Gelukkig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
YOOOLLLLOOOOOmaar ja als je een echte man ben doe je dat.
[..]
snap ik haha.
Trijntjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef eriksd het volgende:
Somebody else's lover is ook wel een oke nummer.
Erik is verkapt jaloers.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef eriksd het volgende:
Somebody else's lover is ook wel een oke vrouwmensch.
Het is wat rommelig momenteel.quote:
Vertel. Ik hoor nooit wat van jouw liefdeslevenquote:
Haha, ik ben daar altijd erg gesloten over behalve mbt de personen die het direct aangaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vertel. Ik hoor nooit wat van jouw liefdeslevenDisclaimer: als je daar helemaal geen behoefte of zin in/aan hebt gewoon zeggen, ik zal me niet beledigd voelen
Dat is geen autistisch defect, dat is gewoon iets meer terughoudend. En als dat met mijn vriendin niet vrij nutteloos zou zijn geweest was ik dat ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha, ik ben daar altijd erg gesloten over behalve mbt de personen die het direct aangaatSoort autistisch defect van me.
En dat uiteraard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:32 schreef Ties02 het volgende:
Mannen praten daar sowieso minder over dan vrouwen
Wat vertel jij eigenlijk als mensen vragen "hoe hebben jullie elkaar ontmoet"?quote:
Vrienden van haar: uitgaan in Den Haag. Vrienden van mij: uitgaan in Amsterdam. Maar een enkeling weet van FOK!.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vertel jij eigenlijk als mensen vragen "hoe hebben jullie elkaar ontmoet"?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrienden van haar: uitgaan in Den Haag. Vrienden van mij: uitgaan in Amsterdam. Maar een enkeling weet van FOK!.
Bovendien is het fucking lame om iemand via internet te ontmoeten. Als ik het van iemand anders hoor facepalm ik nog steeds van binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel zo handig. Voorkomt gare vragen.
Hahaha.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bovendien is het fucking lame om iemand via internet te ontmoeten. Als ik het van iemand anders hoor facepalm ik nog steeds van binnen.
Ja, dat is ook weer waar. Maar niet iedereen is zo filosofisch en zeker niet op een eerste indruk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hahaha.
Mja, aan de andere kant: van iemand houden is van iemand houden toch? En hoe je die persoon ontmoet boeit niet zoveel. Je leeft maar één keer
Jullie hebben alweer een jaar ofzo? Dus dan zit het wel goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar. Maar niet iedereen is zo filosofisch en zeker niet op een eerste indruk.
Iets meer dan een jaar. En precies! Hoewel, natuurlijk, iedereen die eenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jullie hebben alweer een jaar ofzo? Dus dan zit het wel goed.
Maargoed, snap je wel hoor. Om deblikken te voorkomen enzo.
Hoppa! Welke fokker is het eigenlijk (jaja, lui)?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iets meer dan een jaar. En precies! Hoewel, natuurlijk, iedereen die een-blik kan trekken hier zelf ook komt.
![]()
Crack. Nu weten we ten minste zeker dat ze hier ook komt lezen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoppa! Welke fokker is het eigenlijk (jaja, lui)?
Ik herkende laatst een fokker uit een fobo op straat
Leuke chick, doe je goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack. Nu weten we ten minste zeker dat ze hier ook komt lezen.
Echt? Wie?
Oh, classified information hier.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuke chick, doe je goed
Jaaaaaaa.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, classified information hier.Ik weet lekker waar Danny woont
Hallo.quote:
Hier ligt het IQ dan ook het hoogst van fok!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me hier trouwens meteen instant dom. Fijn
Ook alleen maar omdat er geen vmbo-variant van rechten bestaat..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hier ligt het IQ dan ook het hoogst van fok!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat er geen vmbov-ariant van rechten bestaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |