quote:Op maandag 14 januari 2013 17:36 schreef satecl het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 11:04:28Feyenoord heeft Royston Drenthe binnen. Zondag begint hij in de basis tegen #ajakkes reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 21-07-2012 om 11:04:28Feyenoord heeft Royston Drenthe binnen. Zondag begint hij in de basis tegen #ajakkes reageer retweet
Zou het 5-1 worden ipv 4-0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halve tamme homo je kan beter wegblijven uit deze topic als je toch niks te melden hebtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef tammepiet het volgende:
Grappig dat je Drenthe aanhaalt. Speelde slechts 2 Klassiekers.
0-4 en 2-4 pakkie in de Kuip.
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef tammepiet het volgende:
0-4 en 2-4 pakkie in de Kuip.Echt wat probeer je hier nou mee te bereiken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Godver, lul :p. Ik dacht bijna dat het waar was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk ook niet dat er veel geshopt gaat worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef Jimbo het volgende:
Is dr trouwens al bekend of/zoja met welke spelers feyenoord bezig is?
Selectie is toch compleet lijkt me?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:47 schreef Jimbo het volgende:
Is dr trouwens al bekend of/zoja met welke spelers feyenoord bezig is?
Klopt, enkel attent zijn op vervangers als er plotseling een basisspeler wordt verkocht, wat ik niet verwacht. En misschien al de blik op komende zomer met eventueel aanvullende vrije transfers, zoals bijvoorbeeld Overtoom.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Selectie is toch compleet lijkt me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit dusquote:Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, enkel attent zijn op vervangers als er plotseling een basisspeler wordt verkocht, wat ik niet verwacht. En misschien al de blik op komende zomer met eventueel aanvullende vrije transfers, zoals bijvoorbeeld Overtoom.
Laat ze alsjeblieft Mokotjo niet nu al weg laten gaan, dat zou echt een fout zijn imho! Heb het al eerder opgemerkt hier in het topic dat als je hem en Leerdam wegdoet, je te dun zit. en nu al helemaall met het vertrek van Elabdellaoui.quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:19 schreef tammepiet het volgende:
0-4 en 2-4 pakkie in de Kuip.Had deze wedstrijden al uit mn geheugen gewist, maar als een ecte massogist toch maar ff terug gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tering, wat waren we toen slecht zeg. Ajax had met rust al met 6-0 voor kunnen staan ..
Die verdediging![]()
TimmerBosschaart
Saidi
Niets is sterker dan dat ene woord
quote:Reactie geplaatst door michielFR op 14-01-2013 om 20:04
Tot ziens Starvin' Marvin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |