SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
YOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dilemma
nog 2 broodjes kip in de koelkast en weet niet of ik ze allebei moet opeten of 1tje bewaren voor later
maar heb er al 3 op en deze week al 6quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
YOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLOYOLO
Eten die hap voordat het te laat is!!!
Jezus, en dan hoor je van de week in het nieuws(nos) dat de Groningers klagen over de megastallen met pluimvee net over(minder dan 2km) de grens in Duitsland. Jullie veroorzaken ook altijd jullie eigen problemen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar heb er al 3 op en deze week al 6
was nog duitse kip ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jezus, en dan hoor je van de week in het nieuws(nos) dat de Groningers klagen over de megastallen met pluimvee net over(minder dan 2km) de grens in Duitsland. Jullie veroorzaken ook altijd jullie eigen problemen.![]()
![]()
![]()
![]()
ga ergens anders chagrijnenquote:
Alleen maar fijn. Stom tankstation op die hoek.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
waarom moeten die kutchristenen nou elke keer perse zorgen dat iedereen op zondag thuisblijft behalve als je naar de kerk wil?
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=116969
en het tankstation aan de turfsingel gaat dicht
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=116949
Maar het is een Rijksmonument!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen maar fijn. Stom tankstation op die hoek.
Nee, dat gebouw is ook niet zo oudquote:Op zondag 13 januari 2013 11:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owja, dat afzichtelijke Groninger Museum ook?
Vind niezo mooi. Ik vind dat plein voor het station ook lellek.quote:
Daar mag je die scholiere die zich jaren geleden klem heeft laten drukken tussen twee bussen voor bedanken.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind niezo mooi. Ik vind dat plein voor het station ook lellek.
Dom mens was datquote:Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daar mag je die scholiere die zich jaren geleden klem heeft laten drukken tussen twee bussen voor bedanken.
het heeft niets extra meer. De toegevoegde waarde van het design is verdwenenquote:
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go isquote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
mja, de huidige situatie is daar verre van optimaal. In de spits is het filerijden met de bussen die allemaal over die ene postzegel moeten ...
daar heb je wel gelijk in. Vrijdagmiddag met de bus er doorheen gereisd en dat kwam idd er wel op neer jaquote:Op zondag 13 januari 2013 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go is!
alleen kun je al op steeds minder plekken contant betalenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt niet meer naar het winkeltje toe. De pomp zelf blijft zo te lezen bestaan
Bij Westerhaven is het ook een drama altijd. En dan heb je nog van die idioten die zo nodig tussen 2 bussen door moeten fietsenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat in de spits ongeveer het hele centrum stop-and-go is!
wen er maar aanquote:Op zondag 13 januari 2013 14:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
alleen kun je al op steeds minder plekken contant betalen
Is GroningsTrots toch geluktquote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal verkeerssituaties opnoemen die erger zijn dan het Sontplein. Alsof dat kan.
Sontplein valt nog wel mee toch....quote:Op zondag 13 januari 2013 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Allemaal verkeerssituaties opnoemen die erger zijn dan het Sontplein. Alsof dat kan.
Alles staat compleet vast als het een 'beetje' druk is. Auto's tot voorbij de Oosterpoort die stilstaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sontplein valt nog wel mee toch....
dan is het nog maar een beetje druk idd, als het echt druk is sta je tot de paterswoldseweg zo'n beetje stilquote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alles staat compleet vast als het een 'beetje' druk is. Auto's tot voorbij de Oosterpoort die stilstaan.
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:24 schreef RingBewoner het volgende:
Gewoon op de ring en in de binnenstad de verkeerslichten op doorgaande wegen met elkaar verbinden. Als je dan 50 of 70 rijd dat je in een "groene stroom" terechtkomt. Dus geen rood meer zolang je die weg blijft volgen.
en fietsers blijkbaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebben
Met dank aan de gemeente die de auto's liever niet te dicht in de buurt van het centrum heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
leuk bedacht. Maar jammer dat bussen voorrang hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |