abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121463360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, gefrustreerd is een woord dat je in de woorden is gelegd door diverse mensen. Het wordt vaak beweerd. Je kunt het beter gooien op ontevredenheid. Die ontevredenheid groeit en dan ga je toch bepaalde dingen afvragen. Zal je niet lastig vallen met die vraagstukken

Dat afsplitsen gaat niet in zo'n klein landjes als Nederland. Als je geluiden laat horen, dan wordt er met onbegrip gereageerd. Waar is dit topic voor bedoeld. Dat is om mensen er aan te herinneren dat er een onderscheid is en niet alles zwart-wit gezien mag worden. Zie dit topic als een afsplitsing.
Is een van de vraagstukken om en masse terug te gaan naar Marokko? Zo ja, please tell me more!
pi_121463376
als je hier zo niet naar je zin hebt, ga dan terug naar je marokko
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:57:16 #78
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_121463377
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:40 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Die wordt niet bijgesteld de komende jaren. Vandaar is het des te belangrijker dat de komende jaren wel onderscheid wordt gemaakt tussen criminele en welwillende Marokkanen. De reden waarom dat onderscheid gemaakt dient te worden daar mag je zelf over nadenken.
We laten alle nette Marokkanen een rode ster dragen is misschien een goed idee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:58:04 #79
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463382
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:52 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Denken dat alle agenten niet te vertrouwen zijn is even kortzichtig als denken dat alle marokkanen crimineel zijn. Maar bij beide gedachten heerst een zeker stereotype dat natuurlijk lekker is gegeneraliseerd. :')
Hmm, ik moet je wel gelijk geven. Ik zal het anders formuleren. Het gaat mij niet om de individu die agenten zijn. Die mensen doen hun werk ook en hebben gezinnen. Die zorgen voor brood op de plank voor hun gezin. Het gaat mij meer om de publiekrechtelijke organisatie die politie wordt genoemd, want die falen in de aanpak van criminelen. Aangezien ze niet slagen gaan ze nu de aanpak hanteren waarbij ook onschuldigen te lijf worden gegaan met dit soort maatregelen. Alleen de vraag is of ze de criminelen of de welwillenden raken. Ik heb het idee dat het vooral de laatste categorie is die zijn ontevredenheid uit, terwijl de criminelen fluitend doorgaan met hun activiteiten.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:58:32 #80
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121463385
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat is een vraag waarbij je niet meer hoeft stil te staan, omdat de politie al heeft bewezen dat het eerlijk verdiend geld is. De vraag in dit topic is de aanpak die zich nu richt op onschuldige mensen.
De groep Marokkaanse jongens tussen de 14 en de 25 in Nederland is klein, maar een aardig groot deel van hen veroorzaakt enorm veel overlast.
Dan is het niet zo gek dat men Marokkaanse mannen wantrouwt. Vooroordelen zijn menselijk.
Maar het blijft natuurlijk waardeloos dat zo'n groep rotte appels het voor de rest verpest.

Er valt helaas niet veel aan te doen. Toen mijn opa hier op Schiphol aankwam, werd hij meteen apart genomen. Antilliaanse mannen zijn allemaal bolletjesslikkers en zo. Ook al is hij 75. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:59:26 #81
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463391
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

We laten alle nette Marokkanen een rode ster dragen is misschien een goed idee.
Als ik niet word lastiggevallen op straat door agenten, dan draag ik tien sterren. Problem solved.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:59:51 #82
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121463393
Ik heb honger.
Verder leuke OP.
pi_121463398
Gast, piep toch niet zo op basis van een voorbeeld waarbij er een onschuldig iemand is opgepakt.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:00:43 #84
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463399
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:57 schreef DarkerThanBlack het volgende:
als je hier zo niet naar je zin hebt, ga dan terug naar je marokko
Toevallig dat je het onderwerp aansnijdt. Ik denk er een tijdje door het klimaat aan om te emigreren. Eerst mijn opleiding afmaken en dan een goede keuze maken.
pi_121463403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh, gefrustreerd is een woord dat je in de woorden is gelegd door diverse mensen. Het wordt vaak beweerd. Je kunt het beter gooien op ontevredenheid. Die ontevredenheid groeit en dan ga je toch bepaalde dingen afvragen. Zal je niet lastig vallen met die vraagstukken

Dat afsplitsen gaat niet in zo'n klein landjes als Nederland. Als je geluiden laat horen, dan wordt er met onbegrip gereageerd. Waar is dit topic voor bedoeld. Dat is om mensen er aan te herinneren dat er een onderscheid is en niet alles zwart-wit gezien mag worden. Zie dit topic als een afsplitsing.
Ik heb geen enkel negatief woord gehoord over de 'criminele Marokkanen'. Zij en alleen zij zijn de eindverantwoordelijken waarom JIJ gediscrimineerd word.
Realiseer je je dat wel!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:02:52 #86
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463417
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Is een van de vraagstukken om en masse terug te gaan naar Marokko? Zo ja, please tell me more!
Is niet van belang voor dit topic. Voor wat wel van belang is verwijs ik je naar de OP! Verwittig jezelf en probeer het dan nogmaals.
  † In Memoriam † zaterdag 12 januari 2013 @ 09:03:14 #87
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_121463420
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry maar ik erger me zo aan die knoepert van een fout.. prototype-stereotype :@
Hij is nog maar het begin. De volgende versie doet 48k omzet in een week en wordt geleverd met grotere rugzak.
Carpe Libertatem
pi_121463424
24000 euro weekomzet voor een marktkoopman... dan is het niet alleen het spul wat in het zicht ligt wat hij verkoopt... dan zal hij ook nog wel een bak in de bus hebben staan wat hij nog verkoopt...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:04:24 #89
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463430
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:01 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb geen enkel negatief woord gehoord over de 'criminele Marokkanen'. Zij en alleen zij zijn de eindverantwoordelijken waarom JIJ gediscrimineerd word.
Realiseer je je dat wel!
Onder andere, maar veel Nederlanders hebben daar ook een hand in. Er wordt geen onderscheid gemaakt. Dat is ook zeer kwalijk.
pi_121463431
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De groep Marokkaanse jongens tussen de 14 en de 25 in Nederland is klein, maar een aardig groot deel van hen veroorzaakt enorm veel overlast.
Dan is het niet zo gek dat men Marokkaanse mannen wantrouwt. Vooroordelen zijn menselijk.
Maar het blijft natuurlijk waardeloos dat zo'n groep rotte appels het voor de rest verpest.

Er valt helaas niet veel aan te doen. Toen mijn opa hier op Schiphol aankwam, werd hij meteen apart genomen. Antilliaanse mannen zijn allemaal bolletjesslikkers en zo. Ook al is hij 75. :')
Juist kinderen en bejaarden worden misbruikt omdat zij vaak minder te verliezen hebben!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:05:30 #91
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:03 schreef TheOneAndOnly het volgende:
24000 euro weekomzet voor een marktkoopman... dan is het niet alleen het spul wat in het zicht ligt wat hij verkoopt... dan zal hij ook nog wel een bak in de bus hebben staan wat hij nog verkoopt...
Gelijk aannames die uit de lucht komen. De maatschappij is verrot. Dank je voor de bevestiging. Het is mijn heel duidelijk geworden. De politie heeft al bewezen dat het eerlijk verdiend geld is, dus waar je deze aannames vandaan haalt, mag Joost weten.
pi_121463437
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:04 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Juist kinderen en bejaarden worden misbruikt omdat zij vaak minder te verliezen hebben! [ afbeelding ]
Is dat de nieuwe onderkleding van de aldi?
pi_121463444
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:03 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Hij is nog maar het begin. De volgende versie doet 48k omzet in een week en wordt geleverd met grotere rugzak.
Met een schreeuwerig NIEUW! logo op het voorhoofd ?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:07:22 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_121463450
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Onder andere, maar veel Nederlanders hebben daar ook een hand in. Er wordt geen onderscheid gemaakt. Dat is ook zeer kwalijk.
Veel Nederlanders hebben er ook een hand in. Wat ik altijd zie is huilie huilie we worden gediscrimineerd. Maar verder dan dat gaat het niet. En je ziet althans in de media niets positiefs uit de Marokkaanse gemeenschap komen om er wat aan te doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_121463451
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:05 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Gelijk aannames die uit de lucht komen. De maatschappij is verrot. Dank je voor de bevestiging. Het is mijn heel duidelijk geworden. De politie heeft al bewezen dat het eerlijk verdiend geld is, dus waar je deze aannames vandaan haalt, mag Joost weten.
Ken iemand die op de markt werkt en met gewoon spul verdien heb je geen 24000 in de week...
pi_121463459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Je moet het zo zien. Ooit kwamen er allemaal brave gastarbeiders naar ons klompen land. Dit werden er meer en wilden later ook niet meer terug. Sommige jongeren plegen behoorlijk veel criminele misdrijven. vertrouwen geschaad. volgende stap> vertrouwen richting de hollander toe herstellen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:11:49 #97
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:58 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het is menselijk, maar als je een veel grotere groep gaat lastigvallen, terwijl ze onschuldig zijn moet je ook niet gaan 'miepen' als je de mensen terugkrijgt die niks te maken willen hebben met Nederlanders. Dat is ook een gevolg van dit soort generalisaties die voor grotere problemen zullen gaan zorgen in de toekomst. Komt men met een onderzoekje dat Marokkanen zich niet geheel goed voelen in dit klimaat en begint men met zoeken naar de oorzaken van dit soort mysteries.... Het is een gevolg van aanpak. Als je mensen op een dusdanige manier gaat aanpakken, krijg je ook die mensen ervoor terug. De opvattingen van mensen vormen een mens naar verloop van tijd. Niemand lijkt daarbij stil te staan.

Klopt, er is weinig aan te doen. Lekker mijn afkeer op een Nederlandse forum laten merken. Waar zat ik met mijn hoofd, zucht.
pi_121463476
Dus hij verkoopt pindas? Ik ga meteen een standplaats zoeken!!!
pi_121463481
En jij denkt dat de politie hem zomaar aanhoudt? Ga er maar van uit dat er heus wel een hele goede reden voor is!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 09:13:04 #100
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 09:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Dus hij verkoopt pindas? Ik ga meteen een standplaats zoeken!!!
Het is bewezen dat het eerlijk verdiend geld is. Toch een lastig parket voor veel FOK!kers. Het stuit toch tegen het wereldbeeld dat velen hebben. Lastig, lastig.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')