quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:36 schreef nwilke het volgende:
Die marketcrash is wel goed merkbaar, prijzen zijn laatste 4 dagen alleen maar licht gestegen.
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Heeee Patje zeg even tegen je bazin dat ze eens op haar mail moet kijken. Heb een kogelbrief, dreigbrief en boodschappenlijstje gestuurd, maar krijg gewoon niets terug.
Oh, en gefeliciteerd met je Ienjesta!
origineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?
En thx ja ik heb daar veel geluk mee gehad
Zit te denken zoiets te bouwen:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3692793/

Als ik dan toch zo vrij mag zijn: Schweinie voor Bender?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?
En thx ja ik heb daar veel geluk mee gehad
Zit te denken zoiets te bouwen:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3692793/
Ja twijfelde nog.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik dan toch zo vrij mag zijn: Schweinie voor Bender?
Rijke tatta i need some coinsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
IF Klose ST doen rijke tatta
En na elke goal een salto maken natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef TJV het volgende:
Patje, is dit niet wat voor jou?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3693460/
Heerlijke chemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef TJV het volgende:
Patje, is dit niet wat voor jou?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3693460/
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:51 schreef Donaldo het volgende:
[..]
haha die kwam ik ook tegen in silver tournament
Vieze onderkutter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500
Als het nou iemand van hier was geweest hadden we best wat kunnen regelen. Maar zijn bids waren vrij irritant (iedere keer laatste seconde). En dat is nu eenmaal de essentie van een markt: goed koopsmanschap wordt beloondquote:
Wtf, ik heb sturridge helemaal niet. Die moet ik nog kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk eens naar de mensen hier. Poker heeft bijvoorbeeld Welliton, Toefjes heeft IF Walcott en Sturridge, Ozz wil Agbon en Mayuka en zo zijn er nog wel meer.
Beetje hypocriet om dat andere forum af te zeiken
smaad laster week banquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, ik heb sturridge helemaal niet. Die moet ik nog kopen.
tevens heb ik if rooney ipv aguero verkozen op cam
wtf is Van Rhijn 4k op de PS3?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |