quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:36 schreef nwilke het volgende:
Die marketcrash is wel goed merkbaar, prijzen zijn laatste 4 dagen alleen maar licht gestegen.
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Heeee Patje zeg even tegen je bazin dat ze eens op haar mail moet kijken. Heb een kogelbrief, dreigbrief en boodschappenlijstje gestuurd, maar krijg gewoon niets terug.
Oh, en gefeliciteerd met je Ienjesta!
origineelquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?
En thx ja ik heb daar veel geluk mee gehad
Zit te denken zoiets te bouwen:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3692793/

Als ik dan toch zo vrij mag zijn: Schweinie voor Bender?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld en kreeg terug: Wat?
En thx ja ik heb daar veel geluk mee gehad
Zit te denken zoiets te bouwen:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3692793/
Ja twijfelde nog.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik dan toch zo vrij mag zijn: Schweinie voor Bender?
Rijke tatta i need some coinsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
IF Klose ST doen rijke tatta
En na elke goal een salto maken natuurlijk
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef TJV het volgende:
Patje, is dit niet wat voor jou?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3693460/
Heerlijke chemquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef TJV het volgende:
Patje, is dit niet wat voor jou?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3693460/
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:51 schreef Donaldo het volgende:
[..]
haha die kwam ik ook tegen in silver tournament
Vieze onderkutter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500
Als het nou iemand van hier was geweest hadden we best wat kunnen regelen. Maar zijn bids waren vrij irritant (iedere keer laatste seconde). En dat is nu eenmaal de essentie van een markt: goed koopsmanschap wordt beloondquote:
Wtf, ik heb sturridge helemaal niet. Die moet ik nog kopen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kijk eens naar de mensen hier. Poker heeft bijvoorbeeld Welliton, Toefjes heeft IF Walcott en Sturridge, Ozz wil Agbon en Mayuka en zo zijn er nog wel meer.
Beetje hypocriet om dat andere forum af te zeiken
smaad laster week banquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wtf, ik heb sturridge helemaal niet. Die moet ik nog kopen.
tevens heb ik if rooney ipv aguero verkozen op cam
wtf is Van Rhijn 4k op de PS3?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had een bidwar met 'm net. Ik had net een 433 van Rhijn BIN gekocht voor 1400. Die heb ik niet gelijk te koop gezet, omdat er 10 minuten later nog een afliep, waar op dat moment 400 voor was geboden. Werd dus laatste seconden-werk, en ik heb de prijs redelijk opgedreven (tot 3900). Staat die van Rhijn daarna gelijk weer te koop, voor 4500 (door FC Kip dus). Daarna de mijne te koop gezet voor 3500
Alleen de 433-versie. Die wordt al maanden min of meer gepricefixed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf is Van Rhijn 4k op de PS3?
4-3-3 en 4-3-2-1 wel rond dat bedrag ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf is Van Rhijn 4k op de PS3?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen de 433-versie. Die wordt al maanden min of meer gepricefixed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik handelde ook een tijd in van Rhijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maar jij weet wel wie en wat?
Moet zeggen dat ik aan van Rhijn intussen wel zo'n 60k verdiend heb, denk ik
Voor de crash. En nu ook nog wel af en toe, zijn er meestal maar weinig van op de markt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-3-2-1 van Rhijn is toch niet zo duur? 4-3-2-1 kaarten zijn voor 600 al op te halenIk heb gisteren nog wel wat winst gemaakt op 4-3-3 Eredivisie silvers.
Die zal dan wel dalen ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik zit te twijfelen om de SIF Cazorla te kopen, maar is die straks niet al zijn waarde kwijt wanneer Cazorla een UP krijgt eind januari?
Nee. Hij behoudt altijd een waarde van ongeveer 10K. Met een UP zal zijn SIF misschien wel wat goedkoper worden inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik zit te twijfelen om de SIF Cazorla te kopen, maar is die straks niet al zijn waarde kwijt wanneer Cazorla een UP krijgt eind januari?
Ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Cazorla en ook Bale hebben een grote kans om een UP te krijgen. Ik zou het risico niet nemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Mensen hebben altijd nog liever de IF/SIF dan een UP (ook bij dezelfe rating) dus nog wel wat meer dan 10kquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Hij behoudt altijd een waarde van ongeveer 10K. Met een UP zal zijn SIF misschien wel wat goedkoper worden inderdaad.
Die waarde van 10k is wel ongeveer verwaarloosbaar als je er 150k of meer voor betaald hebt hequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Hij behoudt altijd een waarde van ongeveer 10K. Met een UP zal zijn SIF misschien wel wat goedkoper worden inderdaad.
Dat zag je inderdaad bij Nani en RvP vorig jaar (andere voorbeelden weet ik niet uit mijn hoofd)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd nog liever de IF/SIF dan een UP (ook bij dezelfe rating) dus nog wel wat meer dan 10k
Wel een goede vraag, ik had ook SIF Cazorla in mijn plannen zitten, maar nu ik met dit bedenk zoek ik misschien tijdelijk een andere oplossing (Nasri misschien ofzo).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:10 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Correct, echter de vraag was: Verliest de speler in kwestie AL zijn waarde?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die waarde van 10k is wel ongeveer verwaarloosbaar als je er 150k of meer voor betaald hebt he
Verkocht voor 11.5k. Nog winst ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:00 schreef TJV het volgende:
Wut, ik heb er vannacht een IF de Jong voor 150c opgezet. Staat nu op 2300. Waarom?
Ja ik wil de if''s van Bale, Cazorla en Suarez. Maar daar wacht ik nog wel even mee. Zullen allemaal wel een UP krijgenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel een goede vraag, ik had ook SIF Cazorla in mijn plannen zitten, maar nu ik met dit bedenk zoek ik misschien tijdelijk een andere oplossing (Nasri misschien ofzo).
Dan gebruik je IF Jones verkeerd. Je moet crossen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:16 schreef tuan84 het volgende:
if walcott is wel baas trouwens! up sturridge en if jones vind ik maar meh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |