Doe normaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu overschat jij jezelf met je slappe armpies
Dat dit soort mensen ons volk vertegenwoordigen op het hoogste toneel, in en intriest. Waarom worden er geen minimum intelligentietests gedaan?quote:
Ben je allochtoon? Dan heb je niet het recht om van 'ons volk' te sprekenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat dit soort mensen ons volk vertegenwoordigen op het hoogste toneel, in en intriest. Waarom worden er geen minimum intelligentietests gedaan?
Wat gebeurt er als twee trollen toevallig op elkaar ingaan? Kan dat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ingaan op die trolIk had jullie toch iets hoger ingeschat.
Ik ben een blonde Hollander met azuurblauwe ogen man! Ik smeer elke dag boterhammen met jonge kaas en jam erop en ik heb het EK schaatsen gekeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je allochtoon? Dan heb je niet het recht om van 'ons volk' te spreken
Dan implodeert het universum.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als twee trollen toevallig op elkaar ingaan? Kan dat?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:11 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik ben een blonde Hollander met azuurblauwe ogen man! Ik smeer elke dag boterhammen met jonge kaas en jam erop en ik heb het EK schaatsen gekeken.
hahaha weetje dat wij op nederlandse meisjes als jij neerkijken? jij bent voor ons minderwaardig ga in de keuken staan wat doe jij achter je pc ga werken ga schoonmaken wegwezenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je allochtoon? Dan heb je niet het recht om van 'ons volk' te spreken
ga komen naar een meeting bang figuur gaan we zien wie sterker is met praten elke autist kan neerzetten wat jij doet, maar als ik jou tegenkom ik zweer dat je niet jarig bent supergirl hahahaha dan is er opeens 1 iemand uit zierikzee die niet meer daar kom hahahahquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga komen naar een meeting bang figuur gaan we zien wie sterker is met praten elke autist kan neerzetten wat jij doet, maar als ik jou tegenkom ik zweer dat je niet jarig bent supergirl hahahaha dan is er opeens 1 iemand uit zierikzee die niet meer daar kom hahahah
deze manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ga komen naar een meeting bang figuur gaan we zien wie sterker is met praten elke autist kan neerzetten wat jij doet, maar als ik jou tegenkom ik zweer dat je niet jarig bent supergirl hahahaha dan is er opeens 1 iemand uit zierikzee die niet meer daar kom hahahah
In de trein durf je niet eens iets te zeggen als je ergens last van heb en hier de allergrootste bek, waarom? omdat je hier anoniem kan reageren en je in het echte leven een mietje bent die niks voorstelt, en hier doe je alsof je stoer bentquote:
Stoer proberen te doen met een filmpjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In de trein durf je niet eens iets te zeggen als je ergens last van heb en hier de allergrootste bek, waarom? omdat je hier anoniem kan reageren en je in het echte leven een mietje bent die niks voorstelt, en hier doe je alsof je stoer bentje bent niks, dat is een ding wat zeker is, ik weet zeker dat je niet eens ooit meer buiten zou durven komen als ik Shalimar en Anti-feminist weten waar je woont.
van de zomer heeft me beste mattie clip opgenomen hier in me wijk
check vanaf 1:30 je weet niet half wat voor mensen je nu probeert de provoceren meisje
deze manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In de trein durf je niet eens iets te zeggen als je ergens last van heb en hier de allergrootste bek, waarom? omdat je hier anoniem kan reageren en je in het echte leven een mietje bent die niks voorstelt, en hier doe je alsof je stoer bentje bent niks, dat is een ding wat zeker is, ik weet zeker dat je niet eens ooit meer buiten zou durven komen als ik Shalimar en Anti-feminist weten waar je woont.
check vanaf 1:30 je weet niet half wat voor mensen je nu probeert de provoceren meisje
Wat een tokkie die de Mos, wel terechte opmerking overigens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.
Geef die boys een abbo op de zonnebank man.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Culturele armoede die muziek. En volgens mij staan turken erom bekend het goed te doen in groepjes maar angsthazen als je ze apart neemt. En altijd dreigen met die neven en nichten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |