abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121463016
quote:
LEIDEN - Een Marokkaanse marktkoopman die eind vorige maand werd aangehouden met een megabedrag op zak, krijgt het geld terug. Onderzoek van de politie heeft namelijk uitgewezen dat Ilias el Marsse het geld eerlijk heeft verdiend.

El Marsse werd vlak na de feestdagen opgepakt met 24.000 euro feestdagenomzet. Agenten van de politie Hollands Midden grepen hem omdat hij schichtig om zich heen keek toen hij werd achtervolgd door een onopvallende politiewagen. De ondernemer droeg het geld in een rugzak.

„Mijn misdaad was dat ik een dure merkjas, een Armani muts en een Adidas trainingsbroek droeg en alert om me heen keek vanwege het grote geldbedrag”, vertelde El Marsse in De Telegraaf. „Tja, prototype Marokkaan. Ze vonden ruim 24.000 euro werkomzet in mijn rugzak. Daarop werd ik met veel machtsvertoon in de boeien geslagen en naar het bureau afgevoerd.”

De politie heeft beloofd dat de man zijn geld zo snel mogelijk terug krijgt.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)gt_geld_terug__.html
Ongelofelijk, en die man werd hardhandig opgepakt en tijdens de ondervraging werd hem gevraagd of hij een dure jas en telefoon wel kon betalen. Bekende probleem. Veel Marokkanen zijn spaarzaam en kunnen gerust ¤ 60.000 aan contanten hebben. Een oom van mij heeft ook 2 a 3 jaar moeten procederen om enkele tienduizenden euro's terug te krijgen. Belachelijk. Wat geeft die mensen het recht om je eigendom zomaar af te pakken. Je hebt meer dan ¤ 100 op zak en je bent linea recta verdachte. Voor video zie link.

Geen vertrouwen meer in de ''ibahesj''.
pi_121463049
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ongelofelijk, en die man werd hardhandig opgepakt en tijdens de ondervraging werd hem gevraagd of hij een dure jas en telefoon wel kon betalen. Bekende probleem. Veel Marokkanen zijn spaarzaam en kunnen gerust ¤ 60.000 aan contanten hebben. Een oom van mij heeft ook 2 a 3 jaar moeten procederen om enkele tienduizenden euro's terug te krijgen. Belachelijk. Wat geeft die mensen het recht om je eigendom zomaar af te pakken. Je hebt meer dan ¤ 100 op zak en je bent linea recta verdachte. Voor video zie link.

Geen vertrouwen meer in de ''ibahesj''.
We gaan toch niet generaliseren? :')
pi_121463051
Ook mooie ondervraging. Bah en nog eens bah. Alsof het hun kind van 13 jaar is met de ondervraging over een 'dure jas'.
pi_121463055
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:23 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

We gaan toch niet generaliseren? :')
Dit is niet de eerste keer, vriend. Ik ken talloze verhalen en heb in het algemeen geen vertrouwen meer in agenten. Dat kan ik gerust stellen. Je maakt zo ook veel eerlijke Marokkanen niet heel vrolijk. De juiste manier om dat te bewerkstelligen is om op deze manier te werk te gaan. Daarna een onderzoekje tegenaan gooien en je verwonderen waarom hardwerkende (hoogopgeleide) Marokkanen zich niet welkom voelen. Het is een mysterie....

[ Bericht 5% gewijzigd door Jellereppe op 12-01-2013 07:32:21 ]
  Forum Admin zaterdag 12 januari 2013 @ 07:37:51 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_121463072
Sorry maar ik erger me zo aan die knoepert van een fout.. prototype-stereotype :@
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_121463076
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Sorry maar ik erger me zo aan die knoepert van een fout.. prototype-stereotype :@
Heel herkenbaar. Het heeft een lichtgetinte huidskleur, het is eng en het heeft geld op zak. Conclusie: hardhandig aanpakken. Onderscheid wordt volgens mij niet meer gemaakt. Dan moeten ze ook niet raar opkijken als Marokkanen voortaan niks meer met de politie te maken willen hebben.
pi_121463080
Ik snap wel waarom ze dat allemaal cash houden... Daarmee proberen ze de belasting te ontduiken.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 07:40:41 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121463081
vind je het gek... knaapjes van 20 rijden in de nieuwste bmw en audi.... kan ik niet betalen hoor... :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121463083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vind je het gek... knaapjes van 20 rijden in de nieuwste bmw en audi.... kan ik niet betalen hoor... :D
Pff, Nederlanders zijn over het algemeen niet heel spaarzaam. Ik zal er niet over uitweiden, maar zelfs met een bijbaan kan ik een klein vermogentje opzij zetten.
pi_121463088
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Pff, Nederlanders zijn over het algemeen niet heel spaarzaam. Ik zal er niet over uitweiden, maar zelfs met een bijbaan kan ik een klein vermogentje opzij zetten.
Is drugsrunner zijn nu ook al een bijbaantje?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:43:58 #11
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463089
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap wel waarom ze dat allemaal cash houden... Daarmee proberen ze de belasting te ontduiken.
Dat is dagelijkse kost onder de samenleving. Genoeg Nederlanders die ook belasting ontduiken. Geen idee wat deze man van plan was, maar het waren contanten van zijn werk. Eerlijk verdiend en zomaar meegenomen door de ''ibahesj''. Daarnaast ook heel onheus bejegend. Een excuses mogen ze ook wel maken aan zijn adres.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:44:33 #12
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463091
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Is drugsrunner zijn nu ook al een bijbaantje?
Klopt. Ies koeltoer. Door deze bejegening zet je veel meer mensen tegen je op, dan alleen de criminelen... Je bedient mij op mijn wenken met je post.
pi_121463095
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:43 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat is dagelijkse kost onder de samenleving. Genoeg Nederlanders die ook belasting ontduiken. Geen idee wat deze man van plan was, maar het waren contanten van zijn werk. Eerlijk verdiend en zomaar meegenomen door de ''ibahesj''. Daarnaast ook heel onheus bejegend. Een excuses mogen ze ook wel maken aan zijn adres.
Belastingontduiking is met name onder Turkse en Marokkaanse zelfstandige ondernemers een immens groot probleem. Veel meer dan onder Nederlandse ZZP'ers. Net zoals in andere criminaliteit zijn de allochtone daarin oververtegenwoordigd. Zwart verdienen is niet eerlijk verdienen. Inderdaad geen taak van de politie om dat op te sporen, dat klopt dan weer wel.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 07:47:11 #14
Toezicht is gezond!
pi_121463096
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

geen 100.000 euro.... ga voor de grap eens op een kruispunt in rotterdam staan. echt niet iedereen zit door een krantenwijk in een bmw....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_121463097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Klopt. Ies koeltoer. Door deze bejegening zet je veel meer mensen tegen je op, dan alleen de criminelen... Je bedient mij op mijn wenken met je post.
Hoezo, wil jij graag tegen iemand worden opgezet? Hou je toch niet van de domme man, zo'n 18-jarig bontkraagje krijgt echt niet een nieuwe BMW bij elkaar door vakken te vullen bij de Appie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 07:48:45 ]
pi_121463099
Om over het asociale en zeer gevaarlijke rijgedrag van een hoop Marokkanen nog maar te zwijgen.
pi_121463100
Ts is naief, lol.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 07:51:04 #18
Toezicht is gezond!
pi_121463104
hoho je weet toch dat de marokkaan de beste baantjes op de arbeidsmarkt krijgen! ow wacht... dat krijgen ze niet. leg eens uit ts.... welk baantje moet ik nemen voor een bmw?
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:51:37 #19
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463106
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Belastingontduiking is met name onder Turkse en Marokkaanse zelfstandige ondernemers een immens groot probleem. Veel meer dan onder Nederlandse ZZP'ers. Net zoals in andere criminaliteit zijn de allochtone daarin oververtegenwoordigd. Zwart verdienen is niet eerlijk verdienen. Inderdaad geen taak van de politie om dat op te sporen, dat klopt dan weer wel.
Daar gaat dit topic niet over. Dit gaat om het feit dat veel Marokkanen met geld op, gelijk onheus worden bejegend. Dat er belastingonderduiking in groten getale plaatsvindt, ook onder autochtonen een welbekend probleem, geeft je niet het recht om iemand zomaar van zijn geld te lichten. Dat de Telegraaf dit publiceert, is een ding, maar het gebeurd op grotere schaal. Het is zwart-wit, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen de crimineeltjes en eerlijk verdiend geld. Belachelijk.

Daarnaast nog een ondervraging van kun je die 'dure jas' wel betalen. Een scherpe blik kunnen ze dan wel krijgen als ze met zo'n vraag komen. Hoe wil je een mens kleineren en beledigen tot op het bot.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 12-01-2013 08:16:56 ]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:53:11 #20
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463110
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:49 schreef mr_me_me het volgende:
Ts is naief, lol.
Het is naiëf! Nee, ik ben verre van naiëf. Ik weet waar je op doelt, maar op het moment vraag ik mij af waarom ze een marktkoopman op een dusdanige manier van zijn geld lichten en behandelen.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 07:54:53 #21
Toezicht is gezond!
pi_121463113
omdat hij zich verdacht gedroeg en een gekke kledingwijze had...
pi_121463116
24K op de markt verdienen? Wat verkoopt ie dan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:56:16 #23
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463118
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoho je weet toch dat de marokkaan de beste baantjes op de arbeidsmarkt krijgen! ow wacht... dat krijgen ze niet. leg eens uit ts.... welk baantje moet ik nemen voor een bmw?
Nee, Marokkanen krijgen niet de beste baantjes op de markt. De meeste hardwerkende Marokkanen worden vermogend met een zaak, beleggen in vastgoed in het buitenland en of een andere culturele discipline.

Daarnaast sparen ze zelfs met een modale baan nog een vermogen, waarbij men vaak raar opkijkt dat iemand dat op zak heeft. Dan wordt er geen onderscheid gemaakt tussen criminele geld en eerlijk verdiend geld. Veel Nederlanders kunnen dat niet bevatten, omdat zij best wel veel uitgeven in vergelijking met veel oudere Marokkanen.

Met dit topic heb ik het niet over drugsrunners. Dat is een thread die je maar ter berde brengt in een ander topic. Dit gaat over het probleem beschreven in de OP!
pi_121463121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:56 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, Marokkanen krijgen niet de beste baantjes op de markt. De meeste hardwerkende Marokkanen worden vermogend met een zaak, beleggen in vastgoed in het buitenland en of een andere culturele discipline.

Daarnaast sparen ze zelfs met een modale baan nog een vermogen, waarbij men vaak raar opkijkt dat iemand dat op zak heeft. Dan wordt er geen onderscheid gemaakt tussen criminele geld en eerlijk verdiend geld. Veel Nederlanders kunnen dat niet bevatten, omdat zij best wel veel uitgeven in vergelijking met veel oudere Marokkanen.

Met dit topic heb ik het niet over drugsrunners. Dat is een thread die je maar ter berde brengt in een ander topic. Dit gaat over het probleem beschreven in de OP!
De meeste nederlanders lopen niet met 24k op zak.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 07:58:31 #25
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:55 schreef raptorix het volgende:
24K op de markt verdienen? Wat verkoopt ie dan.
Zie filmpje. Was een weekomzet en hij is eigenaar van de marktwagen waar hij zijn artikelen aan de man bracht. Pas na controle (waarschijnlijk bonnen van de weekomzet) krijgt hij zijn geld terug. Belachelijk.
pi_121463124
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic niet over. Dit gaat om het feit dat veel Marokkanen met geld op, gelijk onheus worden bejegend. Dat er belastingonderduiking in groten getale plaatsvindt, ook onder autochtonen een welbekend probleem, geeft je niet het recht om de iemand zomaar van zijn geld te lichten. Dat de Telegraaf dit publiceert, is een ding, maar het gebeurd op grotere schaal. Het is zwart-wit, waarbij er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen de crimineeltjes en eerlijk verdiend geld. Belachelijk.

Daarnaast nog een ondervraging van kun je die 'dure jas' wel betalen. Een scherpe blik kunnen ze dan wel krijgen als ze met zo'n vraag komen. Hoe wil je een mens kleineren en beledigen tot op het bot.
Kijk, als een Nederlander geld overheeft koopt hij een nieuwe keuken of gaat hij een weekje langer kamperen, een marokkaan hecht meer waarde aan zijn status en koopt eerder een duur horloge/jas/auto. Het feit dat een (Nederlandse) agent een oogje in het zeil houd en de man even ondervraagt is niets mis mee. Als de man dan beledigd is (weer een kwestie van status/zelfrespect) en wordt meegenomen naar bureau, omdat hij bijdehand/ geïrriteerd gaat lopen doen, heeft hij dan ook aan zichzelf te danken.
pi_121463129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is naiëf! Nee, ik ben verre van naiëf. Ik weet waar je op doelt, maar op het moment vraag ik mij af waarom ze een marktkoopman op een dusdanige manier van zijn geld lichten en behandelen.
Zijn initiële gedrag was verdacht waarop ze besloten hem aan te houden. Na aanhouding kwam daar ook nog eens een grote tas geld bij. Genoeg aanwijzingen om in ieder geval nader onderzoek in te stellen zou ik zo zeggen. Deze man pastte gewoon in een risicoprofiel. Lullig als je dan onschuldig bent maar ook dat is boven water gekomen. Als een alleen reizende blanke Nederlandse man van 45 op Schiphol aankomt van een vlucht uit Thailand zit deze ook in een risicoprofiel en zal de douane hem eerder controleren dan een gezinnetje uit Marokko. Dat is bij deze man ook gewoon gebeurd. Ik weet niet wat je aan het piepen bent.
pi_121463131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:58 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zie filmpje. Was een weekomzet en hij is eigenaar van de marktwagen waar hij zijn artikelen aan de man bracht. Pas na controle (waarschijnlijk bonnen van de weekomzet) krijgt hij zijn geld terug. Belachelijk.
Echte slimmerd dan om elke dag ze geld heen en weer te sjouwen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:05:01 #29
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 07:58 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Kijk, als een Nederlander geld overheeft koopt hij een nieuwe keuken of gaat hij een weekje langer kamperen, een marokkaan hecht meer waarde aan zijn status en koopt eerder een duur horloge/jas/auto. Het feit dat een (Nederlandse) agent een oogje in het zeil houd en de man even ondervraagt is niets mis mee. Als de man dan beledigd is (weer een kwestie van status/zelfrespect) en wordt meegenomen naar bureau, omdat hij bijdehand/ geïrriteerd gaat lopen doen, heeft hij dan ook aan zichzelf te danken.
Jij doelt nu op de jongere Marokkanen. Deze man is waarschijnlijk tussen de dertig en de veertig en die zal vast een koophuis hebben. Verder zal hij veel opzij leggen en zich gewoon goed kleden. Marokkanen doen niet moeilijk over het tentoonstellen van een horloge. Wat boeit dat nou. Die calvinistische inslag hebben Marokkanen niet in tegenstelling tot Nederlanders.

Daarnaast als je als marktkoopman je geld eerlijk hebt verdiend en hardhandig wordt opgepakt. Op het bureau schamperend te horen krijgt of je die jas en smartphone wel kunt betalen, dan is dat tegen het zere been. Dan kun je nog zeggen dat het goed is van de politie, maar je hebt zelfs op het bureau een vorm van etiquette lijkt mij. Goed voor het vertrouwen... Prima werk van de desbetreffende agenten. Neem mijn hoed voor ze af, haha (Marokkaan met kiespijn!).

Tevens doe je aannames in je post over irritaties en probeer je weer de schuld neer te leggen bij de man. Hoe kom je daarop. Stereotype?
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 08:06:24 #30
Toezicht is gezond!
pi_121463144
nee... 20 jarige gastjes ts...
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:06:58 #31
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463145
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Echte slimmerd dan om elke dag ze geld heen en weer te sjouwen.
Contanten van de markt waarschijnlijk. Dat doet niks af aan de verkeerde behandeling van de politie. Beter gaan ze criminelen vangen in Schilderswijk.
  PR/Manusje van alles zaterdag 12 januari 2013 @ 08:07:11 #32
Toezicht is gezond!
pi_121463147
ze rijden zeker in de auto van pappa..... :D
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:07:58 #33
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nee... 20 jarige gastjes ts...
Aha, sorry. Ik ben nog steeds mijn beklag aan het doen over het artikel. Dat zijn in veel gevallen drugsrunnertjes. Deze man is alleen geen 20, maar tussen de 30 en 40 jaar. Een kaartje met een hartgrondige excuses van de politie is op zijn plaats.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:13:02 #34
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463160
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zijn initiële gedrag was verdacht waarop ze besloten hem aan te houden. Na aanhouding kwam daar ook nog eens een grote tas geld bij. Genoeg aanwijzingen om in ieder geval nader onderzoek in te stellen zou ik zo zeggen. Deze man pastte gewoon in een risicoprofiel. Lullig als je dan onschuldig bent maar ook dat is boven water gekomen. Als een alleen reizende blanke Nederlandse man van 45 op Schiphol aankomt van een vlucht uit Thailand zit deze ook in een risicoprofiel en zal de douane hem eerder controleren dan een gezinnetje uit Marokko. Dat is bij deze man ook gewoon gebeurd. Ik weet niet wat je aan het piepen bent.
Wat zou jij doen als een onbekende wagen je achtervolgt en je dat bedrag op zak hebt. Rustig fluitend lopen alsof je een wandeling maakt met 50 eurocent op zak. Daarnaast was de man een bekende marktkoopman en niks geeft je het recht om alle Marokkanen op een hoopje te gooien door te refereren naar een ''''risicoprofiel''''. Ah, hij is lichtgetint, volgen die handel. Dat is een manier die op een gegeven moment tegen de politie zal werken, dat garandeer ik je. Hier maken veel mensen zich kwaad om.
pi_121463167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:05 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Jij doelt nu op de jongere Marokkanen. Deze man is waarschijnlijk tussen de dertig en de veertig en die zal vast een koophuis hebben. Verder zal hij veel opzij leggen en zich gewoon goed kleden. Marokkanen doen niet moeilijk over het tentoonstellen van een horloge. Wat boeit dat nou. Die calvinistische inslag hebben Marokkanen niet in tegenstelling tot Nederlanders.

Daarnaast als je als marktkoopman je geld eerlijk hebt verdiend en hardhandig wordt opgepakt. Op het bureau schamperend te horen krijgt of je die jas en smartphone wel kunt betalen, dan is dat tegen het zere been. Dan kun je nog zeggen dat het goed is van de politie, maar je hebt zelfs op het bureau een vorm van etiquette lijkt mij. Goed voor het vertrouwen... Prima werk van de desbetreffende agenten. Neem mijn hoed voor ze af, haha (Marokkaan met kiespijn!).

Tevens doe je aannames in je post over irritaties en probeer je weer de schuld neer te leggen bij de man. Hoe kom je daarop. Stereotype?
Ik heb niet gezegd dat het terecht is dat de man is aangehouden, integendeel.
Maar als agenten een man aanhouden en tot hun stomme verbazing concluderen dat hij 25k bij zich draagt en zegt dat hij dat op 'de markt' heeft verdient...Zou ik ongeacht de man in kwestie een Nederlander of marokkaan is, grote twijfels hebben bij deze man.
...
Helaas hebben, ook agenten, te maken met vooroordelen. Dit is menselijk(!!).
Vooroordelen ontkracht je alleen als je het tegendeel bewijst.
Wellicht dat de zoon van deze succesvolle minder last zal krijgen van negatieve vooroordelen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:16:18 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121463171
Hey Fiets! Vroege zaterdagochtend vogel!

Maaruh TS, zulke bedragen als bijbaantje, dan laat je je zeker achter het station voor een geldbedragje paar keer in jekontje blaffen om vervolgens terug te keren naar je goedkope sociale huurwoning of niet?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:17:05 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121463173
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Contanten van de markt waarschijnlijk. Dat doet niks af aan de verkeerde behandeling van de politie. Beter gaan ze criminelen vangen in Schilderswijk.
Dat zijn dezelfde figuren vriend :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_121463175
Hulde aan de politie. Moeten ze vaker doen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:19:40 #39
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463178
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Hey Fiets! Vroege zaterdagochtend vogel!

Maaruh TS, zulke bedragen als bijbaantje, dan laat je je zeker achter het station voor een geldbedragje paar keer in jekontje blaffen om vervolgens terug te keren naar je goedkope sociale huurwoning of niet?
Is niet van belang voor dit topic, dame. Neem maar van mij aan dat het geen kunst is als je discipline hebt. Het is gewoon een feit dat veel Marokkanen zich onheus bejegend voelen op deze manier. Jij draagt daar nu aan bij met deze post. Gedraag je of scheer je weg uit dit topic.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:21:23 #40
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121463181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:19 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Is niet van belang voor dit topic, dame. Neem maar van mij aan dat het geen kunst is als je discipline hebt.
Om je kontje op te rekken moet je zeker discipline hebben, dat moet ik je nageven ^O^
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:21:51 #41
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463183
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:21 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Om je kontje op te rekken moet je zeker discipline hebben, dat moet ik je nageven ^O^
ONZ is een stukje verder. Ga daar maar posten, meid.
pi_121463185
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:21 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:23:43 #43
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_121463188
En Marokkanen voelen zich altijd heel weer ergens onheus bejegend om :')
Jankvolk :')
Is het niet dit is het wel weer wat anders.
pi_121463191
God is het gelijk weer razzzisme? :N

Het is niet meer dan logisch dat mensen die met grote contante bedragen rondlopen gecheckt worden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:25:39 #45
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463194
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:15 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat het terecht is dat de man is aangehouden, integendeel.
Maar als agenten een man aanhouden en tot hun stomme verbazing concluderen dat hij 25k bij zich draagt en zegt dat hij dat op 'de markt' heeft verdient...Zou ik ongeacht de man in kwestie een Nederlander of marokkaan is, grote twijfels hebben bij deze man.
...
Helaas hebben, ook agenten, te maken met vooroordelen. Dit is menselijk(!!).
Vooroordelen ontkracht je alleen als je het tegendeel bewijst.
Wellicht dat de zoon van deze succesvolle minder last zal krijgen van negatieve vooroordelen.
Het is dat een Marokkaan veel vaker wordt lastiggevallen op straat door politie. Onschuldig of niet, omdat ze aan een profiel voldoen. Hoe denk je dat die mensen zich voelen, omdat ze worden aangepakt op grond van afkomst en daarna denigrerend worden behandeld op het bureau. Dit werkt averechts en zal echt niet helpen in het oplossen van problemen met de criminelen. Veel mensen zullen op een gegeven moment niks om hebben met agenten. Dat bewerkstellig je alleen op deze manier. Mijn vertrouwen is gedaald na dit bericht. Dat kan ik je garanderen.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:27:16 #46
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463198
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En Marokkanen voelen zich altijd heel weer ergens onheus bejegend om :')
Jankvolk :')
Is het niet dit is het wel weer wat anders.
Je weet niks van Marokkanen, meid. Gewoon de Telegraaf lezen over de schorriemorrie en 32 miljoen man een jankvolk noemen. Goed bezig. Ga nu je ogen droog maken en val mij niet lastig met one-liners.
pi_121463202
Van mij mag de politie vaker optreden tegen Marokkanen. Er loopt nog veel teveel tuig rond.
  zaterdag 12 januari 2013 @ 08:28:33 #48
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_121463206
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:27 schreef Nielsch het volgende:
Van mij mag de politie vaker optreden tegen Marokkanen. Er loopt nog veel teveel tuig rond.
Als ze alle Marokkanen op een dusdanige manier gaan aanpakken en geen onderscheid, dan zullen de overtuigingen van veel Marokkanen ook gaan veranderen. Simpel as it is. Iets met bal en kaatsen.
pi_121463210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is dat een Marokkaan veel vaker wordt lastiggevallen op straat door politie. Onschuldig of niet, omdat ze aan een profiel voldoen. Hoe denk je dat die mensen zich voelen, omdat ze worden aangepakt op grond van afkomst en daarna denigrerend worden behandeld op het bureau. Dit werkt averechts en zal echt niet helpen in het oplossen van problemen met de criminelen. Veel mensen zullen op een gegeven moment niks om hebben met agenten. Dat bewerkstellig je alleen op deze manier. Mijn vertrouwen is gedaald na dit bericht. Dat kan ik je garanderen.
Ja, maar in plaats van te klagen zou je ook kunnen bedenken hoe het stereotype beeld van 'de marokkaan', dat volgens jou niet klopt, kan worden bijgesteld.
pi_121463214
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 08:25 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het is dat een Marokkaan veel vaker wordt lastiggevallen op straat door politie. Onschuldig of niet, omdat ze aan een profiel voldoen.
Terecht, Marokkaanse mannen zijn ook een stuk vaker crimineel dan pak 'em beet Nederlandse meisjes van 4. Dan kun je iedereen wel gaan controleren omdat jij iets tegen het gebruik van risicoprofielen hebt, maar heel efficiënt is dat niet hè.

Nu hadden ze toevallig een onschuldig iemand en die is nu weer gewoon vrij. Het kan niet altijd raak zijn. Een 100% score is onmogelijk. Besef dat ook eens even en get over it.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 08:31:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')