Betekendquote:Op zaterdag 12 januari 2013 07:15 schreef klabbakus het volgende:
vrouwen die op macht uitzijn zijn altijd een beetje eng
(betekend niet dat ze niet lekker kunnen zijn)
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:59 schreef Kameraadje het volgende:
Dat biggetje van de VVD dat onzer Defensie aanstuurt.
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 05:59 schreef Kameraadje het volgende:
Dat biggetje van de VVD dat onzer Defensie aanstuurt.
Ik krijg zin in varkenslapjes van die fotoquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!
[ afbeelding ]
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik krijg zin in varkenslapjes van die foto
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:35 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Idd! Hans van Baalen had die post moeten bekleden!!!
[ afbeelding ]
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Kinderen baren!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat veel mannen onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat veel mannen onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
vrouwen die carrière willen maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Niet voor je eigen carrière gaan
Toch denk ik niet dat het erg zou zijn als de vrouwen een beetje gas terug nemen.quote:Vrouwentaken met uitsterven bedreigd
raditionele vrouwelijke taken raken bedreigd nu steeds minder jongedames een hemd kunnen strijken, een kip in de oven bereiden of een zoom aan een rok naaien.
Kant-en-klaar
De nieuwste generatie vrouwen weet niet hoe de taken uit te voeren die hun moeders en grootmoeders dagelijks verrichten, dat blijkt uit een recent Australisch onderzoek. Slechts 51 procent van de vrouwen jonger dan 30 jaar kan een gebraad in de oven bereiden in vergelijking met 82 procent van hun moeders. Slechts 23 procent van hen kan een plant uit een stek laten groeien, 78 procent van de oudere dames heeft hier geen problemen mee.
Sociaal onderzoeker Mark McCrindle: "Vrouwen van vandaag hebben het drukker, moeten meer verschillende taken combineren en proberen daarom tijd te besparen door minder dingen zelf te doen. "Ze zijn ook zelfstandiger qua geld, ze kunnen het zich dus veroorloven om een kant-en-klare maaltijd te kopen. We leven in een wegwerpcultuur, dus eerder dan iets te herstellen, kopen we gewoon iets nieuw, ook al is het slechts een kwestie van een knop aannaaien of een gat stoppen."
Man versus vrouw
Deze resultaten ondersteunen een andere recente studie waaruit blijkt dat jonge Australiërs er zich beter bij voelen een luier te vervangen dan een autoband. Maar dames voeren wel steeds vaker typische mannelijke taakjes uit, 70 procent van hen zet de vuilbakken buiten, 77 procent maait het gras en 70 procent wast de auto.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Xenzo het volgende:
Klachten over vrouwen is sowieso altijd terecht. Die wezens zijn alleen geschikt voor typische vrouwen-zaken zoals huishouden, koken, kwakjes van mannen ontvangen en kinderen baren. Meer moeten we met z'n allen niet willen, dankzij die wezens kunnen de meeste mannen niet eens zichzelf zijn. De meeste "mannen" zijn sowieso geen echte mannen, ze houden rekening met vrouwen en nog erger is nog wel dat die mannen ook nog eens zwaar onder de plak zitten dankzij het gemanipuleer van vrouwen. Zoals het vroeger was, was het wat mij betreft prima: toen hadden vrouwen helemaal niks in te brengen. Vrouwen zijn zowel fysiek als geestelijk niet gelijk aan mannen, wij mannen hoeven vrouwen in mijn ogen ook niet als een "gelijkwaardig" persoon te beschouwen of te behandelen.
Deze user.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Xenzo het volgende:
@ Wenfer2,
Sowieso moeten vrouwen gas terug nemen. Helaas heb ik het niet voor het zeggen, maar anders zou het voor vrouwen bij wet verboden worden om auto te rijden en andere dingen te doen die wij mannen alleen horen te doen.
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Letterlijk `fuckin vet`!![]()
Vrouwen in de politiek
Fuckin A.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Vrouwen en politiek, geen goede combinatie. Veel te emotioneel ervoor.
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!quote:
Inderdaad. Hij zat vroeger ook op Fok! zelfs, om zijn helder licht temidden van oeverloze bagger als '450' en 'friet/patat' te laten schijnen. Wat een inzicht had die manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat een koning. Daar heeft ons vaderland tenminste wat aan!
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kop die ze trekt ook... Op de basisschool zouden we dan om haar geen gaan staan en met zn allen 'huilen! huilen!' roepen
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Basisschooltaferelen in de politiek, dat moeten we willen inderdaad.
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als het nodig is om die halfzachte hippies van GroenLinks weg te krijgen is alles toegestaan.
Nee bah, die feministenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Nog liever geen van beiden. CDA weer 40 zetels, dan is de machtsbalans weer hersteld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Liever 10 halfzachte GroenLinkshippies dan 1 PVV-schreeuwerd als je het mij vraagt.
Toekomstige 50-jarige alleenstaande gespot.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Ik vermoed dat het iets met de naam "kamer" te maken heeft dat ze denken dat ze er soms moeten verschijnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap sowieso vrouwen in de tweede kamer niet, ik zie daar geen keukens of slaapkamers.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
quote:
Reken maar dat ze na afloop zat te janken in haar kamertje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die blijft zo pijnlijk.quote:
Was wel het idee van een man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Was wel het idee van een man.Naar Tofik Dibi dient nader onderzoek gedaan te worden om er achter te komen wat het nu precies is. Even een premature voorspelling; het zou me niet verbazen als een derde geslacht naast de twee bestaande (hermafrodieten en dergelijke even uitgezonderd) blijkt te bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Volledig politiek correcte opmerking van jequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar Tofik Dibi dient nader onderzoek gedaan te worden om er achter te komen wat het nu precies is. Even een premature voorspelling; het zou me niet verbazen als een derde geslacht naast de twee bestaande (hermafrodieten en dergelijke even uitgezonderd) blijkt te bestaan.
pvv tokkie bah hoop dat ze ergens in "limbabwe" dood gevonden word.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt de verkeerde baan genomen als Sven Kramers.
Bemoei jij er is niet mee.Dat je studeert aan de universiteit Leiden wilt niet zeggen dat je mag posten.Het enige recht dat vrouwen hebben is het zwijgrecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:52 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Kinderen baren!
Feministen mogen echt weg uit Nederland bah wat een kutvolkquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
pvv tokkie bah hoop dat ze ergens in "limbabwe" dood gevonden word.Nee, goede politicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Politiek in gaan is heel stressvol.Waar vrouwen vaker gevoeliger voor zijn itt mannen.Daarbij zijn het vaak enge machts geile vrouwen die altijd stiekem een man wilde zijn,maar het (helaas) niet zijn.Ik weet niet voor wie ze het doen of waarom ze zichzelf willen bewijzen, maar voor het geld kun je maar beter in het bedrijfsleven gaan.Daar moeten ze natuurlijk elke week effe onder de tafel gaan zitten om wat "dingen" te bespreken.Wat in het politiek niet zo is.Dat zou een reden kunnen zijn.Vaak proberen die "vrouwen" ook een (vet)rolmodel te zijn voor de kinderen.Maar kinderen geven geen ene neuk om politiek ,dus ik zou zeggen alle vrouwen achter het aanrecht en snel een beetje die hamburgers bakken zichzelf niet.quote:
hahahahahhah wat een baas deze manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er zijn altijd varkens in de Tweede Kamer geweest.
En wat wil je nou?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:47 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Politiek in gaan is heel stressvol.Waar vrouwen vaker gevoeliger voor zijn itt mannen.Daarbij zijn het vaak enge machts geile vrouwen die altijd stiekem een man wilde zijn,maar het (helaas) niet zijn.Ik weet niet voor wie ze het doen of waarom ze zichzelf willen bewijzen, maar voor het geld kun je maar beter in het bedrijfsleven gaan.Daar moeten ze natuurlijk elke week effe onder de tafel gaan zitten om wat "dingen" te bespreken.Wat in het politiek niet zo is.Dat zou een reden kunnen zijn.Vaak proberen die "vrouwen" ook een (vet)rolmodel te zijn voor de kinderen.Maar kinderen geven geen ene neuk om politiek ,dus ik zou zeggen alle vrouwen achter het aanrecht en snel een beetje die hamburgers bakken zichzelf niet.
Ik wist dat je butt hurt was/bent maar dit.Wauw,gewoon wauw hoe dom en hypocriet je bent.Shit zeg.Jezelf "datismijnmening." noemen ,maar zodra een mening controversieel is.Het afketsen als "troll".Of je weet niet wat trolllen betekend, of je bent dom en ik denk eerder allebei.Trollen is die pm die ik naar jou stuurde heb je dat begrepen?Of is het nog te moeilijk voor je kontedraaier?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat wil je nou?ik ga niet eens in discussie met jou. Je bent waarschijnlijk dik, lelijk en dom en jaloers op mensen/vrouwen die wel iets bereiken in hun leven.
Verder happy trolling bye
Iemand met de naam anti-feminist is overduidelijk aan het trollen en zeker op een onderwerp als deze. En misschien moet jij trollen nog een keer opzoeken wat die PM was in ieder geval geen trollen dat was gewoon domquote:Op zondag 13 januari 2013 01:04 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik wist dat je butt hurt was/bent maar dit.Wauw,gewoon wauw hoe dom en hypocriet je bent.Shit zeg.Jezelf "datismijnmening." noemen ,maar zodra een mening controversieel is.Het afketsen als "troll".Of je weet niet wat trolllen betekend, of je bent dom en ik denk eerder allebei.Trollen is die pm die ik naar jou stuurde heb je dat begrepen?Of is het nog te moeilijk voor je kontedraaier?
Effe inhoudelijk. Waarom zou ik jaloers moeten zijn op mensen in de Politiek?Wanneer ik straks mijn bed induik zitten ze nog te werken aan achterstallig werk.Nee,dank je voor geen goud.Dat ik dat kut werk doe.Ik ben overigens totaal niet dik,lelijk of dom, dat jij dat bent kan ik helaas niets aandoen.En als vrouwen voor jou een (vet)rolmodel zijn ,dan ga je toch het politiek in.Met een beetje kontlikken kom je er wel.Tenslotte je bent een schoothondje voor de feministen/manwijven in de politiek, dat terwijl jij jezelf "datismijnmening" noemtWat je eigenlijk zou moeten heten is mijnmeningisdemeningvandefeministen.Binnen niet al te lange tijd zal ik je wel op tv zien als partijkamerlid van groenlinks/pvdd.Veel succes nog
![]()
Als je met mijn mening niet mee eens bent dan reageer je toch niet niemand dwingt jou om te quoten.
Tenslotte datismijnmening om in jouw termen te blijven
Was dr een paar jaar terug niet een vrouwelijke staatssecretaris die gedurende haar bestuurperiode wel tweemaal zwanger was?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:31 schreef Catch22- het volgende:
van die vrouwen die carriere willen maken en dan drie dagen gaan werken, om de twee jaar een kind krijgen, niet tegen stress kunnen en dan gaan janken als de fulltime werkende collega wél promotie krijgt
quote:Op zondag 13 januari 2013 01:04 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik wist dat je butt hurt was/bent maar dit.Wauw,gewoon wauw hoe dom en hypocriet je bent.Shit zeg.Jezelf "datismijnmening." noemen ,maar zodra een mening controversieel is.Het afketsen als "troll".Of je weet niet wat trolllen betekend, of je bent dom en ik denk eerder allebei.Trollen is die pm die ik naar jou stuurde heb je dat begrepen?Of is het nog te moeilijk voor je kontedraaier?
Effe inhoudelijk. Waarom zou ik jaloers moeten zijn op mensen in de Politiek?Wanneer ik straks mijn bed induik zitten ze nog te werken aan achterstallig werk.Nee,dank je voor geen goud.Dat ik dat kut werk doe.Ik ben overigens totaal niet dik,lelijk of dom, dat jij dat bent kan ik helaas niets aandoen.En als vrouwen voor jou een (vet)rolmodel zijn ,dan ga je toch het politiek in.Met een beetje kontlikken kom je er wel.Tenslotte je bent een schoothondje voor de feministen/manwijven in de politiek, dat terwijl jij jezelf "datismijnmening" noemtWat je eigenlijk zou moeten heten is mijnmeningisdemeningvandefeministen.Binnen niet al te lange tijd zal ik je wel op tv zien als partijkamerlid van groenlinks/pvdd.Veel succes nog
![]()
Als je met mijn mening niet mee eens bent dan reageer je toch niet niemand dwingt jou om te quoten.
Tenslotte datismijnmening om in jouw termen te blijven
Ik ben serieus Anti feminist,waarom zou ik trollen vrouwen zijn minderwaardigquote:Op zondag 13 januari 2013 11:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iemand met de naam anti-feminist is overduidelijk aan het trollen en zeker op een onderwerp als deze. En misschien moet jij trollen nog een keer opzoeken wat die PM was in ieder geval geen trollen dat was gewoon dom![]()
Ga is heel rap de keuken in keukenslaafje van me.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |