quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat die mannen ook nog eens zwaar onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
Deze user.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Xenzo het volgende:
@ Wenfer2,
Sowieso moeten vrouwen gas terug nemen. Helaas heb ik het niet voor het zeggen, maar anders zou het voor vrouwen bij wet verboden worden om auto te rijden en andere dingen te doen die wij mannen alleen horen te doen.
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Letterlijk `fuckin vet`!![]()
Vrouwen in de politiek
Fuckin A.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Vrouwen en politiek, geen goede combinatie. Veel te emotioneel ervoor.
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!quote:
Inderdaad. Hij zat vroeger ook op Fok! zelfs, om zijn helder licht temidden van oeverloze bagger als '450' en 'friet/patat' te laten schijnen. Wat een inzicht had die manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Vrouwen en politiek, geen goede combinatie. Veel te emotioneel ervoor.
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.
Nee bah, die feministenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Nog liever geen van beiden. CDA weer 40 zetels, dan is de machtsbalans weer hersteld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Toekomstige 50-jarige alleenstaande gespot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Niet voor je eigen carrière gaan
Ik vermoed dat het iets met de naam "kamer" te maken heeft dat ze denken dat ze er soms moeten verschijnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap sowieso vrouwen in de tweede kamer niet, ik zie daar geen keukens of slaapkamers.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Niet voor je eigen carrière gaan
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |