abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121463228
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als ze alle Marokkanen op een dusdanige manier gaan aanpakken en geen onderscheid, dan zullen de overtuigingen van veel Marokkanen ook gaan veranderen. Simpel as it is. Iets met bal en kaatsen.
De meeste Marokkanen hebben al schijt aan alle Nederlanders, nog het meeste aan onze dochters en vrouwen. Hoe denk je dat wij ons daarbij voelen?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:35:34 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463240
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Terecht, Marokkaanse mannen zijn ook een stuk vaker crimineel dan pak 'em beet Nederlandse meisjes van 4. Dan kun je iedereen wel gaan controleren omdat jij iets tegen het gebruik van risicoprofielen hebt, maar heel efficiënt is dat niet hè.
Dan moeten mensen ook niet gaan klagen als twee groepen elkaar mijden. Dat er op grond van een onderzoekje naar voren komt dat hardwerkende (hoogopgeleide) allochtonen zich niet welkom voelen. Dat zijn de naweeën van deze aanpak. Als je het onderscheid niet kunt maken tussen welbekende criminelen en een bekende marktkoopman, ben je ver heen. Je krijgt de mensen die je verdient. Op grond van deze aanpak krijg je ook Marokkanen die niks van de politie willen.

De motto is dus we pakken de 100% aan in plaats van de percentage die crimineel is, voornamelijke jonge Marokkaanse mannen in de leeftijd van 15-24 jaar. Dat is een aanpak die leunt tegen het onderscheid op grond van uiterlijke kenmerken. Dat is op zich al een gang waard naar de rechter voor veel mensen.
pi_121463246
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De meeste Marokkanen hebben al schijt aan alle Nederlanders, nog het meeste aan onze dochters en vrouwen. Hoe denk je dat wij ons daarbij voelen?
Dat is weer een andere discussie. Maar inplaats over problemen je beklag te doen zal je beter met een oplossing kunnen komen..... O+
pi_121463252
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Terecht, Marokkaanse mannen zijn ook een stuk vaker crimineel dan pak 'em beet Nederlandse meisjes van 4. Dan kun je iedereen wel gaan controleren omdat jij iets tegen het gebruik van risicoprofielen hebt, maar heel efficiënt is dat niet hè.

Nu hadden ze toevallig een onschuldig iemand en die is nu weer gewoon vrij. Het kan niet altijd raak zijn. Een 100% score is onmogelijk. Besef dat ook eens even en get over it.
hoezo onschuldig? Ze hebben alleen kunnen vaststellen dat hij het geld eerlijk verdiend heeft. Nu moet de belastingdienst nog zijn werk doen en mag hij een forse boete betalen ivm belastingontduiking. Alle marokkanen zijn criminelen, geen uitzondering.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:37:51 #55
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463253
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee, de criminelen hebben schijt. Veel welwillende Marokkanen hebben dat niet en staan er dagelijks bij stil. Alleen door dit soort berichten ga je toch enigzins twijfelen wat te doen. Als men geen vertrouwen heeft en je op zo'n manier gaat behandelen, dan ga je toch nadenken over dat vertrouwen. Die vertrouwen heeft bij mij een deuk gekregen na het lezen van dit bericht. Simpel.
pi_121463254
Ik zou het heel fijn vinden als Marokkanen mij zouden mijden. Maar nee, in plaats daarvan moet mijn vrouw worden uitgescholden voor hoer en is het normaal om de spiegel van mijn auto te trappen, gewoon voor de lol.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:39:03 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463259
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou het heel fijn vinden als Marokkanen mij zouden mijden. Maar nee, in plaats daarvan moet mijn vrouw worden uitgescholden voor hoer en is het normaal om de spiegel van mijn auto te trappen, gewoon voor de lol.
Wat heb ik daar mee te maken? Wil je mijn excuses horen over wat onbekende Marokkanen je hebben aangedaan. Moet ik je een kusje geven?
pi_121463265
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:37 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, de criminelen hebben schijt. Veel welwillende Marokkanen hebben dat niet en staan er dagelijks bij stil. Alleen door dit soort berichten ga je toch enigzins twijfelen wat te doen. Als men geen vertrouwen heeft en je op zo'n manier gaat behandelen, dan ga je toch nadenken over dat vertrouwen. Die vertrouwen heeft bij mij een deuk gekregen na het lezen van dit bericht. Simpel.
Is goed joh, dan is het vast niet erg als ik zeg dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de Marokkanen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:40:41 #59
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463273
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:28 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ja, maar in plaats van te klagen zou je ook kunnen bedenken hoe het stereotype beeld van 'de marokkaan', dat volgens jou niet klopt, kan worden bijgesteld.
Die wordt niet bijgesteld de komende jaren. Vandaar is het des te belangrijker dat de komende jaren wel onderscheid wordt gemaakt tussen criminele en welwillende Marokkanen. De reden waarom dat onderscheid gemaakt dient te worden daar mag je zelf over nadenken.
pi_121463274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:39 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat heb ik daar mee te maken? Wil je mijn excuses horen over wat onbekende Marokkanen je hebben aangedaan. Moet ik je een kusje geven?
Wel opvallend dat je er bij de politie maar wat op los generaliseert terwijl je er zo'n punt van maakt dat we dat bij Marokkanen vooral niet moeten doen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:42:30 #61
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Is goed joh, dan is het vast niet erg als ik zeg dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de Marokkanen.
Zal er niet wakker van liggen. Misschien ga ik mijzelf zo in slaap huilen door deze post.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:44:11 #62
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121463287
24k op zak hebben is dan ook wel een beetje verdacht.
En helaas hebben alle Marokkaanse mannen last van vooroordelen doordat er zo veel criminele, Marokkaanse jongens zijn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121463294
Ik geloof niet dat het mogelijk is een omzet van 5000/dag te draaien op de markt, dan zou je elk uur dat de markt open is 125 klanten moeten helpen die elk voor 5 euro uitgeven...
pi_121463296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:38 schreef Nielsch het volgende:
Marokkanen worden gediscrimineerd en raken daardoor gefrustreerd. Door deze frustratie hebben ze meer afkeer tegen alles wat hun tegen zit. Hierdoor worden ze nog meer gediscrimineerd. Als de goedwillende marokkanen zich nou zouden afsplitsen van de foute marokkanen en laten zien dat goed werk loont, komt alles vast vanzelf goed. Alleen marokkanen zijn groepsdieren en laten elkaar minder snel in de steek. Met als gevolg dat de rotzooi veroorzaakt door de minder capabele marokkanen maar voor lief moeten nemen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:46:03 #65
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463304
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wel opvallend dat je er bij de politie maar wat op los generaliseert terwijl je er zo'n punt van maakt dat we dat bij Marokkanen vooral niet moeten doen.
Marokkanen zijn een groep van 300.000 man in Nederland, terwijl de politie een publiekrechtelijke organisatie is. Dus niet geheelzins te vergelijken, maar je hebt wel een punt dat ik mijn posts wat betreft de politie misschien enigzins mag nuanceren. Toch heb ik geen vertrouwen in de politie, omdat ze er niet in slagen om de criminelen aan te pakken en dus nu alles gaan aanpakken wat los en vastzit. Ik heb geen vertrouwen in de Nederlandse politie. Dat mag toch wel. Gelukkig.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:47:35 #66
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463312
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:44 schreef Madame_Paon het volgende:
24k op zak hebben is dan ook wel een beetje verdacht.
En helaas hebben alle Marokkaanse mannen last van vooroordelen doordat er zo veel criminele, Marokkaanse jongens zijn.
Dat is een vraag waarbij je niet meer hoeft stil te staan, omdat de politie al heeft bewezen dat het eerlijk verdiend geld is. De vraag in dit topic is de aanpak die zich nu richt op onschuldige mensen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:47:54 #67
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463313
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:44 schreef JoPiDo het volgende:
Ik geloof niet dat het mogelijk is een omzet van 5000/dag te draaien op de markt, dan zou je elk uur dat de markt open is 125 klanten moeten helpen die elk voor 5 euro uitgeven...
Zie post boven.
pi_121463316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat is een vraag waarbij je niet meer hoeft stil te staan, omdat de politie al heeft bewezen dat het eerlijk verdiend geld is. De vraag in dit topic is de aanpak die zich nu richt op onschuldige mensen.
Geloof je zelf wat je zelf zegt? :')
pi_121463318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Marokkanen zijn een groep van 300.000 man in Nederland, terwijl de politie een publiekrechtelijke organisatie is. Dus niet geheelzins te vergelijken, maar je hebt wel een punt dat ik mijn posts wat betreft de politie misschien enigzins mag nuanceren. Toch heb ik geen vertrouwen in de politie, omdat ze er niet in slagen om de criminelen aan te pakken en dus nu alles gaan aanpakken wat los en vastzit. Ik heb geen vertrouwen in de Nederlandse politie. Dat mag toch wel. Gelukkig.
Tuurlijk mag dat, maar dan moet je ook niet piepen dat mensen de Marokkanen wantrouwen en dat ook de goede Marokkanen daar hinder van onder vinden. Dat komt uit precies hetzelfde gevoel voort dat jij hebt over de politie. Nou fijn, zijn we er eindelijk uit: het is heel normaal om te generaliseren, zelfs jij doet het.
pi_121463328
quote:

[..]

Zie post boven.
Ik heb gezocht, maar niets gevonden?
pi_121463333
quote:

[..]

Dat er een keer een onschuldig iemand is opgepakt wil natuurlijk niet zeggen dat de gehele aanpak op onschuldige mensen is gericht. De aanpak is weldegelijk gericht op mensen die een bovengemiddelde kans hebben om iets op hun kerfstok te hebben.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:51:57 #72
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463341
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:45 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Marokkanen worden gediscrimineerd en raken daardoor gefrustreerd. Door deze frustratie hebben ze meer afkeer tegen alles wat hun tegen zit. Hierdoor worden ze nog meer gediscrimineerd. Als de goedwillende marokkanen zich nou zouden afsplitsen van de foute marokkanen en laten zien dat goed werk loont, komt alles vast vanzelf goed. Alleen marokkanen zijn groepsdieren en laten elkaar minder snel in de steek. Met als gevolg dat de rotzooi veroorzaakt door de minder capabele marokkanen maar voor lief moeten nemen.
Oh, gefrustreerd is een woord dat je in de woorden is gelegd door diverse mensen. Het wordt vaak beweerd. Je kunt het beter gooien op ontevredenheid. Die ontevredenheid groeit en dan ga je toch bepaalde dingen afvragen. Zal je niet lastig vallen met die vraagstukken

Dat afsplitsen gaat niet in zo'n klein landjes als Nederland. Als je geluiden laat horen, dan wordt er met onbegrip gereageerd. Waar is dit topic voor bedoeld. Dat is om mensen er aan te herinneren dat er een onderscheid is en niet alles zwart-wit gezien mag worden. Zie dit topic als een afsplitsing.
pi_121463343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:46 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Denken dat alle agenten niet te vertrouwen zijn is even kortzichtig als denken dat alle marokkanen crimineel zijn. Maar bij beide gedachten heerst een zeker stereotype dat natuurlijk lekker is gegeneraliseerd. :')
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:52:34 #74
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463347
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:50 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Ik heb gezocht, maar niets gevonden?
Beter je ogen richten op de posts. Misschien vangen je radartjes wat op. Blijven proberen, knulletje.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:53:08 #75
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:48 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Geloof je zelf wat je zelf zegt? :')
Ik geloof het niet, daarom post ik het, jwz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')