nice, Poolse treintjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:16 schreef Mr_Klaasje het volgende:
3 kV is heel geschikt voor Nederland. Goedkoop ombouwen, wel meer vermogen op de draad maar niet de problemen van 25 kV.
Dat wordt ook een stuk gemakkelijker, we gooien zelf wat geld in de pot, we regelen Poolse locs en machinisten en karren maar over de ouwe lijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kunnen we meteen ook een hoop internationale treindiensten met België plannen.
gebeurt hier ookquote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja, daar hebben ze dan ook geen probleem om te zeggen dat de laatste twee deuren van coach x niet open gaan omdat het perron te kort is.
Dodelijk, huwelijken naar de knoppen, treinen missen, hoog cholesterol, maagzuur maar wel lekker!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n WARS wagenMet zoeen Oostblok-nijlpaard wat dan een eitje voor je bakt en koffie gaat zetten en zo
Ophouden, dit is nie goed Fles, dat wordt een bacchanaal.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen Sucha Beskidzka en Zakopane, 27 november 2005
Echt wel maar hier iets veranderen?! Ach ja dromen mag!quote:
Een man moet blijven dromen Fles!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is wel leuk voor als ik ooit ga trouwen![]()
Alleen zal dan de maglev Talent generatie 72 wel tot het museummat behoren
Het hangt af van je wensen. HSA (de museumclub) is geen vervoerder naar mijn weten, dus zij kunnen je niet met de trein van Deventer naar Lutjebroek brengen.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik bedoelde meer via een museumclub als de HSA. Heb dat weleens gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |