SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Vriend van mij had de wietplanten gewoon in de tuin staan, en kweekte paddo's in de gangkast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik heb wel meer dingen uitgeprobeerd, maar echt alleen maar natuurlijke dingen zoals paddo's en verschillende kruiden enzo.
Hihi!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nooit gehad
Wel de mocht er ooit iets fout gaan of onverwacht zwanger dan wel zeggen hè? Ik was nogal laat met seks dus ik![]()
![]()
Ik alleen paddo's hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik heb wel meer dingen uitgeprobeerd, maar echt alleen maar natuurlijke dingen zoals paddo's en verschillende kruiden enzo.
Heh ik heb ze eerst gewoon in de winkel gekocht, maar na het verbod heb ik wel een kweekset gehaald waar ik een halve kilo mee gekweekt had!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vriend van mij had de wietplanten gewoon in de tuin staan, en kweekte paddo's in de gangkast.
Mijn pa had ze ook gewoon in de tuin staanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vriend van mij had de wietplanten gewoon in de tuin staan, en kweekte paddo's in de gangkast.
Daar ben je nog best druk mee om die allemaal weg te kauwenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ik heb ze eerst gewoon in de winkel gekocht, maar na het verbod heb ik wel een kweekset gehaald waar ik een halve kilo mee gekweekt had!
Wild lettuce en Kratom zijn ook best wel chill, hoewel met name Wild lettuce een one hit wonder is: het is 1x fijn en daarna werkt het gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik alleen paddo's hier.
Maar dat is denk ik ook wel mijn max.
Als ik iets anders zou willen proberen, zou het in die trant zijn
Geur vind ik ook wel plezierig, maar gerookt heb ik nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn pa had ze ook gewoon in de tuin staan
Hij vond ze lekker ruiken, maar het roken vond ie dan weer niks
Siquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Iemand die makkelijk in de agenda kan?
Doe ik toch alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik enkel hasj en wiet en 1x coke, wel leuk, maar dan ga je te veel praten.
Meh, vergeleken met Hawaiiaanse waren deze echt mild, dus heb ik ze vrij snel opgekauwd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Daar ben je nog best druk mee om die allemaal weg te kauwen![]()
Salvia is juist nog wel iets zijn wat ik overweeg te proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Wild lettuce en Kratom zijn ook best wel chill, hoewel met name Wild lettuce een one hit wonder is: het is 1x fijn en daarna werkt het gewoon niet meer.
Wat ik NOOIT meer neem is Salvia Divinorum!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb wel gelachen met mijn nicht, die neemt altijd een pilletje bij party's, ik niet ik doe het met een bacootje.
Maar zij zitten op een gegeven moment en ziet mij voorbij springen. Tegen mijn broer die er ook rond liep, slikt zij ook, mijn broer ik dacht van niet, maar we vragen het.
Ik nee, jullie zijn gewoon oud
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik enkel hasj en wiet en 1x coke, wel leuk, maar dan ga je te veel praten.
Ik heb wel gelachen met mijn nicht, die neemt altijd een pilletje bij party's, ik niet ik doe het met een bacootje.
Maar zij zitten op een gegeven moment en ziet mij voorbij springen. Tegen mijn broer die er ook rond liep, slikt zij ook, mijn broer ik dacht van niet, maar we vragen het.
Mijn buurman op balkonquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ook heel fijn zijn, als je het maar met mate doet, wat ik dus niet deed!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Salvia is juist nog wel iets zijn wat ik overweeg te proberen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, vergeleken met Hawaiiaanse waren deze echt mild, dus heb ik ze vrij snel opgekauwd.
Ook een keer een fikse berg samen met een buurman onder het genot van veel whisky op zitten kauwen!
Bij die vriend (die had er een paar in de tuin staan), kwamen ze voorbij de rand van het balkon van de 1e verdieping. Bovenbuurman wilde weten wat die lekker ruikende planten warenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn buurman op balkon
Die is gejat, hij woonde 1 hoog, en dat was zonde, die was echt groot
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook heel fijn zijn, als je het maar met mate doet, wat ik dus niet deed!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij die vriend (die had er een paar in de tuin staan), kwamen ze voorbij de rand van het balkon van de 1e verdieping. Bovenbuurman wilde weten wat die lekker ruikende planten waren
Die ene kameraad van me heeft nog foto's van vroeger toen hij echt een enorme plantage in de tuin had staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn buurman op balkon
Die is gejat, hij woonde 1 hoog, en dat was zonde, die was echt groot
Ik ga lekker op drank en kan doorgaan tot weet ik het hoe laat, en dansen doe ik toch wel inderdaad, dus niet nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel wat afgefeest, maar enkel bier
20 minuten of zo, dat is sowieso de max triptijd van dat spul, maar het was EXTREEM intens. Pure kortsluiting in de hersenen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Je hebt een half uur intens staan trippen of zo ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene kameraad van me heeft nog foto's van vroeger toen hij echt een enorme plantage in de tuin had staan.
De nacht voor hij het wilde oogsten is ALLES uit de tuin gejat!
Ik heb de meeste feesten ook enkel op bier gedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel wat afgefeest, maar enkel bier
Zo dan ben je ziekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ene kameraad van me heeft nog foto's van vroeger toen hij echt een enorme plantage in de tuin had staan.
Daarom, ben toch een nachtmensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga lekker op drank en kan doorgaan tot weet ik het hoe laat, en dansen doe ik toch wel inderdaad, dus niet nodig
Ik juist niet, dan wil ik een anders soort feestjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb de meeste feesten ook enkel op bier gedaan
Alleen op festivals wil ik nog wel eens een jointje doen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus datquote:
Blowlandsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb de meeste feesten ook enkel op bier gedaan
Alleen op festivals wil ik nog wel eens een jointje doen
Dat was een legendarische avondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Kally het volgende:
Zoals op lowlands of zo deed ik het ook alleen voordat ik ging slapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik juist niet, dan wil ik een anders soort feestje![]()
Beter dat dan dat de politie het komt ophalen, denk ik dan maar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Daar gaat je oudedagsvoorziening
quote:
Hoi schattie, ja jij was dabeiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was een legendarische avond![]()
O hoi ik las even mee![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was een legendarische avond![]()
O hoi ik las even mee![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dat dan dat de politie het komt ophalen, denk ik dan maar!
Hij heeft op een gegeven moment ook planten in emmers op het dak gezet!Daar werden ze niet gejat!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel de avond gratis raketjes en loly's
raketjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel de avond gratis raketjes en loly's
D_K de groetjes enquote:
Laysa en ik liepen alleen maar te vreten die avondquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa en ik liepen alleen maar te vreten die avond
Doner kebap!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je mij volgende week vrijdag eropzetten van 22:30 - 1:30?
Yep, pitamientjes binnen krijgen en raketjes voor de lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook lekkerJe moet wel als je 8 uur lang wilt doorgaan
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, pitamientjes binnen krijgen en raketjes voor de lekker
Jij bent (net als ik) ondertussen ook wel toe aan iets meer rock?quote:
Ik heb mijn eigen herrie even aangeslingerdquote:
Ja, iets meer stevigheid erin mag welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent (net als ik) ondertussen ook wel toe aan iets meer rock?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent (net als ik) ondertussen ook wel toe aan iets meer rock?
Ik zat al te dubben of is Spotify moest aanslingerenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen herrie even aangeslingerd
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, iets meer stevigheid erin mag wel
Aan wie?quote:
Ik ben een trouwe luisteraarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen herrie even aangeslingerd
Bananenliedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, iets meer stevigheid erin mag wel
Dat ga ik ook zeker wel doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe luisteraar
Moet wel, want als ik draai moeten jullie ook luisteren
Daar kan ik goed zonder mee levenquote:
quote:
Nu nog nietquote:
No prob!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
Ik ga eerst zonder mic draaien, maar Symph wil dat ik mijn accent aan jullie laat horen
Dus dat komt als ik er een beetje thuis in ben
Mute knopquote:
Nee, morgen komt Zwab, ik doe iets niet goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob!Heb je de boel al aan de praat denk je? Kun jij zo draaien?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, morgen komt Zwab, ik doe iets niet goed
Ik draai ook altijd zonder mic.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Kally het volgende:
Ik ga eerst zonder mic draaien, maar Symph wil dat ik mijn accent aan jullie laat horen
Dus dat komt als ik er een beetje thuis in ben
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik draai ook altijd zonder mic.
Ik heb onlangs wel een nieuwe headset gekocht met een redelijk fijne mic.
Misschien toch maar eens gaan proberen met microfoon
Ik ben vreselijk plat, ik weet niet of ik dat durfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik draai ook altijd zonder mic.
Ik heb onlangs wel een nieuwe headset gekocht met een redelijk fijne mic.
Misschien toch maar eens gaan proberen met microfoon
quote:
quote:
Je hebt niet dezelfde fout als LoLa ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, morgen komt Zwab, ik doe iets niet goed
Dit heb ik dus ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk plat, ik weet niet of ik dat durf
Nee al geprobeerd, ik maak contact en dan valt hij deaudtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je hebt niet dezelfde fout als LoLa ?
De dubbele punt in je wachtwoord
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef ToT het volgende:
We gaan zo weer door met de '80s als iedereen dat leuk vindt?
Awwww yeahhhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef ToT het volgende:
We gaan zo weer door met de '80s als iedereen dat leuk vindt?
Ja NU kun je niet connecten he!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee al geprobeerd, ik maak contact en dan valt hij deaudt
Ik durf ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Zwab, Symph en ACT kennen mijn stem en die praten nog met mequote:
Wat maakt dat nu uit, moet je mij niet horen als ik dronkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
die moet toch juist?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Je hebt niet dezelfde fout als LoLa ?
De dubbele punt in je wachtwoord
Vanmiddagquote:
Je bent verstaanbaar, dat is het belangrijkstquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Zwab, Symph en ACT kennen mijn stem en die praten nog met me
Jawel, jij klinkt hartstikke leukquote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de andere kant, Zwab, Symph en ACT kennen mijn stem en die praten nog met me
Dan valt het allemaal nog wel mee dusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar LoLa was die dus vergeten in te voerenquote:
Auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auwquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit, moet je mij niet horen als ik dronken
Met knallen erachterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent verstaanbaar, dat is het belangrijkst
quote:
De heldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb ook wel gezeik gehad over mijn accent.Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Zeg ouwuh krentenkakkert, als ju niettttt uit Rotturdam of omstreken komttt ben je gewoon een homo! Gewoon takkuhmuihl houwuh ja toch niet dan.quote:
Pfff, maakt een accent nu uit. Wees er trots opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Ach ik heb ook wel gezeik gehad over mijn accent.Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Ik heb erger gehoord ja, maar tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal nog wel mee dus
Jeweetzelluf toch, ja tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg ouwuh krentenkakkert, als ju niettttt uit Rotturdam of omstreken komttt ben je gewoon een homo! Gewoon takkuhmuihl houwuh ja toch niet dan.
RoD de baasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Geweldig!
quote:
Die zouden ze per direct van de radio moeten verbannenquote:
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar nietsquote:
Da's een officiëel erkende wereldtaal. Nou jij weerquote:
Tsja, Zwollenaren zijn ook weer een slag apartquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar niets_
Ik praat niet Rotterdams, echt wel heel erg Schiedams, en dat is net anders, maar die Hagenezen beginnen op me in te werkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik begin nu tussen Rotterdams en plat Haags te vallen. Een fijne combinatie al zeg ik het zelf. Vrienden van me uit Zwolle vinden het maar niets_
Dat is ook echt een boerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef ToT het volgende:
Rulerofdeath kreeg wel elke keer opmerkingen over dat men het grappig vond, maar die praat dan ook ECHT dialect!
Geweldig!
Heerlijk volkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tsja, Zwollenaren zijn ook weer een slag apart
ja ik heb hem ook een paar keer ontmoetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook echt een boerGeweldige vent ook in het echte leven
Sint Isodorushoevequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook echt een boerGeweldige vent ook in het echte leven
Niets mis met plat Haags.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik praat niet Rotterdams, echt wel heel erg Schiedams, en dat is net anders, maar die Hagenezen beginnen op me in te werken
Nah is onderdeel van mijn taal en vroegah
Heh yupyup! Ik heb familie in Hoksebarge.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sint Isodorushoeve
Oons kent oons daar
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met plat Haags.
Mijn moeder is opgegroeid in de Schilderswijk. Spreekt nooit plat. Tenzij ze hier 5 minuten door de stad loopt. Dan is het inééns weer een hoop "gekankûhr". Prachtig altijd. Die kan dan weer lekker in het Haags lullen, en ik doe dan mee natuurlijk
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
Sint Isodorushoeve
Oons kent oons daar
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis met plat Haags.
Mijn moeder is opgegroeid in de Schilderswijk. Spreekt nooit plat. Tenzij ze hier 5 minuten door de stad loopt. Dan is het inééns weer een hoop "gekankûhr". Prachtig altijd. Die kan dan weer lekker in het Haags lullen, en ik doe dan mee natuurlijk
Hier in Schiedam weten ze dingen van me die ik zelf niet eens weetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh yupyup! Ik heb familie in Hoksebarge.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]De Ster van Twente
Wat een vreselijk verkeerde woordkeuze
Nu pasquote:
Het "voordeel" van de kleinere gemeenschappenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals hier in Goor, weliswaar in mindere mate, maar een geheim bewaren is hier onmogelijk
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]De Ster van Twente
Wat een vreselijk verkeerde woordkeuze
Roddelsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier in Schiedam weten ze dingen van me die ik zelf niet eens weet
ah toe nou.......quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff zonder microfoon omdat ik ontzettend naar de klote ben!
Ik moet er om lachenquote:
Goede sociale controle jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het "voordeel" van de kleinere gemeenschappen
quote:
Ik heb de gevechten nog meegemaakt op de dijk, wel van afstand hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Kally, je weet dat je pas een ECHTE Schiedamse bent als je een hekel hebt aan Vlaardingen, he?
Vlaardingen, waar ze met carnaval rare dingen met hun moeders doen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef robdriessen het volgende:
Kally, je weet dat je pas een ECHTE Schiedamse bent als je een hekel hebt aan Vlaardingen, he?
Trouwens geboren en getogen, et vous mon cher?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef robdriessen het volgende:
uhhhhh?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlaardingen, waar ze met carnaval rare dingen met hun moeders doen!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede sociale controle jaEen kennis van mij won de hoofdprijs met de lotto, het duurde slechts enkele uren, toen wist iedereen het
Dat was erg jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat je het met google wel terug kunt vinden met de steekwoorden: Vlaardingen, moeder, carnaval, verkeer regelen.quote:
12.500 inwoners informeren vergt enige tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dat het nog zo lang moest duren
Geen schorre stem: kop- en nekpijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
ToT gewoon met schorre stem (alsof je een pak Drum per dag wegblaft) lekker ouwehoeren man
Even zoeken, ik hou me niet zo met Vlaardingen bezigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat je het met google wel terug kunt vinden met de steekwoorden: Vlaardingen, moeder, carnaval, verkeer regelen.
Zo niet, dan zoek ik het zelf wel ff op.
Social media *Insert Alien Guy*quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
12.500 inwoners informeren vergt enige tijd
godver, nu ben ik geil....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen schorre stem: kop- en nekpijn.
Whisky verzacht het wel wat.
Dubbele tong op de radioquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen schorre stem: kop- en nekpijn.
Whisky verzacht het wel wat.
0-17 EINTOVUH DE GEKSTUHHHH!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Trouwens geboren en getogen, et vous mon cher?
ik ken de oud burgemeester van Vlaardingen goed...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
In 2005 was dat nog niet in zwangquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Social media *Insert Alien Guy*
Zoon die moeder vilt.quote:
Of: what have you found. Geen dubbele verleden tijd in het Engels.quote:
Jeneverneusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
0-17 EINTOVUH DE GEKSTUHHHH!
17-24 Mestreech is neet breid, maar Mestreech daat is laaang.
24-32 Inteelt-aan-zee
32-?? Jeneverneus
Zieke geest die knakkerquote:
Dat ik dit niet wistquote:
oudje alquote:
quote:
Is amper in de media geweest. Na de eerste geluiden werd het meteen doodgezwegen, vermoedelijk op verzoek.quote:
Ow, met dit detail ga ik zeker niet googlenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
....en haar huid aantrekt en zo het verkeer gaat regelen!
Ja, kan me er iets bij voorstellen, maar wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is amper in de media geweest. Na de eerste geluiden werd het meteen doodgezwegen, vermoedelijk op verzoek.
Ik heb het volgens mij toen nog in de Spits gelezenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is amper in de media geweest. Na de eerste geluiden werd het meteen doodgezwegen, vermoedelijk op verzoek.
Weet je waar ik het vond, juist google ---> Fok!quote:
dat is vaak zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je waar ik het vond, juist google ---> Fok!
Op de een of andere duistere (cookie) reden, krijg ik ook vaak (NWS) FOK! topics boven in de regionen van de hitsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je waar ik het vond, juist google ---> Fok!
Kerel was 40 of zo woonde nog bij zijn moeder? Zo'n autistje zonder relatie en psychische problemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, kan me er iets bij voorstellen, maar wtf
Weeshuis, Expreszo, Café Sjiek, Café Baumann, De Bonte Koe, Culinaire Markt, Zaaalig, Khan Thoong, Slijterij Alambic, Jenevermuseum, Nolet, 't Proosje, Jeneverfeesten, Zakkendragershuisje, De Walvisch, De Drie Koornbloemen, De Vrijheid, De Noord, De Palmboom en De Kameelquote:
en dat zonder stotterenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weeshuis, Expreszo, Café Sjiek, Café Baumann, De Bonte Koe, Culinaire Markt, Zaaalig, Khan Thoong, Slijterij Alambic, Jenevermuseum, Nolet, 't Proosje, Jeneverfeesten, Zakkendragershuisje, De Walvisch, De Drie Koornbloemen, De Vrijheid, De Noord, De Palmboom en De Kameel
42, maar was heel zachtaardig, echt kippenvel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kerel was 40 of zo woonde nog bij zijn moeder? Zo'n autistje zonder relatie en psychische problemen
We hebben wel iets, ook gewapende overvallen meer achquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weeshuis, Expreszo, Café Sjiek, Café Baumann, De Bonte Koe, Culinaire Markt, Zaaalig, Khan Thoong, Slijterij Alambic, Jenevermuseum, Nolet, 't Proosje, Jeneverfeesten, Zakkendragershuisje, De Walvisch, De Drie Koornbloemen, De Vrijheid, De Noord, De Palmboom en De Kameel
wemoetenrennenspringenvliegenduikenvallenopstaanenweerdoorgaaaaaaaan!quote:
Oh ja, die gast, op de Marathonweg geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat je het met google wel terug kunt vinden met de steekwoorden: Vlaardingen, moeder, carnaval, verkeer regelen.
Zo niet, dan zoek ik het zelf wel ff op.
Mwoah, voornamelijk wietplantages thuis. Elke week wordt er wel ergens eentje ontdekt en versnipperdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben wel iets, ook gewapende overvallen meer ach
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
wemoetenrennenspringenvliegenduikenvallenopstaanenweerdoorgaaaaaaaan!
Hmm, profilers zouden een field day hebben op fokquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kerel was 40 of zo woonde nog bij zijn moeder? Zo'n autistje zonder relatie en psychische problemen
Dat is een hele goede vraag waar ik het antwoord ook wel op wil wetenquote:
Die in Sevaparken toen, dat de hele buurt ontruimd moest worden, die had een heel chemisch labquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mwoah, voornamelijk wietplantages thuis. Elke week wordt er wel ergens eentje ontdekt en versnipperd
I didn't do it, nobody saw me do it, you can't prove anything! <.< >.>quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, profilers zouden een field day hebben op fok
Wakker wordenquote:
Standaard kruidenbitter, zoals elke stad wel ongeveer z'n eigen versie verkoopt in een lullig kruikjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
Ach en verder is Vlaardingen natuurlijk bekend van de Schelvispekel he!
Nog nooit gedronken, maar het schijnt niet weg te krijgen te zijn!
Die kunnen hun hart ophalen danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
Ach en verder is Vlaardingen natuurlijk bekend van de Schelvispekel he!
Nog nooit gedronken, maar het schijnt niet weg te krijgen te zijn!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eerlijk gezegd vindt ik Schelvispekel lekkerder dan, ahum, niet beerenburgh, maar dat andere Friese drankje
En zelfs David Bowie vindt het lekker
Jaja, jij bindt ook gewoon je telefoon met runkeeper aan een nietsvermoedende fietser vast voor een alibiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
I didn't do it, nobody saw me do it, you can't prove anything! <.< >.>
Weduwe Joustra? Of hoe dat spul ook heet....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]eerlijk gezegd vindt ik Schelvispekel lekkerder dan, ahum, niet beerenburgh, maar dat andere Friese drankje
Daarom zeg ik wakker wordenquote:
quote:
David Bowiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben me aan het inlezen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom zeg ik wakker worden![]()
Je mist alles
De multipersoonsstoornissen met al die klonen, bohhhhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ze hun grenzen van gestoord en normaal bij moeten stellen, want anders verzuipen ze in het werk
Geen idee, doet er ook niet toe. Een Beertje na lang getafeld (wat staat dit gek!) te hebben is echter wel lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weduwe Joustra? Of hoe dat spul ook heet....
Ik heb geen alibi, ik heb eenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaja, jij bindt ook gewoon je telefoon met runkeeper aan een nietsvermoedende fietser vast voor een alibi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
I knowquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
kindertjes, nieuw huis.. vrouw ander werk enz enz
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De multipersoonsstoornissen met al die klonen, bohhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen alibi, ik heb eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het bier van de Texelse brouwerij is ook verdomdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
Dat drankje van Texel is lekker, speculaassmaak
Bummer, nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het bier van de Texelse brouwerij is ook verdomd
Dezequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
yesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheidquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja! En vorige week al 12 jaar samen met mn meissie
En daar dan je stroopwafel in dopen. Death by sugar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze
http://www.texelseproduct(...)_id=85&category_id=2
oh oh...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheid![]()
tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja! En vorige week al 12 jaar samen met mn meissie
Goeden plek om dronken te wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben halverwege Juni nog gigantisch dronken geweest in Schiedam. Zomervakantie was begonnen en ik had daar een BBQ. Boh, zwalkend naar een maatje terug gelopen en halverwege gewoon in een willekeurige taxi gestapt die stond te wachten bij de verkeerslichten
Waarom hoor ik dit nu pasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben halverwege Juni nog gigantisch dronken geweest in Schiedam. Zomervakantie was begonnen en ik had daar een BBQ. Boh, zwalkend naar een maatje terug gelopen en halverwege gewoon in een willekeurige taxi gestapt die stond te wachten bij de verkeerslichten
Uh Brood en Vrienten?quote:
mijne ook....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheid![]()
Act-F zat al op FOK! toen het nog met CK gespeld werdquote:
Ik doe alles tegendraadsquote:
Uh, ja je hebt weer gelijkquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Normaal is het 7 year itch toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook....
Petrus heeft een raar gevoel van timing
Zie het als veldwerk.quote:
Ik noemde het Føkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Act-F zat al op FOK! toen het nog met CK gespeld werd
Jaquote:
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het als veldwerk.
Ik weet nu ook de plekken en de gedragscode in Schiedam. Nu kunnen we met z'n drieën op stap binnenkort!
gedragscode in Schiedam = die geldt hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het als veldwerk.
Ik weet nu ook de plekken en de gedragscode in Schiedam. Nu kunnen we met z'n drieën op stap binnenkort!
Ondergoed draag ik nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.
Ik twitter met de LBB en de buurtagent. Ik stuur ze zo op je af hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
gedragscode in Schiedam = die geldt hier niet
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.
Ik zal koffie zetten voor zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik twitter met de LBB en de buurtagent. Ik stuur ze zo op je af hoor
Meneer Buzzerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt he
Ik ga naar de 13,5 jaar inmiddels
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja de lul was gewoon veel te laat
Ow nee wacht...
Oh jawel hoor! Na 10 uur 's avonds niet meer op de Koemarkt komenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je beter inleven hoor Robbie, je weet nog niet hoe het werkt in Schiedam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |