Jij mag toch ook topics openen ondanks je chronische onleukheid?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
En cabaretie die niet leuk is en een column heeft in de NRC.
Waarom
Gruwelijk.
Krijg ik er voor betaaldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij mag toch ook topics openen ondanks je chronische onleukheid?
Ik denk dat Tong meer fan is van Seth Gaaikema.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jij mag toch ook topics openen ondanks je chronische onleukheid?
Of de immer niet leuke Herman Finkersquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong meer fan is van Seth Gaaikema.
de Jongquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef TheAmazingSun het volgende:
Om maar niet te spreken over Freek de Jonge
Wat op zichzelf dan weer geen kunst is.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat op zichzelf dan weer geen kunst is.
Dit ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
In ieder geval beter dan Freek de Jonge![]()
Youp is dan af en toe nog wel grappig.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
Ik stem tong een eigen column in de Telegraaf
ik ben perfect menesn zeggen dat ik een symmetrisch gezicht hebquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
MeidZullen we jouw gezicht eens onder de loep nemen?
Half februari pas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Boldface het volgende:
Komende zaterdag in NRC, de nieuwste column van Youp van 't Hek: tong80, de man die ik haat
Fons Jansen, Kamagurka, Seth Gaaikemaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:54 schreef CasselerRIP het volgende:
Ronald Goedemondt![]()
Micha Wertheim![]()
Wim Helsen
gespuidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half februari pas.
'De man die ik benijd, omdat ie 500.000 keer zijn onzin heeft gespuit.'
Nu nog hopen dat Youp valt over een spelfaut met zijn Mavo.quote:
Is toch vreselijk ?quote:
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
Iedere sentimentele media-hoer kan zoiets schrijven.
Kon er als 8-jarige erg van genieten. Het lied doet me nu nog steeds denken aan die tijd. Derhalve, een goed lied.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch vreselijk ?
Iedere sentimentele media-hoer kan zoiets schrijven.
Kom maar op met je artiest of platenmaatschappij.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:14 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Kon er als 8-jarige erg van genieten. Het lied doet me nu nog steeds denken aan die tijd. Derhalve, een goed lied.
Nu ga ik in spanning afwachten wanneer jouw verlepte lied uitkomt
Dat mag je zelf regelen jongen, daar heb ik geen geld voorquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom maar op met je artiest of platenmaatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |