En wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:42 schreef greavy het volgende:
Ik ben er de 26e bij, alleen, is er geen alternatief voor de IR Antwerpen-Luik? Vind dat zelf een langdurig traject...
HSA rijdt normaal gesproken onder Syntus-treinnummers. Ik denk dat HSA gevraagd wordt voor een rit en vervolgens via Syntus de paden e.d. aanvraagt. Syntus is dan ook de verantwoordelijke in dat geval.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus als ik een DE2 186 wil huren voor een ritje moet dat via NS Chartertrains die dan bij de HSA dat ding voor mij gaan huren? Zodat NS er toch weer met zijn dikke piemel en strijkstok tussenin zit? Gaat de zon wel op zonder dat NS er geld aan verdient eigenlijk?
HSA huur jij in, en HSA rijdt onder het attest van een andere vervoerder. Met wie HSA samenwerkt weet ik niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus als ik een DE2 186 wil huren voor een ritje moet dat via NS Chartertrains die dan bij de HSA dat ding voor mij gaan huren? Zodat NS er toch weer met zijn dikke piemel en strijkstok tussenin zit? Gaat de zon wel op zonder dat NS er geld aan verdient eigenlijk?
Ik zeg toch ook erbij dat het niet hoeft aangepast te worden? Ik vind alles prima hoor.quote:Op zondag 13 januari 2013 07:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En wie ben jij dan?
Je komt er als laatste bij? Alles zit al in kannen en kruiken...Iedereen kan denk ik in het rondje iets vinden van zijn gading, en iedereen heeft ook wellicht een minder traject om het voorruit zicht. En nu moet de boel maar omgegooid worden JIJ iets een langdurig traject vind? Lazer op man... Niemand verplicht je om mee te gaan. Wie als laatste aansluit moet geen pretenties hebben
Dat klinkt als een ATB-snelremmingquote:Op zondag 13 januari 2013 03:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Tevens een ode aan SGMm. Stomme gammele apparaten dat het zijnik zit er elke dag in en laatst had de machinist haast denk ik, want hij remde nogal laat in Velp, nu hoor je normaal altijd een ''pssjj'' als 'ie remt(geen idee wat het is
)maar toen hoorde ik echt moeilijk vaak achter elkaar een kortje ''psj'' ook hoorde ik 3 keer de bel en een keer een lange, dus hij reed vast te hard.. de trein remde écht fors af
nog nooit meegemaakt. Die dingen hebben ook écht heel vaak last van vierkante wielen, soms zo erg dat het een stoomlocomotief lijkt.
Met name Herik Rail doet dat soort ritjes wel met de eigen wagons. Locje ervoor en gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Hoeft toch niet perse via NS, er zal toch wel een particulier bedrijf zijn die een treinstel en loc heeft ?
klopt. Hebben ze in het verleden ook niet met ACTS/Husa gewerkt?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef greavy het volgende:
Die huren het rijpad en de machinist dan in via DB Schenker.
Ik ga maar fietsen denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef Piles het volgende:
Dat wordt weer kiezen uit 2 kwaden dus: auto of trein in de sneeuw
Gewoon een helikopter huren.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef Piles het volgende:
Dat wordt weer kiezen uit 2 kwaden dus: auto of trein in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |