volkslied meeneuriede.
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is waarom iedereen graag in Nederland schaatste; de fans
Wel een PR dus..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:29 schreef Remzz het volgende:
Antoinette de Jong heeft een pr van net onder de 2 minuten staan daar mag je niets van verwachten.
Gewoon goed gedaan dus.quote:
Duidelijk de schuld van Sablikova, die niet haar best doet.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:49 schreef franklop het volgende:
ze is wel erg vroeg in vorm, normaal wordt ze hier tweede
Toch zou ik toch graag een keer Nederlands kampioen wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:44 schreef Norrage het volgende:
Wat kan wust toch fantastisch pieken, keer op keer weer. Gewoon 3 niveaus beter dan het NK.
Ik kijk via de stream van de NOS. Misschien even verversen?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Er is zeker geen stream?
De nos.nl stream geeft zwart beeld
Nope, geen effectquote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kijk via de stream van de NOS. Misschien even verversen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |