abonnement Unibet Coolblue
pi_121984522
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

:') daar heb je geen klachtensectie.
Enkel omdat het niet geloofwaardig is is het niet meteen niet waar.
Ik geloof er inderdaad geen hout van. Daar moet je het maar mee doen.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 24 januari 2013 @ 14:32:21 #127
206731 Mortaxx
Doomer
pi_121984704
quote:
13s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Nestalgie het volgende:
ff serieus waarom is mn topic dicht. Het is echt gebeurt, niet alles is bij voorbaat een troll.
Verzin dan ook iets leuks
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_121984775
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Verzin dan ook iets leuks
:')
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 24 januari 2013 @ 14:42:24 #129
206731 Mortaxx
Doomer
pi_121985095
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

:')
:') :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_121985681
hallo hoezo is mijn topic dicht?? is gewoon klacht hoor ik ben boos op die man dus mag daar over klagen toch??
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121985767
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hallo hoezo is mijn topic dicht?? is gewoon klacht hoor ik ben boos op die man dus mag daar over klagen toch??
Ik vind het maar een magere klacht. En het is ook waardeloos geschreven. Alsof je een aandoening hebt of zo.
pi_121985801
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik vind het maar een magere klacht. En het is ook waardeloos geschreven. Alsof je een aandoening hebt of zo.
Ja dus zijn genoeg mensen die t wel een goede klacht vinden misschien? Dus dat is een mening. Net als dat t waardeloos geschreven is zo schijf ik al mn topics hoor ? en die krijgen ook niet allemaal slotje
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121985872
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ja dus zijn genoeg mensen die t wel een goede klacht vinden misschien? Dus dat is een mening. Net als dat t waardeloos geschreven is zo schijf ik al mn topics hoor ? en die krijgen ook niet allemaal slotje
Mhoa, ik denk het niet. En ja, het is inderdaad een mening. Tevens kon je vroeger wel normaal schrijven, het slaat dus nergens op dat je nu opeens als een gehandicapte typt.
pi_121985920
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Mhoa, ik denk het niet. En ja, het is inderdaad een mening. Tevens kon je vroeger wel normaal schrijven, het slaat dus nergens op dat je nu opeens als een gehandicapte typt.
is gepost van me iphone 5 dus daarom.. en ik denk t wel aangezien er heeeeeel veel mensen hier zijn die altijd t overgestelde van jou vinden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121985963
Ik vind het een terechte klacht Buffalo-Soldier.
Roken is lekker
pi_121985973
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

is gepost van me iphone 5 dus daarom.. en ik denk t wel aangezien er heeeeeel veel mensen hier zijn die altijd t overgestelde van jou vinden
Matig topic, daar blijft het bij.
pi_121986015
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Matig topic, daar blijft het bij.
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind het een terechte klacht Buffalo-Soldier.
hier kijk. dat is 100% van de mensen die t met mij eens zijn en 0 procnet die t met jou eens zijn :W
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986030
Terecht slotje mod ^O^
U MAD?
pi_121986052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht slotje mod ^O^
:') :') waar bemoei jij je mee :').
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986382
Nergens mee. Ik wou even mijn waardering uitspreken aan de betreffende mod.
Mag ook weleens. Van die zeikerds die het hele FB topic volspammen (zoals jij) word je absoluut niet vrolijk....

Is dan ook voor in het complimentenregister.
U MAD?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 24 januari 2013 @ 15:12:55 #141
206731 Mortaxx
Doomer
pi_121986388
Beetje raar slotje ja. Je hebt duidelijk je best op dat topic gedaan. Zo stimuleer je mensen niet echt tot het schrijven van goede OP's HSG-bomber :)
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_121986439
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje raar slotje ja. Je hebt duidelijk je best op dat topic gedaan. Zo stimuleer je mensen niet echt tot het schrijven van goede OP's HSG-bomber :)
Kun jij dat lezen dan ? Knap.... Ik mis alle punten en komma's. Kon er geen touw aan vastknopen. Maar goed, volgens mij mist BS deze op zijn toetsenbord.
U MAD?
  Forum Admin donderdag 24 januari 2013 @ 15:16:18 #143
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_121986521
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nergens mee. Ik wou even mijn waardering uitspreken aan de betreffende mod.
Mag ook weleens. Van die zeikerds die het hele FB topic volspammen (zoals jij) word je absoluut niet vrolijk....

Is dan ook voor in het complimentenregister.
Goede Feedback, mag ook weleens gezegd worden
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_121986531
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Nergens mee. Ik wou even mijn waardering uitspreken aan de betreffende mod.
Mag ook weleens. Van die zeikerds die het hele FB topic volspammen (zoals jij) word je absoluut niet vrolijk....

Is dan ook voor in het complimentenregister.
ik post hier nooit gast alleen als ik slotjes krijg van hsg boeler toch wel gek dat hij de enige is die mijn topics altijd dichtdoet ;)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986552
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Goede Feedback, mag ook weleens gezegd worden
je bedoeld goed in de kont gekropen van hsg + mooie kans voor m om mij nog x af te zeiken? win win voor hem dat ;)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986572
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje raar slotje ja. Je hebt duidelijk je best op dat topic gedaan. Zo stimuleer je mensen niet echt tot het schrijven van goede OP's HSG-bomber :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986731
quote:
99s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

je bedoeld goed in de kont gekropen van hsg + mooie kans voor m om mij nog x af te zeiken? win win voor hem dat ;)
Uhm, HSG en ik konden niet zo heel goed door een deur qua posten in KLB in het verleden. Dus kontenkruipen.... yeah sure :'). Dan nog mag er toch best wel eens gezegd worden dat iemand goed modwerk levert?

Maak je toch geen dikke man. Morgen flans je er weer in vijf minuten zo'n kuttopicje doorheen. Hopelijk voor jou is er dan geen mod aanwezig en heeft het een langere levensduur.
U MAD?
pi_121986776
quote:
16s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uhm, HSG en ik konden niet zo heel goed door een deur qua posten in KLB in het verleden. Dus kontenkruipen.... yeah sure :'). Dan nog mag er toch best wel eens gezegd worden dat iemand goed modwerk levert?

Maak je toch geen dikke man. Morgen flans je er weer in vijf minuten zo'n kuttopicje doorheen. Hopelijk voor jou is er dan geen mod aanwezig en heeft het een langere levensduur.
Ja mooi motief om nu evn lekker te kontkruipen nu die mod is
En de enige reden dat je dat zei was omdat ik de TS was als iemand andeers dat topic had gemaakt had je niet eens opgemerkt weetje zelf ook wel ;). En ik vind t gewoon belachelijk ik heb een terechte klacht waar ik serieus echt boos over was vandaag en dan mag ik er niet over klagen ??
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121986894
Sure. Succes ermee mods ^O^ :D
U MAD?
pi_121986966
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind het een terechte klacht Buffalo-Soldier.
Ik ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')