Je hapt er zelf maar graag genoeg op.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:46 schreef Smack10 het volgende:
Waarom kan er niet eens wat gedaan worden aan al die nep accounts die de boel verzieken?
Maar het loopt wel de spuigaten uit vind ik dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hapt er zelf maar graag genoeg op.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Maar het loopt wel de spuigaten uit vind ik dan.
Very good, als je mijn fb-vriend was, gaf ik je nu één gratis ergernisquote:
Wees eens iets specifieker?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:00 schreef BlueMage het volgende:
Pallas-Athene d'r geneuzel mag wel wat afgeremd worden naar mijn idee.
Plaats dan even een TR, hier kan ik weinig mee.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die nietszeggende kutplaatjes (nu 100x een baby overal en nergens laatst ook al iets anders) overal posten
Volgens mij zijn er al een paar verwijderd, kan ze nu niet meer terugvinden, alleen nog in een h33 topic.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Plaats dan even een TR, hier kan ik weinig mee.
Ja, ik was al aan het zoeken inderdaad. Niet ieder haantopic hoeft volkomen verbaggert te worden inderdaad. Ze plaatsen maar gewoon een TR.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al een paar verwijderd, kan ze nu niet meer terugvinden, alleen nog in een h33 topic.
Maar het ging om dit plaatje overal
[ afbeelding ]
Klopt. Zit er meer boven op, viel mij ook al op.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef schetterklep het volgende:
Wat is er toch met het een na het andere topic welke overgaan in persoonlijk gebash? Zie er steeds wat samenspannen zodat een topic na 2 berichten al ot is en dat gaat dan pagina's door. Niet leuk voor de meelezers en incidenteel postende users die nog eens willen lachen ( of)
Je smerige ervaringen post je maar op hookers.nl.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Nestalgie het volgende:
ff serieus waarom is mn topic dicht. Het is echt gebeurt, niet alles is bij voorbaat een troll.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je smerige ervaringen post je maar op hookers.nl.
Veel TS's verdienen geen serieuze reactie. Types als haan33 enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef schetterklep het volgende:
Wat is er toch met het een na het andere topic welke overgaan in persoonlijk gebash? Zie er steeds wat samenspannen zodat een topic na 2 berichten al ot is en dat gaat dan pagina's door. Niet leuk voor de meelezers en incidenteel postende users die nog eens willen lachen ( of)
Ik geloof er inderdaad geen hout van. Daar moet je het maar mee doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]daar heb je geen klachtensectie.
Enkel omdat het niet geloofwaardig is is het niet meteen niet waar.
Verzin dan ook iets leuksquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Nestalgie het volgende:
ff serieus waarom is mn topic dicht. Het is echt gebeurt, niet alles is bij voorbaat een troll.
Ik vind het maar een magere klacht. En het is ook waardeloos geschreven. Alsof je een aandoening hebt of zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hallo hoezo is mijn topic dicht?? is gewoon klacht hoor ik ben boos op die man dus mag daar over klagen toch??
Ja dus zijn genoeg mensen die t wel een goede klacht vinden misschien? Dus dat is een mening. Net als dat t waardeloos geschreven is zo schijf ik al mn topics hoor ? en die krijgen ook niet allemaal slotjequote:Op donderdag 24 januari 2013 14:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik vind het maar een magere klacht. En het is ook waardeloos geschreven. Alsof je een aandoening hebt of zo.
Mhoa, ik denk het niet. En ja, het is inderdaad een mening. Tevens kon je vroeger wel normaal schrijven, het slaat dus nergens op dat je nu opeens als een gehandicapte typt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus zijn genoeg mensen die t wel een goede klacht vinden misschien? Dus dat is een mening. Net als dat t waardeloos geschreven is zo schijf ik al mn topics hoor ? en die krijgen ook niet allemaal slotje
is gepost van me iphone 5 dus daarom.. en ik denk t wel aangezien er heeeeeel veel mensen hier zijn die altijd t overgestelde van jou vindenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Mhoa, ik denk het niet. En ja, het is inderdaad een mening. Tevens kon je vroeger wel normaal schrijven, het slaat dus nergens op dat je nu opeens als een gehandicapte typt.
Matig topic, daar blijft het bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is gepost van me iphone 5 dus daarom.. en ik denk t wel aangezien er heeeeeel veel mensen hier zijn die altijd t overgestelde van jou vinden
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Matig topic, daar blijft het bij.
hier kijk. dat is 100% van de mensen die t met mij eens zijn en 0 procnet die t met jou eens zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind het een terechte klacht Buffalo-Soldier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |