Het is vooral dat ik door al mn wekkers heen ben geslapen.. Dus blijkbaar moest ik inhalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moest je veel slaap inhalen?Of had je gewoon geen zin.
Hoeveel zet je er?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik door al mn wekkers heen ben geslapen.. Dus blijkbaar moest ik inhalen.
Damn iets van voor de zekerheid maar een extra ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:10 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Had er 5 staan, 2 om 0800 en 3 om 1030
Nou ja, ik had afgesproken met een vriend te gaan ontbijten bij de Hema. Maar had hem vannacht al maar geappt dat hij niet hoefde te wachten want wss ging ik me verslapen. Dus omdat ik daar al vanuit ging en ik dus niet zo laat wakker wilde worden als nu had ik voor de zekerheid nog maar een paar wekkers wat later gezet. Het mocht niet baten helaasch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn iets van voor de zekerheid maar een extra ofzo?
Moest je ergens zijn eigenlijk dan ofniet?
Novieten moeten nog orde en discipline ontwikkelen hè.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nou ja, ik had afgesproken met een vriend te gaan ontbijten bij de Hema. Maar had hem vannacht al maar geappt dat hij niet hoefde te wachten want wss ging ik me verslapen. Dus omdat ik daar al vanuit ging en ik dus niet zo laat wakker wilde worden als nu had ik voor de zekerheid nog maar een paar wekkers wat later gezet. Het mocht niet baten helaasch.
Ja, dat blijkt maar weer! Wanneer was dat? Sowieso echt lastig hoe verslaafd ik ben aan social media. Hoor net dat de UB vol is, dus ik blijf lekker thuis dan maar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Novieten moeten nog orde en discipline ontwikkelen hè.
Laatst zo irritant trouwens toen Whatsapp er gewoon uit lag.
Wanhoop niet want daar zijn wij voor hè?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:19 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt maar weer! Wanneer was dat? Sowieso echt lastig hoe verslaafd ik ben aan social media. Hoor net dat de UB vol is, dus ik blijf lekker thuis dan maar.
Wat is SoMe? Klopt, echt heel frustrerend. Soms heb je ook dat alleen jouw whatsapp zuur doet, dat ie geen verbinding maakt, dat is ook heel frustrerend.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wanhoop niet want daar zijn wij voor hè?
Week geleden ofzo? Weet het niet eens meer preciesmaar toen was het irritant want geen berichten kunnen ontvangen etc.
SoMe is ook gewoon handig/leuk enzo.
Ik ook, lekker Ludovico Einaudi erbij en knallen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Actaeon het volgende:
Zo nog maar even een paar uurtjes aan tentamenvoorbereiding besteden.
Social Media.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat is SoMe? Klopt, echt heel frustrerend. Soms heb je ook dat alleen jouw whatsapp zuur doet, dat ie geen verbinding maakt, dat is ook heel frustrerend.
Haha ja klopt! Dat is altijd wel grappig. Oh, is dat een gangbare afkorting?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Social Media.
Dat is ook heel erg inderdaad!of dat er dan staat dat mensen het gesprek voor het laatst 3weken geleden gezien hebben terwijl je met ze aan het whasappen bent
![]()
Maar voor de rest niets dan lof voor Whatsapp. Fantastisch programma.
Ik ga voor Purcell denk ik. Heerlijk om bij te studeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:34 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik ook, lekker Ludovico Einaudi erbij en knallen!
Jij ook!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ga voor Purcell denk ik. Heerlijk om bij te studeren.
Succes alvast
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik zit in een netwerkclubje en daar waren we een tijdje geleden bezig met Social Media en toen werd dat overal afgekort naar SoMe en dat vond ik wel handig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha ja klopt! Dat is altijd wel grappig. Oh, is dat een gangbare afkorting?
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Maar ik zit in een netwerkclubje en daar waren we een tijdje geleden bezig met Social Media en toen werd dat overal afgekort naar SoMe en dat vond ik wel handig.
Wel doen. Black tie = black tie en niet iets anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..
Een black tie pak.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Iedere keer dat hele woord schrijven is ook zoiets.. Binnenkort een black tie gala maar ik ga echt niet helemaal zo´n black tie pak aanschaffen..
Gala is in rok he? Anders is het gewoon een borrel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:41 schreef Letstalk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |