Je kijkt te veel RTL boulevard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:53 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je inkomen sterk geliëerd is aan de mate van publiciteit die je haalt, bekende strafpleiters zijn normaal ook veel verdienende strafpleiters.
Goed, dat is een geruststelling, want ik hou totaal niet van mediageilheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar veel verdienende strafpleiters hoeven niet per se bekende strafpleiters te zijn.
Zoals ome Bram die nu voor miljoenen in het krijt staat bij de fiscus inderdaad. Het lijkt allemaal leuk die publiciteit, maar het mes snijdt aan twee kanten. Daarnaast komen er ook figuren op je af die je niet in je omgeving moet willen hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:53 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je inkomen sterk geliëerd is aan de mate van publiciteit die je haalt, bekende strafpleiters zijn normaal ook veel verdienende strafpleiters.
Oh, zo ken ik er dan ook nog wel een paar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ert_belasting__.html
Inkomen staat wel gelijk aan succes, (tot in een bepaalde mate), als je dat ontkent lieg je tegen jezelf en ben je te laf om mee te doen in de onvermijdelijke rat racequote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je kijkt te veel RTL boulevard.
En inkomen staat niet gelijk aan succesvol.
Leon de Winter kan zijn energie naar mijn mening beter richten op eindelijk eens een goed boek schrijven.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, zo ken ik er dan ook nog wel een paar.
Niet dat ik met mijn schamele loon uberhaupt belasting betaal...
Ik ben inderdaad te laf om mee te doen in de ratrace.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:57 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Inkomen staat wel gelijk aan succes, (tot in een bepaalde mate), als je dat ontkent lieg je tegen jezelf en ben je te laf om mee te doen in de onvermijdelijke rat race
Volgens mij heb ik iets van hem moeten lezen voor m'n boekenlijst.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leon de Winter kan zijn energie naar mijn mening beter richten op eindelijk eens een goed boek schrijven.
Het recht op terugkeer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets van hem moeten lezen voor m'n boekenlijst.
Iets met israel ofzo
Je literatuurlijst kies je toch zelf?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets van hem moeten lezen voor m'n boekenlijst.
Iets met israel ofzo
Mwah mocht volgens mij wel, maar zij had van die 'handige opdrachten' bij sommige boeken die we gratis konden krijgen bij het tekstboek van het literatuurvak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je literatuurlijst kies je toch zelf?
Hij schrijft eigenlijk vrij toegankelijke en makkelijk leesbare boeken maar ik vind het op kwalitatief en esthetisch vlak vaak van een niet al te hoog niveau.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat ja... Was niet doorheen te komen.
Ik denk dat je beter zelf je lijst kunst samenstellen. Anders loop je de kans alleen maar boeken te lezen waar je geen zak aan vindt. En dan is lezen niet leuk meer.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah mocht volgens mij wel, maar zij had van die 'handige opdrachten' bij sommige boeken die we gratis konden krijgen bij het tekstboek van het literatuurvak.
Had er misschien ook wel mee te maken dat het verplicht was en er tijdsdruk op zat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hij schrijft eigenlijk vrij toegankelijke en makkelijk leesbare boeken maar ik vind het op kwalitatief en esthetisch vlak vaak van een niet al te hoog niveau.
?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hij schrijft eigenlijk vrij toegankelijke en makkelijk leesbare boeken maar ik vind het op kwalitatief en esthetisch vlak vaak van een niet al te hoog niveau.
Literatuurlijst was juist één van de leukste dingen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had er misschien ook wel mee te maken dat het verplicht was en er tijdsdruk op zat.
Sowieso literatuurlijst
Ondanks dat ik jou mag hebben wij enorm verschillende opvattingen over legio zakenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Literatuurlijst was juist één van de leukste dingen!
Dat klopt wel denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ondanks dat ik jou mag hebben wij enorm verschillende opvattingen over legio zaken
Jij vond presentaties/betogen zeker ook leuk?quote:
In het begin ook niet zo maar later zeker wel ja.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij vond presentaties/betogen zeker ook leuk?
Wat had ik daar ook een hekel aan zegEn al helemaal in Engels/Duits
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef Paxcon het volgende:
4,80 betaald voor zo'n Joho ding: vergeten ze gewoon een nietje waardoor hem niet lekker kan dubbelvouwen zonder het gevoel te hebben dat hij uit elkaar valt
Nee kan niet... Is zon A3 ofzo. En als je vanaf de buitenkant niet kan hij niet meer goed open.quote:
Het is vooral dat ik door al mn wekkers heen ben geslapen.. Dus blijkbaar moest ik inhalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moest je veel slaap inhalen?Of had je gewoon geen zin.
Hoeveel zet je er?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik door al mn wekkers heen ben geslapen.. Dus blijkbaar moest ik inhalen.
Damn iets van voor de zekerheid maar een extra ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Had er 5 staan, 2 om 0800 en 3 om 1030
Nou ja, ik had afgesproken met een vriend te gaan ontbijten bij de Hema. Maar had hem vannacht al maar geappt dat hij niet hoefde te wachten want wss ging ik me verslapen. Dus omdat ik daar al vanuit ging en ik dus niet zo laat wakker wilde worden als nu had ik voor de zekerheid nog maar een paar wekkers wat later gezet. Het mocht niet baten helaasch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn iets van voor de zekerheid maar een extra ofzo?
Moest je ergens zijn eigenlijk dan ofniet?
Novieten moeten nog orde en discipline ontwikkelen hè.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nou ja, ik had afgesproken met een vriend te gaan ontbijten bij de Hema. Maar had hem vannacht al maar geappt dat hij niet hoefde te wachten want wss ging ik me verslapen. Dus omdat ik daar al vanuit ging en ik dus niet zo laat wakker wilde worden als nu had ik voor de zekerheid nog maar een paar wekkers wat later gezet. Het mocht niet baten helaasch.
Ja, dat blijkt maar weer! Wanneer was dat? Sowieso echt lastig hoe verslaafd ik ben aan social media. Hoor net dat de UB vol is, dus ik blijf lekker thuis dan maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Novieten moeten nog orde en discipline ontwikkelen hè.
Laatst zo irritant trouwens toen Whatsapp er gewoon uit lag.
Wanhoop niet want daar zijn wij voor hè?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:19 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar weer! Wanneer was dat? Sowieso echt lastig hoe verslaafd ik ben aan social media. Hoor net dat de UB vol is, dus ik blijf lekker thuis dan maar.
Wat is SoMe? Klopt, echt heel frustrerend. Soms heb je ook dat alleen jouw whatsapp zuur doet, dat ie geen verbinding maakt, dat is ook heel frustrerend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wanhoop niet want daar zijn wij voor hè?
Week geleden ofzo? Weet het niet eens meer preciesmaar toen was het irritant want geen berichten kunnen ontvangen etc.
SoMe is ook gewoon handig/leuk enzo.
Ik ook, lekker Ludovico Einaudi erbij en knallen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Actaeon het volgende:
Zo nog maar even een paar uurtjes aan tentamenvoorbereiding besteden.
Social Media.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat is SoMe? Klopt, echt heel frustrerend. Soms heb je ook dat alleen jouw whatsapp zuur doet, dat ie geen verbinding maakt, dat is ook heel frustrerend.
Haha ja klopt! Dat is altijd wel grappig. Oh, is dat een gangbare afkorting?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Social Media.
Dat is ook heel erg inderdaad!of dat er dan staat dat mensen het gesprek voor het laatst 3weken geleden gezien hebben terwijl je met ze aan het whasappen bent
![]()
Maar voor de rest niets dan lof voor Whatsapp. Fantastisch programma.
Ik ga voor Purcell denk ik. Heerlijk om bij te studeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook, lekker Ludovico Einaudi erbij en knallen!
Jij ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ga voor Purcell denk ik. Heerlijk om bij te studeren.
Succes alvast
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik zit in een netwerkclubje en daar waren we een tijdje geleden bezig met Social Media en toen werd dat overal afgekort naar SoMe en dat vond ik wel handig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja klopt! Dat is altijd wel grappig. Oh, is dat een gangbare afkorting?
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik zit in een netwerkclubje en daar waren we een tijdje geleden bezig met Social Media en toen werd dat overal afgekort naar SoMe en dat vond ik wel handig.
Wel doen. Black tie = black tie en niet iets anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..
Een black tie pak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..
Gala is in rok he? Anders is het gewoon een borrel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |