SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
YOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dilemma
nog 2 broodjes kip in de koelkast en weet niet of ik ze allebei moet opeten of 1tje bewaren voor later
maar heb er al 3 op en deze week al 6quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
YOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLO
Eten die hap voordat het te laat is!!!
Jezus, en dan hoor je van de week in het nieuws(nos) dat de Groningers klagen over de megastallen met pluimvee net over(minder dan 2km) de grens in Duitsland. Jullie veroorzaken ook altijd jullie eigen problemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar heb er al 3 op en deze week al 6
was nog duitse kip ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jezus, en dan hoor je van de week in het nieuws(nos) dat de Groningers klagen over de megastallen met pluimvee net over(minder dan 2km) de grens in Duitsland. Jullie veroorzaken ook altijd jullie eigen problemen.![]()
![]()
![]()
![]()
ga ergens anders chagrijnenquote:
Alleen maar fijn. Stom tankstation op die hoek.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom moeten die kutchristenen nou elke keer perse zorgen dat iedereen op zondag thuisblijft behalve als je naar de kerk wil?
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=116969
en het tankstation aan de turfsingel gaat dicht
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=116949
Maar het is een Rijksmonument!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen maar fijn. Stom tankstation op die hoek.
Nee, dat gebouw is ook niet zo oudquote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owja, dat afzichtelijke Groninger Museum ook?
Vind niezo mooi. Ik vind dat plein voor het station ook lellek.quote:
Daar mag je die scholiere die zich jaren geleden klem heeft laten drukken tussen twee bussen voor bedanken.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind niezo mooi. Ik vind dat plein voor het station ook lellek.
Dom mens was datquote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar mag je die scholiere die zich jaren geleden klem heeft laten drukken tussen twee bussen voor bedanken.
het heeft niets extra meer. De toegevoegde waarde van het design is verdwenenquote:
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go isquote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
mja, de huidige situatie is daar verre van optimaal. In de spits is het filerijden met de bussen die allemaal over die ene postzegel moeten ...
daar heb je wel gelijk in. Vrijdagmiddag met de bus er doorheen gereisd en dat kwam idd er wel op neer jaquote:Op zondag 13 januari 2013 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go is!
alleen kun je al op steeds minder plekken contant betalenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt niet meer naar het winkeltje toe. De pomp zelf blijft zo te lezen bestaan
Bij Westerhaven is het ook een drama altijd. En dan heb je nog van die idioten die zo nodig tussen 2 bussen door moeten fietsenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go is!
wen er maar aanquote:Op zondag 13 januari 2013 14:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen kun je al op steeds minder plekken contant betalen
Is GroningsTrots toch geluktquote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal verkeerssituaties opnoemen die erger zijn dan het Sontplein. Alsof dat kan.
Sontplein valt nog wel mee toch....quote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal verkeerssituaties opnoemen die erger zijn dan het Sontplein. Alsof dat kan.
Alles staat compleet vast als het een 'beetje' druk is. Auto's tot voorbij de Oosterpoort die stilstaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sontplein valt nog wel mee toch....
dan is het nog maar een beetje druk idd, als het echt druk is sta je tot de paterswoldseweg zo'n beetje stilquote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alles staat compleet vast als het een 'beetje' druk is. Auto's tot voorbij de Oosterpoort die stilstaan.
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:24 schreef RingBewoner het volgende:
Gewoon op de ring en in de binnenstad de verkeerslichten op doorgaande wegen met elkaar verbinden. Als je dan 50 of 70 rijd dat je in een "groene stroom" terechtkomt. Dus geen rood meer zolang je die weg blijft volgen.
en fietsers blijkbaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebben
Met dank aan de gemeente die de auto's liever niet te dicht in de buurt van het centrum heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebben
wat ik ook niet snap, onze binnenstad is zogenaamd autovrij, maar behalve de grote markt en de vismarkt kun je overal komen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met dank aan de gemeente die de auto's liever niet te dicht in de buurt van het centrum heeft
en parkeergaragequote:Op maandag 14 januari 2013 10:15 schreef MaxMark het volgende:
Ze moeten gewoon een tunnel onder het centrum bouwen
Of een brug er overheen.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:15 schreef MaxMark het volgende:
Ze moeten gewoon een tunnel onder het centrum bouwen
5 cent geboden.quote:Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
de gemeente zit krap bij kas, dus de vraag is of jullie er ook wat kwartjes aan mee willen lappen
Ja, ze deed het vast expresquote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dom mens was dat!!! Gewoon even uitkijken is er niet meer bij
!
die parkeergarage is echt zo'n faal, toen ie eindelijk af was draaiden alle parkeergarages al dikke verlies dus pleuren ze er nu maar bedrijven inquote:Op maandag 14 januari 2013 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
en parkeergarage. Fietsenstalling en busbaan en tram/metro
kom opquote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, ze deed het vast expresWant mensen die een dodelijk ongeval meemaken, kiezen daar zelf voor
Wat een ongelooflijk debiele kneuzenreactie.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, ze deed het vast expresWant mensen die een dodelijk ongeval meemaken, kiezen daar zelf voor
Dit had ik van jou niet verwachtquote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sure. Lekker?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:22 schreef RingBewoner het volgende:
Kan ik zonder dat ik er verdere details over prijsgeef zeggen dat ik een beetje een apart weekend heb gehad?
En waarom weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik weet zeker dat jij geen raar weekeind hebt gehad
omdat wat vele van jullie raar vinden voor mij doodnormaal isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En waarom weet jij dat zo zeker?
Vraag Rene maar of het raar is of niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat wat vele van jullie raar vinden voor mij doodnormaal is
Lastig dit.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:37 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Rene vind mij ook raar dus dat zegt niks
Ja... nou, ik vind het raar van dat verhaal over die Eiffeltoren en Brandenburger Tor in een weekend. Anders nog iets?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat wat vele van jullie raar vinden voor mij doodnormaal is
ik heb de eiffeltoren nog nooit gezien van dichtbijquote:Op maandag 14 januari 2013 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... nou, ik vind het raar van dat verhaal over die Eiffeltoren en Brandenburger Tor in een weekend. Anders nog iets?
Ow, heb een hekel aan werklozenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
En het hele weekendverhaal word potdomme nog ingewikkelder.
Positief is wel dat ik Woensdag eindelijk weer werk heb!!![]()
Ze vreten mijn geld op. En doen er nog eens niets interessants mee.quote:
Heb niet heel lang zonder gezeten en heb geen uitkering gehadquote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vreten mijn geld op. En doen er nog eens niets interessants mee.
Ik heb het niet over jouquote:Op maandag 14 januari 2013 20:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb niet heel lang zonder gezeten en heb geen uitkering gehad.
Het voordeel is, het uitkeringsuitschot met een raar bestedingspatroon is wel mijn doelgroep.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verdedig mij graag van te voren.
SPH of SPW?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het voordeel is, het uitkeringsuitschot met een raar bestedingspatroon is wel mijn doelgroep.
wat ook onzin is, toen ik ik nog werkte(en als ik weer ga werken) ging er ook gewoon een x percentage van m'n loon af voor als je werkloos raakt, en dat gaat ook gewoon van m'n uitkering af de schatkist in.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vreten mijn geld op. En doen er nog eens niets interessants mee.
Bullshit. je betaalt tegenwoordig helemaal niet meer voor WW afdracht. Al jaren niet meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat ook onzin is, toen ik ik nog werkte(en als ik weer ga werken) ging er ook gewoon een x percentage van m'n loon af voor als je werkloos raakt, en dat gaat ook gewoon van m'n uitkering af de schatkist in.
en ruim is zo'n uitkering echt niet hoor
en behalve dat ben ik ook nog steeds een zzp'er en draag ik inkomstenbelasting af op het geld dat ik bijverdien, dus het is echt niet dat ik alleen maar zit te innen hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bullshit. je betaalt tegenwoordig helemaal niet meer voor WW afdracht. Al jaren niet meer.
Verder weet ik dondersgoed wat een uitkering is
Ow nee, zeg ik ook niet? Maar elke cent dat ik geef aan een WAJonger (bijvoorbeeld) vond ik onnuttig.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
en behalve dat ben ik ook nog steeds een zzp'er en draag ik inkomstenbelasting af op het geld dat ik bijverdien, dus het is echt niet dat ik alleen maar zit te innen hoor
mag je vinden, maar als je dat niet doet dan zit op ten duur half nederland te verhongeren, als je dat leuker vind ga je maar naar de VS ofzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow nee, zeg ik ook niet? Maar elke cent dat ik geef aan een WAJonger (bijvoorbeeld) vond ik onnuttig.
En dat is? Ik gok iets met Sociaal juridisch dienstverlener?quote:
Onder anderenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dat is? Ik gok iets met Sociaal juridisch dienstverlener?
Dus mensen helpen die in de schuldsanering zitten?
Tja, maar plenty die het gewoon niet verdienen op basis van wat ze verkondingen bij de keuringsarten en dergelijke. Ongezien de vinkentering wmb.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mag je vinden, maar als je dat niet doet dan zit op ten duur half nederland te verhongeren, als je dat leuker vind ga je maar naar de VS ofzo.
en behalve dat wordt je voor nog veel meer geld door de belasting uitgekleed om bea d'r mooie hoed te kunnen betalen dan dat je kwijt bent aan mij of iemand anders met een uitkering
tja, ik heb eerst in de zorg gewerkt en later in de bouw maar ik heb een kutknie dus dat gaat niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onder anderen!
[..]
Tja, maar plenty die het gewoon niet verdienen op basis van wat ze verkondingen bij de keuringsarten en dergelijke. Ongezien de vinkentering wmb.
omdat ik het geld voor die halve liters amper hebquote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zou je werken als je geld genoeg hebt voor halve liters en een dak boven je hoofd?
niet als je voor je epileptische moeder zorgt die 1x per week naar de dokter moet en regelmatig andere behandelingen moet ondergaan.quote:
Tja, toch HBO afmaken. Gewoon doen enz.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tja, ik heb eerst in de zorg gewerkt en later in de bouw maar ik heb een kutknie dus dat gaat niet.
later kreeg ik problemen met m'n hart en nu ben ik aan het bedenken wat ik nou wil/kan.
maar ik zou niks liever willen dan een leuke baan vinden, die uitkering is poep en verveel me de hele dag te pletter
en als zzp'er is ook amper werk te vinden in mijn branche, of je moet meteen een HBO bachelor hebben maar die heb ik dus niet.
ik zou nog wel m'n laatste jaar HBO kunnen afmaken maar dan kom ik alsnog nergens want daar heb ik niks mee
maar zat net te denken dat kapper oid mss wel iets voor mij is
omdat ik voor m'n moeder zorg dusquote:
maar dat ben ik niet, ik heb liever gewoon een lowlife baantje waar je nog wel een potje kan brekenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, toch HBO afmaken. Gewoon doen enz.
Laat je moeder je auto onderhouden als het voor je moeder is.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat ik voor m'n moeder zorg dus
vorige week had ze nog een aanval en toen stond m'n auto toevallig net bij de garage, dat was paniek hoor
Achter de kassa in de supermarkt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar dat ben ik niet, ik heb liever gewoon een lowlife baantje waar je nog wel een potje kan breken
die zijn er genoeg, maar moet er nog eentje zoeken die ik fysiek ook aankan
ja, dat is handig voor een ADHD'erquote:Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Achter de kassa in de supermarkt.
Niet je kop in 't zand steken.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat is handig voor een ADHD'er
dan liever beveiliger ofzo in de supermarkt.quote:
Site van de gemeente groningen? Of van de betreffende aannemer?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kun je trouwens ergens op internet opzoeken hoelang verbouwingen enzo in de stad (horen) te duren?
gaat dat echt via de site van de gemeente of van een of andere kadaster?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Site van de gemeente groningen? Of van de betreffende aannemer?
noordlaren en als het nog een weekje zo doorvriest kun je denk ik ook wel bij het hemelriekje terecht.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand in de buurt ook ondergelopen weilanden of kleine meertjes waar je al kan schaatsen?
Dat is ook wel mooi. IJsbaan Hoogkerk en Stadspark zullen woensdag ook wel kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
noordlaren en als het nog een weekje zo doorvriest kun je denk ik ook wel bij het hemelriekje terecht.
er kan hier op verschillende plekken al gereden wordenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi. IJsbaan Hoogkerk en Stadspark zullen woensdag ook wel kunnen.
En anders maar richting Fryslân
Waar dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er kan hier op verschillende plekken al gereden worden
enkele ondergelopen polders, zoals bij Ryptsjerk en Akmarijp.quote:
wie weet wat de avond brengtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
zolang je maar niet de wakhakterrorist uit gaat hangen
Ohja. Dat zag ikquote:Op maandag 14 januari 2013 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
enkele ondergelopen polders, zoals bij Ryptsjerk en Akmarijp.
Vind ik ook. Tegen deze kou kun je je kleden.quote:
Dat is helemaal waar. Maar dan heb ik toch liever zomer. Gezellig met een leuke meid aan de hoornse plas s'avonds, flesje rosé erbij. Veel beter.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tegen deze kou kun je je kleden.
deze temperaturen zijn juist heel erg goed om er vanaf te komen. Maak een heerlijke wandeling en daarna zal het alweer een stukje beter gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, ben harstikke verkouden en moet daar vanaf.
Ga het risico niet nemen, hou het wel even bij thee met honing en citroen. Heb namelijk vrijdag een heel leuke en belangrijke sollicitatie en dinsdag ook eentje.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
deze temperaturen zijn juist heel erg goed om er vanaf te komen. Maak een heerlijke wandeling en daarna zal het alweer een stukje beter gaan
al 4.5uur gewerkt. Fantastisch.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:35 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb net twee uurtjes door de stad gecrosst. Heerlijk!
Morgen mag ik weer, en dan volgen er ook nog eens twee sollicitatie's. Vrijdag en Dinsdag. En anders kan ik altijd nog naar het buitenland deze zomer.quote:
brrrr koud hoor!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ook
Ik werk als fietskoerier. M'n hobby is m'n werk
Wat een cynische reactie
ach hij blijft tenminste vriendelijk, sommige worden ook gewoon agressief als je niks geeftquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat een irritante gast is dat zeg.
Lekker voor zequote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zag trouwens net bij de westerhaven 2 van die lui die tijdschiften of goeie doelen moesten verkopen in deze kou
Zoals die oude leger des heils kerelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:35 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach hij blijft tenminste vriendelijk, sommige worden ook gewoon agressief als je niks geeft
maar die is ook gewoon psychotischquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals die oude leger des heils kerel
Afgelopen weekend zag ik hem nog.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar die is ook gewoon psychotisch
die heb ik trouwens al een jaar 2 niet meer gezien, zou ie dood zijn?
Die altijd bij H&M staat/stond?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoals die oude leger des heils kerel
Die ja. Dikke eikel is het.quote:
M'n vriendin en ik liepen er een keer langs, hij vraagt om geld.quote:
Zinloos geweld op uitoefenen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:34 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik liepen er een keer langs, hij vraagt om geld.
Ik zeg: "Sorry ik heb geen kleingeld bij me"
Hij: "Kanker toch op met je geen kleingeld blrblrlbrlbrl" (dat laatste murmelde hij, zal wel niet erg positief zijn)
quote:Bill Lawrence and a few of the writers jokingly claim that Neil Flynn (The Janitor) has never actually spoken a line from any script. A fourth season script reportedly even contained "(Whatever Neil says)". While Lawrence's comment is certainly an exaggeration, it illustrates how much of his performance is spontaneous.
Het Bernouilleplein is volgens mij weer onder water gezet, dat is wel een leuk stukje schaatsoppervlak. Hoogkerk is ook sinds gister open, maar dat is niet in de stadquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand nog tips voor schaatsplekken in de stad? Heb nog nooit geschaatst in Groningen.
Probeer het eens in de gracht!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand nog tips voor schaatsplekken in de stad? Heb nog nooit geschaatst in Groningen.
die ligt pas net dicht, is dat al schaatsbaar?quote:
Die van ons is beyond bejaard, die zag er al net zo uit toen ik 5 was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Hoogbejaarde collectant (101) beroofd
blijkbaar hebben meer steden een bejaarde collectant rondlopen
Plantsoen wordt ook al geschaatst.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
In een winkel van een mobiele provider en dan voornamelijk zakelijke markt. Voornamelijk zakelijk, stukje privé, tv, internet, tablets en alles wat daarbij hoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
gefeliciteerd. Waar mag je aan de slag?
Geen idee, loop nog niet zo lang mee maar lijkt mij wel een keer leuk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik lees soms mee maar worden er geen meets georganiseerd hier?
heb vaak genoeg als ik in de gelkingestraat of oosterstraat loop dat er een bus tegen mn arm aan rijdt terwijl ik gewoon op de stoep loopquote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dom mens was dat!!! Gewoon even uitkijken is er niet meer bij
!
maar dan moet je ook niet voor een bus gaan lopen joh domme muts!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb vaak genoeg als ik in de gelkingestraat of oosterstraat loop dat er een bus tegen mn arm aan rijdt terwijl ik gewoon op de stoep loop
hier ben ik zo bang voor als ik dagelijks door de stad loopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iedereen heeft elkaar al gezien zonder dat ze het weten
bussen horen niet op een stoep.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar dan moet je ook niet voor een bus gaan lopen joh domme muts!
Heb in de Brugstraat al eens een volle lijn 15 in zijn geheel op de stoep zien staanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bussen horen niet op een stoep.
Maar dan praat je ook over een lijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb in de Brugstraat al eens een volle lijn 15 in zijn geheel op de stoep zien staan
groningen is sws niet gemaakt voor bussen dus ik vind het altijd weer geniaal zoals die chauffeurs die harmonicabussen door bijvoorbeeld de a-kerk sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
bussen horen niet op een stoep.
sommige bestuurders halen machtige kunstjes uit jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
groningen is sws niet gemaakt voor bussen dus ik vind het altijd weer geniaal zoals die chauffeurs die harmonicabussen door bijvoorbeeld de a-kerk sturen
kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dan praat je ook over een lijn![]()
jeetjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt
Munnekeholm is het krapste stukje wat dat betreft.
je moet ff naar links en rechts draaien. Munnekeholm is de straat waarvandaan het beeld is gemaaktquote:
Mjah, daar rijden ze me twee keer op een dag bijna plat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt
Munnekeholm is het krapste stukje wat dat betreft.
Wel leuk om te zien dat al die (toen vaste) figuren die hier tien jaar geleden ook waren er nog steeds zijn...!!!quote:
bijna is helemaal niet, dus het valt meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mjah, daar rijden ze me twee keer op een dag bijna plat.
hoiiiquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat al die (toen vaste) figuren die hier tien jaar geleden ook waren er nog steeds zijn...!!!
Hai Nietzman
Maar dit topic bestaat pas 6½ jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat al die (toen vaste) figuren die hier tien jaar geleden ook waren er nog steeds zijn...!!!
Hai Nietzman
echt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar dit topic bestaat pas 6½ jaar
dan zit ik er ook al zo'n beetje de hele tijd inquote:
STA / Groningen mag ook een eigen topicquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan zit ik er ook al zo'n beetje de hele tijd in
dacht dat dit topic net zo oud als fok was
ach, hoogkerk is gewoon een buitenwijkjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
STA / Groningen mag ook een eigen topic
Geopend door een niet-Groninger, zelfs![]()
Hoogkerk is een tyfuseind fietsen, dat is het vooral.quote:
volgens mij kwam jij iets later erbijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:45 schreef Chandler het volgende:
Oeh, dan zal ik er vast ooit wel eens in gepost hebben zou je denken.....
ik ga niet echt in t dorp wonen. net zo ver van t station als nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogkerk is een tyfuseind fietsen, dat is het vooral.
waar dan if I may ask?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga niet echt in t dorp wonen. net zo ver van t station als nu
ahjaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:09 schreef Catch22- het volgende:
halverwege ongeveer, kilometer voorbij gamma peizerweg
En daarom ga ik lekker met de auto naar de VVH!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogkerk is een tyfuseind fietsen, dat is het vooral.
luilakquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En daarom ga ik lekker met de auto naar de VVH!
Korfbal 14.gifquote:
Basketbalquote:
ik hoorde ze idd die kant op gaan (woon langs die aanrijroute van politie ri opwquote:Op zondag 20 januari 2013 01:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
weer overal blauwe zwaailichten hier
ze leken hier om de hoek te stoppen, dus ben ff gaan kijken met paar buurtbewoners maar er was helemaal niks te zien, die politie en ambulance waren verdwenen ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 01:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik hoorde ze idd die kant op gaan (woon langs die aanrijroute van politie ri opw)
relaxt weer. Veel beter dan die zomerse temperaturenquote:Op zondag 20 januari 2013 01:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en echt teringkoud buiten, dat is gewoon niet chill meer
man, kon m'n joint amper aansteken zo erg rilde ik van de kouquote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
relaxt weer. Veel beter dan die zomerse temperaturen
en wil ik graag zo houden ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
aan de ene kant vind ik het ook wel chill om te wandelen met dit weer, maar m'n knieen gaan op ten duur op slot in de kouquote:
Dan rook je die binnen toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
man, kon m'n joint amper aansteken zo erg rilde ik van de kou
En daarna nog meer ellende. Kijk maar eens in die weertopics.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens buienradar zouden we over een uurtje al sneeuw moeten krijgen
Mag van mij, alleen dan niet op het ijs, anders moet ik weer het ijs schoonmaken!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:55 schreef Catch22- het volgende:
het gaat volgens mij 18 uur lang sneeuwen straks
MOeten ze maar gaan slapen bij een hoertjequote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vrienden van me zitten nu in amsterdam en er rijden natuurlijk geen treinen terug
ik ga gewoon werken..quote:Op zondag 20 januari 2013 18:37 schreef Chandler het volgende:
[..]
Mag van mij, alleen dan niet op het ijs, anders moet ik weer het ijs schoonmaken!!!
*Zucht*quote:
rond Leeuwarden valt op dit moment een klein beetje sneeuw. Mag nog niet echt een naam hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
Geen sneeuw, alsjeblieft. Morgen eerste dag bij mijn nieuwe baan en dat is in leeuwarden.
Dat doe je zelf hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
Geen sneeuw, alsjeblieft. Morgen eerste dag bij mijn nieuwe baan en dat is in leeuwarden.
Voor de zeker heid extra vroeg eruit dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef RingBewoner het volgende:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
alle sneeuw lijkt te verdwijnen voor het hier is.
niet heel erg overigens, sneeuw is vooral leuk als je vrijzwakbegaafd bent
Verklaar. Wat doe ik zelf? Werken in Leeuwarden wel. Sneeuw heb ik geen invloed op.quote:
och, als ik in de sneeuw door de stad loop vind ik t wel wat hebben.quote:
je maakt zelf de keus om naar friesland te gaan, als jij je land wil verraden door daar te gaan werken moet jij dat wetenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Verklaar. Wat doe ik zelf? Werken in Leeuwarden wel. Sneeuw heb ik geen invloed op.
stiekem vind ik het wel leuk, al die chaos enzo omdat niemand ermee om kan gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
och, als ik in de sneeuw door de stad loop vind ik t wel wat hebben.
als ik daardoor tien minuten langer onderweg ben naar werk (op de fiets) vind ik het wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
radio veronicaquote:
zag net toch wel wat lekkere mokkeltjes langskomen. net ajax nog even gekeken, heerlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 01:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
radio veronica
snachts is er toch geen fuck op de tv, dan liever wat muziek op de achtergrond dan die vieze masturberende oude wijven op tv
Ik blijf het altijd vermakelijk vinden hoe groot de haat is van Groningers tegen Friesland, waarom is dat ooit? Andersom is die er namelijk niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je maakt zelf de keus om naar friesland te gaan, als jij je land wil verraden door daar te gaan werken moet jij dat weten
volgens wiki gaat dat al terug tot 1400quote:Op maandag 21 januari 2013 02:25 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik blijf het altijd vermakelijk vinden hoe groot de haat is van Groningers tegen Friesland, waarom is dat ooit? Andersom is die er namelijk niet.
Altijd als ik met mensen zit uit Groningen die opeens Friesland af gaan kraken moet ik altijd lachen, hoe stil iedereen altijd opeens wordt als ik zeg dat ik uit Friesland kom.![]()
Ik zou nog altijd graag Leeuwarden met Groningen willen ruilen, dan was Friesland perfect geweest.
Nou dankjewelquote:Op maandag 21 januari 2013 02:26 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens wiki gaat dat al terug tot 1400
en friezen zijn gewoon vreemd
Las het ook niet, klote maar niets aan te doen... en wij maar genieten van een wit landschap!quote:Op maandag 21 januari 2013 08:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
begint lekker, is er eentje het musselkanaal ingereden en er niet meer uitgekomen
ja, maar ik koop zo nog wel ff een noodhamertje voor in de auto voor de zekerheidquote:Op maandag 21 januari 2013 09:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Las het ook niet, klote maar niets aan te doen... en wij maar genieten van een wit landschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |