Betekendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:15 schreef klabbakus het volgende:
vrouwen die op macht uitzijn zijn altijd een beetje eng
(betekend niet dat ze niet lekker kunnen zijn)
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:59 schreef Kameraadje het volgende:
Dat biggetje van de VVD dat onzer Defensie aanstuurt.
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:59 schreef Kameraadje het volgende:
Dat biggetje van de VVD dat onzer Defensie aanstuurt.
Ik krijg zin in varkenslapjes van die fotoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!
[ afbeelding ]
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik krijg zin in varkenslapjes van die foto
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!
[ afbeelding ]
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Kinderen baren!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat veel mannen onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat veel mannen onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
vrouwen die carrière willen maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Niet voor je eigen carrière gaan
Toch denk ik niet dat het erg zou zijn als de vrouwen een beetje gas terug nemen.quote:Vrouwentaken met uitsterven bedreigd
raditionele vrouwelijke taken raken bedreigd nu steeds minder jongedames een hemd kunnen strijken, een kip in de oven bereiden of een zoom aan een rok naaien.
Kant-en-klaar
De nieuwste generatie vrouwen weet niet hoe de taken uit te voeren die hun moeders en grootmoeders dagelijks verrichten, dat blijkt uit een recent Australisch onderzoek. Slechts 51 procent van de vrouwen jonger dan 30 jaar kan een gebraad in de oven bereiden in vergelijking met 82 procent van hun moeders. Slechts 23 procent van hen kan een plant uit een stek laten groeien, 78 procent van de oudere dames heeft hier geen problemen mee.
Sociaal onderzoeker Mark McCrindle: "Vrouwen van vandaag hebben het drukker, moeten meer verschillende taken combineren en proberen daarom tijd te besparen door minder dingen zelf te doen. "Ze zijn ook zelfstandiger qua geld, ze kunnen het zich dus veroorloven om een kant-en-klare maaltijd te kopen. We leven in een wegwerpcultuur, dus eerder dan iets te herstellen, kopen we gewoon iets nieuw, ook al is het slechts een kwestie van een knop aannaaien of een gat stoppen."
Man versus vrouw
Deze resultaten ondersteunen een andere recente studie waaruit blijkt dat jonge Australiërs er zich beter bij voelen een luier te vervangen dan een autoband. Maar dames voeren wel steeds vaker typische mannelijke taakjes uit, 70 procent van hen zet de vuilbakken buiten, 77 procent maait het gras en 70 procent wast de auto.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |