Fuckin A.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Vrouwen en politiek, geen goede combinatie. Veel te emotioneel ervoor.
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!quote:
Inderdaad. Hij zat vroeger ook op Fok! zelfs, om zijn helder licht temidden van oeverloze bagger als '450' en 'friet/patat' te laten schijnen. Wat een inzicht had die manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.
Nee bah, die feministenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Nog liever geen van beiden. CDA weer 40 zetels, dan is de machtsbalans weer hersteld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Toekomstige 50-jarige alleenstaande gespot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Niet voor je eigen carrière gaan
Ik vermoed dat het iets met de naam "kamer" te maken heeft dat ze denken dat ze er soms moeten verschijnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap sowieso vrouwen in de tweede kamer niet, ik zie daar geen keukens of slaapkamers.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
quote:
Reken maar dat ze na afloop zat te janken in haar kamertje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die blijft zo pijnlijk.quote:
Was wel het idee van een man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was wel het idee van een man.Naar Tofik Dibi dient nader onderzoek gedaan te worden om er achter te komen wat het nu precies is. Even een premature voorspelling; het zou me niet verbazen als een derde geslacht naast de twee bestaande (hermafrodieten en dergelijke even uitgezonderd) blijkt te bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Volledig politiek correcte opmerking van jequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar Tofik Dibi dient nader onderzoek gedaan te worden om er achter te komen wat het nu precies is. Even een premature voorspelling; het zou me niet verbazen als een derde geslacht naast de twee bestaande (hermafrodieten en dergelijke even uitgezonderd) blijkt te bestaan.
pvv tokkie bah hoop dat ze ergens in "limbabwe" dood gevonden word.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
Bemoei jij er is niet mee.Dat je studeert aan de universiteit Leiden wilt niet zeggen dat je mag posten.Het enige recht dat vrouwen hebben is het zwijgrecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Feministen mogen echt weg uit Nederland bah wat een kutvolkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |