Klopt, goederenbedrijf is effe wat anders.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zo kan je het ook zien natuurlijk ja
En met die stages is het mooiste dat we de gehele railsector zien. Ik heb nu reizigers en goederen gedaan. Er zit echt een verschil tussen.
Niet alleen qua materieel. Met een reizigers trein kan je dus op het moment dat je een ATB opdracht krijgt, je remming inzetten met je 1e gemarkeerde remstand om aan je remopdracht te voldoen. Bij goederen komt veel meer je wegbekendheid om de hoek kijken. Daar haal je al eerder tractie er af om een remming te kunnen voorkomen (als je de wagens in de G hebt bijvoorbeeld). Anders sta je gewoon stil of ga je als een slak.
Zoiets is oh zo waar. Daarom kun je het geven van stevige meningen ook maar het beste overlaten aan de reizigers die hier ook zittenquote:Op zondag 13 januari 2013 14:53 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Inderdaad. En voor mensen hier die werken in de spoorwereld heb ik een tip, spuug gewoon niet in de bron waaruit je drinkt. Dan zal verder niemand er moeilijk over doen wat je hier neerplempt.
Alles, landelijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:55 schreef Monopoly het volgende:
Welke materieelbevoegdheid hebben jullie twee eigenlijk, Stratzer & notturna ?
Dat UPH wordt gegeven op het NSO-spoortje 16(?) waar altijd wel NS-meuk staat, en de rode Plan U ook staat en/of stond (momenteel op de Bokkeduinen)?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:33 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen de UPH (Uniforme Praktijk Herinstructie) op materieel in Amersfoort. Dit maakt deel uit van de LHM (Landelijke Herinstructie Machinisten) op het simulatorcentrum.
Ja, wij van de NS zijn gek op afko's, zoals je ziet![]()
Het mentorwerk doe ik op mijn eigen standplaats, dat is niet Amersfoort.
Geen NID?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:00 schreef notturna het volgende:
Mat'64, SGMm, ICMm, DDAR, MDDM, VIRM, SLT, 1700, BDS.
Die rode plan U staat er nog, NSO heeft nu twee sporen ter beschikking, een voor SLT, op het andere staat een DDZ.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat UPH wordt gegeven op het NSO-spoortje 16(?) waar altijd wel NS-meuk staat, en de rode Plan U ook staat en/of stond (momenteel op de Bokkeduinen)?
Wanneer daar instructie was, en wij bezig waren met de rode Plan U, kwamen ze altijd even buurten. Ze vonden het altijd magnifiek dat wij dat oude rammelbak probeerden te herstellen.
Vraag me al tijden af waar die afko vandaan komt.quote:
NID wordt gecommuniceerd door NSR naar 'buiten', terwijl 'binnen' inderdaad nog over DDZ wordt gesproken. Het is uiteindelijk hetzelfdequote:Op zondag 13 januari 2013 15:05 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Vraag me al tijden af waar die afko vandaan komt.
Een NID noemen wij een DDZ, wat een gemodificeerde DDAR/MDDm is.
twitter:NS_online twitterde op woensdag 12-10-2011 om 14:06:52@aarclay wordt inderdaad NID, DDZ is de benaming die voor het project is gebruikt. reageer retweet
En die foto is ergens tussen Olst en Deventerquote:Op zondag 13 januari 2013 15:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat ding hier voorop, is een BDs
[ afbeelding ]
Je moet een trein aan het publiek verkopen. Nieuwe Intercity Dubbeldekker klinkt gewoon een stuk hipper dan Dubbel Dekker Zonequote:Op zondag 13 januari 2013 15:05 schreef Stratzer het volgende:
[..]
Vraag me al tijden af waar die afko vandaan komt.
Een NID noemen wij een DDZ, wat een gemodificeerde DDAR/MDDm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |