Och speedcore, we kennen elkaar een beetje na al die jaren, en ik heb serieus met een volle strot en dikke ogen dit topic bekeken, maar R&P / Gewaagde stelling over verdriet.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:59 schreef speedcore het volgende:
[..]
als dit na een uur nadenken je inleiding is kan je beter niks meer zeggen
ik zal em eens doorlezen. Maar dit topic lijkt me niet echt het juiste topic om daar een discussie over te beginnen.quote:
fatima zit er in...quote:Op zondag 20 januari 2013 04:28 schreef speedcore het volgende:
[..]
ik zal em eens doorlezen. Maar dit topic lijkt me niet echt het juiste topic om daar een discussie over te beginnen.
Ik denk er het mijne van (van static's stelling in dat topic), maar sluit me aan bij wat speedcore hier zegt.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:28 schreef speedcore het volgende:
ik zal em eens doorlezen. Maar dit topic lijkt me niet echt het juiste topic om daar een discussie over te beginnen.
Neej, het geeft je een (hindsight) blik in je eigen spiegel. Wie je bent wat je pretendeer wat je doet.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:25 schreef static het volgende:
[..]
Och speedcore, we kennen elkaar een beetje na al die jaren, en ik heb serieus met een volle strot en dikke ogen dit topic bekeken, maar R&P / Gewaagde stelling over verdriet.
daar ben je niet de enige in Gia!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Gia het volgende:
Nou, dan ben ik maar egoïstisch. Ik mis haar echt, en heb de hele week, regelmatig aan haar gedacht en er met anderen over gesproken. En dan heb ik haar niet eens echt ontmoet. Ik mocht haar graag, ook al waren we het vaak oneens.
Nog steeds is ze elke dag wel even in mijn gedachten. Zeker na onze laatste intensieve PM-periode. Ik vind het nog steeds onwezenlijk dat ze gewoon opeens er niet meer is.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Gia het volgende:
Nou, dan ben ik maar egoïstisch. Ik mis haar echt, en heb de hele week, regelmatig aan haar gedacht en er met anderen over gesproken. En dan heb ik haar niet eens echt ontmoet. Ik mocht haar graag, ook al waren we het vaak oneens.
SCH heldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:20 schreef SCH2 het volgende:
Ach Loedertje - voor jou kom ik nog een keertje terug hier. Wat had jij het hart op de goede plaats en wat heeft dat hart je in de steek gelaten, naast de rest van je lijf. Veel te jong, veel te kort maar veel te past dan wel weer enorm bij. Veel te van alles was je, en dat waardeerde ik enorm. Je passie, betrokkenheid, bevlogenheid, directheid. Dag, lieve Loeder, het ga je goed, daar nergens, en al die mensen van je hielden ook, hier ergens.
SCH
Quenda.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik weet niet wie Loedertje was,
quote:
Loedertje miste haar haar ook op het laatst.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Allereerste permbanned...
mis haar nog steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |