PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Ben die vragen wel een beetje (Berna)beuquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Denk je dat zijn prijs nog gaat Piquen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
433 van Rhijn voor 1400 BIN, stond er al een half uur op.
SM [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik had de lapo, waarom moet je nou mijn topic piquen
Mijn mening over keepers is dat ze het best tot hun recht komen als je ze als keeper opsteltquote:
Het zijn altijd de standaardvragen over de standaardteamsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die post heb ik gelezen ja. Maar veel interessants wordt er nog niet gepost op dat forum.
En terecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het zijn altijd de standaardvragen over de standaardteams![]()
En een hoop n00bs. Ook wordt er aangemoedigd om spelers als Welliton te kopen.
Dit soort mensen zouden ze moeten vervolgen. Ik ben voor invoering van de inquisitie op dit gebiedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook wordt er aangemoedigd om spelers als Welliton te kopen.
Ja, maar hij maakte nog steeds verlies na 200k. Gelukkig zijn hier genoeg mensen die geen standaard teams hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het zijn altijd de standaardvragen over de standaardteams![]()
En een hoop n00bs. Ook wordt er aangemoedigd om spelers als Welliton te kopen.
En Luukie had een Thiago Silva in een pack, het geluk is met.....
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar hij maakte nog steeds verlies na 200k. Gelukkig zijn hier genoeg mensen die geen standaard teams hebben
Als je dan toch een standpunt hebt, wil ik ook graag een solide onderbouwing.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet fucking met mijn standaardteamTevens word meteen mijn standpunt over keepers duidelijk.
Kijk eens naar de mensen hier. Poker heeft bijvoorbeeld Welliton, Toefjes heeft IF Walcott en Sturridge, Ozz wil Agbon en Mayuka en zo zijn er nog wel meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden ze moeten vervolgen. Ik ben voor invoering van de inquisitie op dit gebied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo denkt de gemiddelde FUT'ter.Samba heeft 54 pace, mag dat ook al niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ik heb een standaard Engels bronze team maar bijna niemand hier speelt met bronzesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk eens naar de mensen hier. Poker heeft bijvoorbeeld Welliton, Toefjes heeft IF Walcott en Sturridge, Ozz wil Agbon en Mayuka en zo zijn er nog wel meer.
Beetje hypocriet om dat andere forum af te zeiken
Die PSV'ers eruit, verder goeien tiem,quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Tyton is een monster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |